Auteur Topic: George is de mol (deel 5)  (gelezen 28931 keer)

Offline Kerplunk

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #40 Gepost op: 25-03-2002, 16:35:30 »

Citaat

Kerplunk, de radioopdracht is zowiezo een hele vage, omdat op die dag meerdere mensen konden saboteren (vrijstellingen ;)).


Ja, je hebt gelijk. Dat bedacht ik me later ook.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #41 Gepost op: 25-03-2002, 17:31:18 »

Citaat

de uitspraak die bij george past staat op een rare achtergrond geschreven, zie foto =


greetz
vlaming


Heee, geweldig gevonden dit.
Ik ben meteen nog eens gaan kijken en er valt nog veel meer op aan dit bordje.
Niet alleen heeft deze een eenvoudig en goedkoop uitziend lijstje van lelijk hout, terwijl alle anderen een mooie sierlijst hebben, maar is dit ook de enige die NIET in beeld kwam toen de uitspraken één voor één getoond werden, voordat de kandidaten aan kwamen lopen en Angela zat te wachten....de overige 5 wel....

Verder vond ik het nogal opvallend dat George meteen ging uitzoeken wie dat gezegd kon hebben over "luchthartig over iets heenstappen". Immers, deze uitspraak bleek voor Harry bedoeld, en ervan uitgaande dat de mol precies weet welke uitspraak bij wie hoort kon hij het beste die van Harry kiezen, die al dagenlang liet weten het thuisfront wel heel erg te missen. Een vrijwel zekere garantie dat hij die 3000 euro er wel voor over zou hebben....

George blijft mijn mol   8)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #42 Gepost op: 25-03-2002, 17:43:36 »

Citaat

Verder vond ik het nogal opvallend dat George meteen ging uitzoeken wie dat gezegd kon hebben over "luchthartig over iets heenstappen

Dat kan zijn, maar Ellen kon er nog meer van. Zij heeft zeker twee uitspraken aan anderen toegewezen, die niet goed bleken te zijn. ;) Dus ben ik niet overtuigd van deze aanwijzing naar George als mol.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #43 Gepost op: 25-03-2002, 18:02:29 »

Citaat


Dat kan zijn, maar Ellen kon er nog meer van. Zij heeft zeker twee uitspraken aan anderen toegewezen, die niet goed bleken te zijn. ;) Dus ben ik niet overtuigd van deze aanwijzing naar George als mol.


En als op het eind nog 2 mogelijkheden voor George overzijn en Ellen zegt dat ze "vroeger onzeker maar nu volkomen zichzelf" meer op George vindt slaan dan die andere, praat George er snel omheen....anders zou Harry n.l. tóch de goede uitspraak hebben gekregen.
Waarom zou Ellen dat zeggen als ze mols bezig wilde zijn? Dan was er eentje weer goed gekomen die in eerste instantie fout gekozen was......
Als je goed op George gaat letten tijdens deze opdracht, zie je hoe goed hij in de gaten houdt wie wat krijgt. Aan Prince en John kan hij niet veel doen; die weten zelf precies welke bij hen hoort. Maar als Jantien en Ellen nogmaals over die "vraagbaak" beginnen zit hij scherp op te letten....klaar om in te grijpen misschien?  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline imka

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #44 Gepost op: 25-03-2002, 21:48:34 »

Citaat

de uitspraak die bij george past staat op een rare achtergrond geschreven




en als ik het me goed herinner, was de achterkant van zijn kader rood van kleur. (bij de anderen was dit me niet opgevallen)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #45 Gepost op: 25-03-2002, 22:05:59 »
De achterkant van de kader van Geroge was inderdaad rood, maar vergeet niet dat hij het verkeerde kadertje vasthield







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline imka

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #46 Gepost op: 25-03-2002, 22:23:06 »

Citaat

De achterkant van de kader van Geroge was inderdaad rood, maar vergeet niet dat hij het verkeerde kadertje vasthield

Ja, da's waar ook RR; hij had de uitspraak van Harry (kan soms luchthartig over dingen heenstappen) in zijn handen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Blubber

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #47 Gepost op: 26-03-2002, 01:59:25 »
Ik weet niet of dit bij alle George-fans al bekend is (ik gok erop dat Ellen de mol is), maar op http://www.mediawatchers.nl heeft een broer of zus van een collega van George zich al op 8 februari het volgende laten ontglippen: "Ik wil het wel vertellen, maar ben bang op m'n lazer te krijgen omdat ik iets verklap. Niet dat ik nou zoveel weet: die George was voor het einde van de opnames al thuis..."

Tamelijk lullig om zo uit de school te klappen, maar goed.









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #48 Gepost op: 26-03-2002, 08:30:31 »

Citaat

"Ik wil het wel vertellen, maar ben bang op m'n lazer te krijgen omdat ik iets verklap. Niet dat ik nou zoveel weet: die George was voor het einde van de opnames al thuis..."
Tamelijk lullig om zo uit de school te klappen, maar goed.

Ik denk niet dat er ook maar iemand op dit forum is die dit geloofd, we hebben al zo vaak meldingen gehad van die en die was eerder thuis en kan dus niet de mol zijn......bla bla bla.

Ik vind 't trouwens echt onsympathiek van zo iemand om dit te gaan rondbazuinen en als 't waar blijkt te zijn al helemaal...... :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Lampje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #49 Gepost op: 26-03-2002, 09:54:14 »

Citaat


Ik denk niet dat er ook maar iemand op dit forum is die dit geloofd, we hebben al zo vaak meldingen gehad van die en die was eerder thuis en kan dus niet de mol zijn......bla bla bla.

Ik vind 't trouwens echt onsympathiek van zo iemand om dit te gaan rondbazuinen en als 't waar blijkt te zijn al helemaal...... :(


Maar toch was Prince (over wie gezegd werd dat hij met 2.5 weken thuis zat) inderdaad eerder thuis. Het is inderdaad jammer als dit soort dingen vroegtijdig naar buiten komen. Beter zou het zijn om alle afgevallen kandidaten in een hotel onder te brengen totdat alle opnamen geweest zijn. Dan een spetterende ontknoping en met z'n allen terug naar Nederland. Vergelijk  Expeditie Robinson waar ze dit ook toepassen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #50 Gepost op: 26-03-2002, 09:56:31 »
ik had het ook al ergens gelezen van george, tsja...de prince roddel klopte naderhand wel, en misschien deze ook wel, maar zoals jullie weten hou ik geen rekening met deze roddels bij m'n molkeuze. ik blijf dus twijfelen tussen george en ellen.

cheers!
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Horzy

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #51 Gepost op: 26-03-2002, 12:06:05 »
Wellicht overbodig, want al eerder geplaatst, maarrrr.... Bij de vooraankondiging van WidM vlak voor blik op de weg komt George triomfantelijk in z'n uppie in beeld nadat Angela de vraag stelde "Wie is de mol?". Vind ik verdacht! Staat weer tegenover dat  George in de groep een observerende plaats in neemt. Hij zondert zich veel af en zorgt dat hij een (1) persoon kan volgen om zodoende te kunnen bepalen wie de mol is. Daardoor is het voor hem moeilijk om mollen streken uit te halen! Is het dan toch Harry?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Puckster

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #52 Gepost op: 26-03-2002, 12:19:15 »
Wat ik gewoon niet snap is dat George er nog in zit. Vandaar dat George nog steeds mijn molletje is. Ellen zit hem wel op die hielen. Ellen was vanaf afl. 1 al mn mol, maar dat lag er zo dik op.. George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen George Ellen....  ??? ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #53 Gepost op: 26-03-2002, 15:13:20 »
Hee allemaal!
Na een hele tijd niet op het forum te zijn geweest toch weer een berichtje van mij! Ik heb het gemist hier...
Omdat ik zo'n tijd niet meer hier geweest bent kan het zijn dat ik ouwe koeien uit de sloot haal voor jullie, maar ik wil het toch even kwijt. Tijdens de zesde aflevering valt het me op dat op het moment dat de anderen naar de kerk gaan om zich weer bij George en Karen te voegen, er een speurhond buiten loopt. Deze lijkt er ingemonteerd te zijn, ook omdat ie na een paar seconden in het niets oplost. Tijdens dit beeld zegt Angela in een voice over iets als 'Ellen, Harry, Prince, John en Jantien gaan naar de kerk om te zien wat de anderen gedaan hebben'. Mijn conclusie hieruit is dat deze vijf mensen gaan speuren naar de mol. De mol was dus in de kerk... en was niet Karen...
Blij weer terug te zijn!
Kus Mariek







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #54 Gepost op: 26-03-2002, 15:15:44 »

Citaat


Omdat ik zo'n tijd niet meer hier geweest bent kan het zijn dat ik ouwe koeien uit de sloot haal voor jullie


Uhmmmmm......ja...... :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #55 Gepost op: 26-03-2002, 15:18:48 »
Leuk dat je er weer bent Mariek!

We hebben eerder al 'ns gediscussierd over die speurhond, waarvan iedereen in 't begin dacht dat 't 'n leeuw was. De uitleg die jij eraan geeft is ook al 'ns eerder de revue gepasseerd.

Hier en hier kun je alles nog 'ns rustig doorlezen!  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #56 Gepost op: 26-03-2002, 15:35:56 »

Citaat

Leuk dat je er weer bent Mariek!

We hebben eerder al 'ns gediscussierd over die speurhond, waarvan iedereen in 't begin dacht dat 't 'n leeuw was. De uitleg die jij eraan geeft is ook al 'ns eerder de revue gepasseerd.


Thanks Han voor je welkom... :-*
Haha! Geweldig dat mijn mooie vondst al twee topics vullend is... sorry hoor, ik raak echt de draad kwijt op dit forum. Kan er niemand een lijstje maken met de harde feiten die de afgelopen weken boven tafel zijn gekomen (o nee, die zijn er nog steeds niet ;D)?
Een positief punt: mijn mol zit er nog steeds in! En als ie geen mol is vind ik dat hij Kok op mag volgen. George for president!
Kus Mariek







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Lancelot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #57 Gepost op: 26-03-2002, 23:41:07 »
Wellicht is dit al een keer uitgebreid behandeld, maar wegens forum niet gelezen, geen idee.

Het onomstootbare bewijs dat George de mol is, werd ons vorige aflevering (#6) gegeven. Let op en huivert!

Vrijwel bijna iedereen stemde toen op Karen, maar toch ging niemand van hen weg, terwijl Karen de mol niet was. Dit kan maar een ding betekenen: iedereen heeft vragen beantwoord die naar bepaalde situaties refereerde, zoals 'was de mol in de kerk of op een vliegtuig', etc. Uiteraard stemde iedereen dan het eerste, want Karen zat immers daar. Maar...wie zat er al die tijd bij haar? Juist, mr mol himself: GEORGE!

Ik kan me voorstellen dat jullie nu teleurgesteld zijn, omdat de spanning er geheel af is, wetende van George als mol. 8)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #58 Gepost op: 27-03-2002, 00:25:18 »
Het kan misschien ook nog zijn dat er een persoon vrijstelling had verdient ::)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline woestijnvis

  • Forumlid
Re: George is de mol (deel 5)
« Reactie #59 Gepost op: 27-03-2002, 00:54:16 »
Vrijwel bijna iedereen stemde toen op Karen, maar toch ging niemand van hen weg, terwijl Karen de mol niet was. Dit kan maar een ding betekenen: iedereen heeft vragen beantwoord die naar bepaalde situaties refereerde, zoals 'was de mol in de kerk of op een vliegtuig', etc. Uiteraard stemde iedereen dan het eerste, want Karen zat immers daar. Maar...wie zat er al die tijd bij haar? Juist, mr mol himself: GEORGE!

Leuk bedacht, maar onder de Karen stemmers kan ook de mol zitten!! ;D >:( ???