Auteur Topic: Iedereen gelijke kansen (deel 2)  (gelezen 26740 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #20 Gepost op: 16-03-2002, 18:04:34 »

Citaat

Mostly Harmless,

RR komt zo met een wederlegging van je bewijs ;)

Neen, ga ik niet doen...
Doen jullie maar, is te vermoeiend... (ga wat te laat slapen de laatste tijd)

In elk geval WC-eend, Aggie en Blom Dondje, bedankt voor de steun...
btw: Ik vraag me af vanuit het standpunt van welke Mol Mostly Harmless de berekening heeft gemaakt ? Nico ?
Moet je ff met Nico chatten en hem vragen wat hij hiervan vind..

In elk geval indien volgende week Prince en Jan10 worden bevoordeeld met het in actie zien van G. dan geef ik het op Uiteraard geef ik G. niet op, indien hij niet de mol is, dan heb ik er toch wel de grappigste en tofste uitgekozen








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #21 Gepost op: 16-03-2002, 21:06:59 »
De theorie van RegiRobert gaat ervan uit dat iedereen de mol netzoveel aan het werk moet zien. Behalve dan dat dit technisch gezien volgens mij zeer moeilijk uitvoerbaar is omdat:

  • Ik me niet voor kan stellen dat men bij de regie de mol aldoor influistert bij welk groepje hij nu weer moet gaan zitten om de ''Iedereen gelijke kansen-theorie te blijven supporten.
  • Het dan nog moeilijk is te sturen in welk groepje de mol terecht zal komen.

Maar goed; laten we nu eens aannemen dat deze theorie idd geldt en dat hij idd uitgevoerd wordt. RegiRobert gebruikt deze theorie om zijn molkeuze George te ondersteunen, maar hij kijkt daarbij alleen naar George. Ik denk dat als je een goede vergelijking wil maken dat je toch echt alle kandidaten moet bekijken.
Om dit te onderzoeken heb ik tot en met aflv 6, bij opdrachten waarbij groepjes werden gevormd, deze allemaal genoteerd. Ik heb daarbij alleen gelet op de kandidaten die nog in het spel zijn om het overzichtelijk te houden. De kandidaten die al eerder dan afl 6 waren afgevallen doen dus niet mee in het onderzoek. Hierdoor gebeurt het soms dat er slechts 1 persoon in een groepje zit (omdat de andere kandidaten in die proef dus in een later stadium zijn afgevallen). In dat geval noem ik z'n groepje niet, omdat hij dan niet interessant is voor het onderzoek. Ook heb ik soms 2 proeven gecombineerd, omdat ze zich gelijktijdig afspeelden.
Zodoende kom met deze lijst groepjes:








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #22 Gepost op: 16-03-2002, 21:07:24 »
Aflevering 1:
     Proef 2: Wijn proeven.
           Groepje 1: Ellen, Geoge en Jantien.
           Groepje 2: Prince, Harry
Aflevering 2:
     Proef 1: Doeners, denkers en dromers.
           Groepje 1: John, Prince, Harry
           Groepje 2: Jantien, Karen, George
     Proef 2 en proef 3: Regatta en druivenplukken.
           Groepje 1: Prince, George, Ellen
           Groepje 2: John, Harry, Jantien
Aflevering 3:
     Proef 2: Bergfietsen.
           Groepje 1: John, Jantien, Ellen, Harry
           Groepje 2: Prince, Karen, George
Aflevering 4:
     Proef 1 en proef 2: Centrum driehoek en vuurproef.
           Groepje 1: Harry, Ellen
           Groepje 2: Jantien, Prince
           Groepje 3: John, Karin
     Proef 3: Parallellen.
           Groepje 1: John, Prince
           Groepje 2: de anderen
Aflevering 5:
     Proef 1 en proef 2: Paintball en liedjes raden.
           Groepje 1: George, Jantien
           Groepje 2: de anderen
     Proef 3: Ontvoering.
           Groepje 1: John, Prince, George, Karin
           Groepje 2: Harry, Ellen, Jantien
Aflevering 6:
     Proef 1: Rondleiding.
           Groepje 1: George, Harry
           Groepje 2: de anderen
     Proef 2: Vliegen en foto's raden.
           Groepje 1: George, Karin
           Groepje 2: de anderen








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #23 Gepost op: 16-03-2002, 21:07:42 »
Nu kijk ik per deelnemer als zou hij de mol zijn hoevaak hij met een ander persoon in een groepje heeft gezeten. Dat is een kwestie van turven, zie de tabel:









































Kandidaten:GeorgeKarinEllenHarryPrinceJohnJantien
George X532314
Karen5X32443
Ellen 33X 6446
[td]Harry [/td]
[td]2[/td]
[td]2[/td]
[td]6[/td]
[td] X [/td]
[td]4[/td]
[td]5[/td]
[td]5[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Prince [/td]
[td]3[/td]
[td]4[/td]
[td]4[/td]
[td]4[/td]
[td]X[/td]
[td]5[/td]
[td]2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]John[/td]
[td]1[/td]
[td]4[/td]
[td]4[/td]
[td]5[/td]
[td]5[/td]
[td]X[/td]
[td]3[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Jantien[/td]
[td]4[/td]
[td]3[/td]
[td]6[/td]
[td]5[/td]
[td]2[/td]
[td]3[/td]
[td]X[/td]
[/tr]
[/table]

Op de lege plaats in het rijtje van Jantien moet een 3 staan

Nu gaat de theorie ervan uit dat ''iedereen gelijke kansen'' heeft, dus de mol zou een zo evenredig verdeeld aantal moeten hebben. Door dit te onderzoeken kijk ik eerst naar het totaal; daar neem ik het gemiddelde van. Daarna tel ik de afwijking van dat gemiddelde per deelnemer op en ook dat middel ik weer. Dit is weer naar voren gebracht in de volgende tabel met aldoor eerst het totaal, dan het gemiddelde van het totaal, dan de afwijking van het gemiddelde p/k opgeteld en dan daar weer het gemiddelde van:

George     18     3      7      1,17
Karin        21    3,5    5      0,83
Ellen        26     4,3   6,6    1,1
Harry       24      4     8      1,33
Prince      22     3,7   4,6    0,77
John        22     3,7   6,6    1,1
Jantien   23     3,8     7     1,17

Omdat voor de mol een zo laag mogelijk gemiddelde afwijking zou moeten gelden kom ik tot de volgende ranglijst:
1. Prince              0,71
2. Karin               0,83
3. John/Ellen         1,1
5. Jantien/George  1,17
7. Harry               1,33

Hier blijkt dus uit dat Prince uitgaande van de ''gelijke kansen''-theorie de grootste molkandidaat is en juist niet George die de een na de laatste plaats deelt met Jantien.

Dus RegiRobert; leuke theorie, maar gebruik hem niet als onderbouwing voor George als mol. Integendeels zelfs; het kan gebruikt worden als argument tegen George als mol; omdat hij zo laag scoort...

Vragen of opmerkingen over dit onderzoek zijn natuurlijk altijd welkom; het kan zijn dat er een en ander nog niet duidelijk is of dat ik ergens wat rekenfoutjes gemaakt heb en dergelijke...

Gr. B.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #24 Gepost op: 16-03-2002, 21:17:25 »
Bertha 531. Geweldig werk. Dank je. Dit laat zien wat ik ook vermoedde: er zijn geen grote afwijkingen als je naar alle kandidaten kijkt :)
Maar........... RR heeft er altijd bij aangetekend dat WIDM invloed moet hebben de groepjes. Heb je daarmee rekening gehouden? En groepjes die niet gestuurd konden worden door WIDM NIET meegeteld ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #25 Gepost op: 16-03-2002, 21:52:23 »
Leuke illustratie Bertha, ik geloof ook niet veel van de theorie van RR. Even wat verbeteringen en aanmerkingen op jouw verhaal. Eerst een rekenfout: Bij George is de afwijking 6 i.p.v 7. Dit heeft een eindscore van 1 tot gevolg. Verder is het in de statistiek gebruikelijker om kwadratische afwijkingen tov het gemmiddelde te bekijken, maar dat vergeef ik je. Ook moet je volgens mij de eindscore nog even delen door het totale contacten van de persoon en vermenigvuldigen met het gemiddelde contactenaantal per persoon. Op jouw manier komen de mensen die veel contacten hebben gehad namelijk te hoog te staan. Mijn correctie geeft een rijtje wat nog dichter bij elkaar ligt. Volgorde blijft wel ongeveer gelijk:
Prince: 0.78
Karin: 0.88
Ellen: 0.94
John: 1.12
Jantien: 1.13
Harry: 1.235
George: 1.238
Maar om vanwege dit rijtje nu te gaan roepen dat Prince de mol is... Ik geloof er niet zo in.
Mochten er nog mensen sommige spellen willen uitsluiten vanwege groepensamenstelling door kandidaten, dan lijkt me dat niet nodig. Ten eerste lijkt het me ondoenlijk om te gaan zeggen waar WIDM de indeling gestuurt heeft en waar niet, want wie wanneer welke beslissing neemt krijgen we toch niet te zien. Zeker als je de keuzes van de mol als sturing door WIDM ziet. Ten tweede zou WIDM volgens de gelijke kansen theorie in latere onderdelen weer trachten het (door kandidatenkeuzes ontstane) verschil te herstellen.
De verschillen ontstaan volgens mij vooral door de sterktes en zwaktes van de kandidaten. Ook zijn de verschillen niet bepaald groot. Dit wijst op toeval i.p.v. opzet.

Kortom, wanneer kan deze theorie de prullenbak in?
Mijn voorstel:..... nu!








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

aggie

  • Gast
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #26 Gepost op: 16-03-2002, 21:59:34 »
Konijn, dat bedoel ik nu met de gestuurde kleine groepjes van RR :)
We weten lang niet altijd wanneer dit het geval is.
Geweldig werk van jullie, Bertha531 en Konijn :D
Maar we moeten iedereen de ruimte gunnen om een theorie te bouwen rondom hun mol ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #27 Gepost op: 17-03-2002, 01:49:21 »

Citaat

RR heeft er altijd bij aangetekend dat WIDM invloed moet hebben de groepjes. Heb je daarmee rekening gehouden? En groepjes die niet gestuurd konden worden door WIDM NIET meegeteld ???

RR zegt dat de mol zelf ook bij de crew hoort en hij ziet ook veel verdachte dingen in mensen die zich snel aanbieden bij bepaalde opdrachten. Zodra er dus groepjes gevormd zijn heb ik dat meegerekend...
Citaat

Eerst een rekenfout: Bij George is de afwijking 6 i.p.v 7. Dit heeft een eindscore van 1 tot gevolg. Verder is het in de statistiek gebruikelijker om kwadratische afwijkingen tov het gemmiddelde te bekijken, maar dat vergeef ik je.

Klopt; rekenfoutje aan mijn kant... Dat betekend dus dat George toch wat plaatsjes stijgt...
En idd eigenlijk is dit een prachtige gelegenheid om gebruik te maken van de zgn. standaardeviatie, maarja of iedereen het dan nog volgt (inclusief ikzelf) is een tweede.... (Dat is ook al weer zolang geleden... :P)
Citaat

Ook moet je volgens mij de eindscore nog even delen door het totale contacten van de persoon en vermenigvuldigen met het gemiddelde contactenaantal per persoon.

Nee; hier kan ik het niet met je eens zijn, dit verschil is er al uitgehaald, bv George is vaak afgezonderd en heeft in totaal maar 18 vinkjes staan en Ellen die vaak in de grootste groep zit heeft er 26. Maar door alleen te kijken naar de afwijking van het gemiddelde heb je daar geen last van...

Maar eigenlijk vind ik het wel aardig dat George daardoor onderaan komt te staan...  ;)

Citaat

Maar om vanwege dit rijtje nu te gaan roepen dat Prince de mol is... Ik geloof er niet zo in.

Ik evenmin; dat heb ik al meteen in het begin uitgelegd, maar als je deze theorie dan toch wil toepassen dan moet dat wel zo zuiver mogelijk gedaan worden...
Citaat

Maar we moeten iedereen de ruimte gunnen om een theorie te bouwen rondom hun mol ;)

Ja hoor; maar we moeten ook niet te min zijn om die theorieen analyseren om er dan achter te komen dat ze niets voorstellen. Mijn diepgekoesterde hoop is nu dat RR nu niet meer in iedere reply weer begint over zijn ''fantastische'' theorie...  :-X

Gr. B.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #28 Gepost op: 17-03-2002, 07:29:07 »
Bertha 531, ik snap het ;)
Maar wat zal hij ons uitlachen als het allemaal blijkt te kloppen ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Miek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #29 Gepost op: 17-03-2002, 08:18:51 »
Geweldig Bertha531!

ik stoor me ook aan dat gesnoef nl. :-/







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #30 Gepost op: 17-03-2002, 09:46:36 »
Bertha,Konijn en Aggie,

Enorm bedankt dat jullie deze inspanningen leveren.
Iemand uitlachen ga ik nooit doen, vermits ikzelf nog nooit een Mol heb gevonden, wel steeds op een finalist zat na een aflevring of 2 a 3.

Dus kan je Geroge verwachten in de finale als winnaar of verliezer.

Toch ben ik niet akkoord wanner Bertha geen rekening houdt met groepjes van 1 persoon (Karen bij ontvoering) of gropejes waarin afvallers hebben gezeten.

Verder is het soms idd. moelijk te bepalen wat gestuurd is door het WIDM team en wat niet.

Zo heb ik op de video nog eens duidelijk gekeken naar de manier waarop en wanneer G. zijn vigertje opsteekt nadat Karen zich kandidaat had gesteld. Hij wacht tot er iemand zich kandi stelt, Angela kijkt naar hem en vervolgens gaat hij mee.
Ik ben ervan overtuigd dat, indien G; de Mol is, en Prince of Jan10 hadden zich kandi gesteld voor de fioto-opdracht, dat dan het vingertje van G. naar beneden was gebleven.
Idem voor het meegaan met Harry.

Ik stel voor dat we deze theorie nog een weekje aanzien omdat hij is volgens miijn berekeningsmethode deze week alleen maar verterkt.
Indien Jan10 of Prince volgende week George evenveel (of meer) aan 't werk zien als de rest, dan geef ik het op. Indien het evenwicht echter verder wordt hersteld, tja...

Ook ga ik deze theorie deze week even loslaten (op mijn methode dan) op Prince en eens kijken waar ik uitkom...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #31 Gepost op: 17-03-2002, 09:59:32 »
Nog eentje om over na te denken :

Bij het herbekijken van afl. 6 is mij iets heel vreemds opgevallen :
Wanneer Karen zich kandidaat stelt voor de foto-herken opdracht, gaat George spontaan met haar mee.
Hij wacht eerst om te zien wie als eerste zijn vinger opsteekt.

Dat is echt wel heel vreemd, want op het einde van de aflevering verklaart George dat voor hem Karen "al lang de Mol niet meer was".

Is George nu echt gek geworden ?
J elaat je toch niet vrijwillig afzonderen met iemand die de Mol niet is ?
Je wil de Mol toch zoveel mogelijk aan 't werk zien ?

De enige zinnige verklaring die ik hiervoor heb is dat of George ff dom is geweest (kan ik mij niet inbeelden bij deeze intelligente persoon) of hij de Mol is.
Indien hij de Mol zou zijn, dan heb ik dus wel een verklaring waarom hij zich met Karen liet afzoonderen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #32 Gepost op: 17-03-2002, 10:06:54 »

Citaat

Nee; hier kan ik het niet met je eens zijn, dit verschil is er al uitgehaald, bv George is vaak afgezonderd en heeft in totaal maar 18 vinkjes staan en Ellen die vaak in de grootste groep zit heeft er 26. Maar door alleen te kijken naar de afwijking van het gemiddelde heb je daar geen last van...

Ik denk hierbij dat in beide methodes wel wat zit. Mijn gevoel zegt dat het hier misschien wel niet hoeft, en dan is jou methode correct. Maar mijn ratio zegt dat een verdeling automatisch breder wordt(= heeft grotere standaarddeviatie), naar mate het gemiddelde hoger ligt. Ach in principe is het toch lood om oud ijzer. Ik vond het ook wel humor dat George ineens laatste stond. ;D ;D

P.S. Nog een klein foutje: John heeft 3 keer bij Karen in de groep gezeten en Karen 4 keer bij John.  ???Best wel knap ;).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

aggie

  • Gast
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #33 Gepost op: 17-03-2002, 10:09:11 »
Er is nog een verklaring, want als hij niet de mol is, kan hij samen met niet-mol Karen zo veel mogelijk geld verdienen ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2002, 10:49:15 »
Is George nu echt gek geworden ?
J elaat je toch niet vrijwillig afzonderen met iemand die de Mol niet is ?
Je wil de Mol toch zoveel mogelijk aan 't werk zien ?

------------------------------------------------------------

RR, misschien doet George dit expres om van heel dicht bij iemand bezig te zien. Misschien had hij twijfels omtrent Karen en wilde bevestigd zien dat zij het niet was. Idem met Harry. Door eliminatie van kandidaten kom je ook tot de mol. Of het bevestigd zijn molkeuze. Sinds vrijdag weten wij dat hij steeds Jantien moet hebben gestemd. Voordien kregen wij geen zicht op zijn keuze. Betekent dat misschien dat hij het dichtst de Mol op de hielen zit? Het is zeker een intelligente kerel die soms een beetje dommig doet om daarmee de rest om de tuin te leiden. Hij is een finale-kandidaat, samen met Ellen en MOL Jantien.Tot die conclusie kwam ik vrijdag en dat zal ik na nog enig onderzoek op de topic afl.6 deel zoveel....uit de doeken doen. ;D ;D








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2002, 10:57:26 »
één ding is zéker, de mol zal niet blij geweest zijn met de exit van karen, zij werd heel errug verdacht door de anderen

het wordt oppassen voor de Mol in de volgende aflevering, want er zijn er vele op zoek naar een nieuwe Mol, hij/zij blijft dus best 'n beeje op de vlakte (doet hij trouwens altijd, ttz subtiele sabotages, geen overduidelijke)

ciaooo!
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2002, 11:31:27 »
één ding is zéker, de mol zal niet blij geweest zijn met de exit van karen, zij werd heel errug verdacht door de anderen

-----------------------------------------

Dat zeg ze zelf ook in het dagboek op .nl
Advies: Lees die dagboeken nog eens door. Wat vinden jullie van de schrijfstijl? man of vrouw? ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #37 Gepost op: 17-03-2002, 11:47:36 »
van de mol: MAN!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #38 Gepost op: 17-03-2002, 12:59:44 »
RR, ik volg je theorie nog steeds met belangstelling en ik zie dat het geheel nu heel wetenschappelijk benaderd gaat worden.  :D

Waar ik eigenlijk het meest mee zit is dat jij ervan uitgaat dat de Mol zich bij zijn groepskeuze vooral laat leiden door welke kandidaten zich in die groep bevinden. Ik denk juist dat de Mol probeert bij de opdracht te zijn waar het meest te 'mollen' valt! Niet bij elke opdracht valt evenveel te saboteren, toch?









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Iedereen gelijke kansen (deel 2)
« Reactie #39 Gepost op: 17-03-2002, 13:30:29 »

Citaat

Is George nu echt gek geworden ?
J elaat je toch niet vrijwillig afzonderen met iemand die de Mol niet is ?
Je wil de Mol toch zoveel mogelijk aan 't werk zien ?

------------------------------------------------------------

RR, misschien doet George dit expres om van heel dicht bij iemand bezig te zien. Misschien had hij twijfels omtrent Karen en wilde bevestigd zien dat zij het niet was. Idem met Harry. Door eliminatie van kandidaten kom je ook tot de mol. Of het bevestigd zijn molkeuze. Sinds vrijdag weten wij dat hij steeds Jantien moet hebben gestemd. Voordien kregen wij geen zicht op zijn keuze. Betekent dat misschien dat hij het dichtst de Mol op de hielen zit? Het is zeker een intelligente kerel die soms een beetje dommig doet om daarmee de rest om de tuin te leiden. Hij is een finale-kandidaat, samen met Ellen en MOL Jantien.Tot die conclusie kwam ik vrijdag en dat zal ik na nog enig onderzoek op de topic afl.6 deel zoveel....uit de doeken doen. ;D ;D


....en kijk ook eens bij rubriek 'Overzichten' Als je op de keuzes klikt per aflevering van wie, wie verdenkt zegt George bij afl.5, dat hij eerst gezorgd heeft bij Jantien in het groepje te komen en later bij Prince, omdat dat zijn hoofdverdachten waren en hij zo een beter beeld krijgt of die persoon zijn mol is. Bij afl.6 zegt hij Jantien blijft mijn mol , met Ellen op de tweede plaats 8)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....