Auteur Topic: Harry is de mol (deel 3)  (gelezen 22802 keer)

Offline Eveline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harry is de mol (deel 3)
« Reactie #80 Gepost op: 27-03-2002, 22:29:39 »

Citaat

Gevoelsmatig maak ik uit dit interview met Harry op dat hij de Mol niet is.


Dit hele interview is geschreven alsof Harry niet de mol is, maar ze kunnen het moeilijk anders aanpakken toch?

El_topo, dit interview stond afgelopen vrijdag in dit huis-aan-huis-blad, je kon het dus nog net lezen voor de vorige uitzending. Harry woont in het verspreidingsgebied van dit blad, Leiderdorp.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: Harry is de mol (deel 3)
« Reactie #81 Gepost op: 27-03-2002, 22:37:06 »
Ik denk niet dat de reactie van WIDM zou toestaan dat Harry, als mol, een interview zou houden.
Ik heb dan ook de indruk dat dit een extra bewijs is dat hij niet de mol is.








Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harry is de mol (deel 3)
« Reactie #82 Gepost op: 27-03-2002, 22:39:23 »

Citaat

El_topo, dit interview stond afgelopen vrijdag in dit huis-aan-huis-blad, je kon het dus nog net lezen voor de vorige uitzending. Harry woont in het verspreidingsgebied van dit blad, Leiderdorp.


Dank je Eveline, nee dan kan het inderdaad niet zijn omdat Harry eruit gaat vrijdag.  :-X







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
mollig

Offline tabaqui

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harry is de mol (deel 3)
« Reactie #83 Gepost op: 28-03-2002, 08:47:32 »
Leuk dat dat interview hier op de site ig gezet, hebben niet-Leidenaren ook nog eens wat te lezen!  ;D
Natuurlijk kan je uit dit interview helemaal niet opmaken of hij de mol is of niet! Hij moet zo'n interview sowieso geven als kandidaat, en de Mol-crew moet hem daarin vertrouwen, net zoals ze een mol moeten vertrouwen in het onopvallend mol-zijn.

Citaat
Ik heb wel gehoord dat er bij George 'n ander muziekje was, maar 't was me eerlijk gezegd niet opgevallen dat dat bij Harry ook zo was. Dat zou ik nog 'ns moeten nakijken.........  


Bij George is het een ander deel van hetzelfde muziekje. Bij Harry is het een ander muziekje (volgens mij) en bij Prince was er geen muziekje!

groetjes!







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Harry is de mol (deel 3)
« Reactie #84 Gepost op: 28-03-2002, 10:02:15 »

Citaat

Gevoelsmatig maak ik uit dit interview met Harry op dat hij de Mol niet is.
Die uitspraak "geen contact met de crew ..." geldt imho niet voor de Mol, wel voor de andere kandi's.
Hij verspreekt zich hier of draait ons een rad voor de ogen.

Uit het dagboek van Angela van afl 6:

Deze keer valt het op de eerste vrije dag en we besluiten een feestje bij het zwembad te geven.....
Helaas mogen de kandidaten er niet bij zijn, want we moeten afstand bewaren. Zo is het spel. Wel jammer want het zijn leuke mensen….vooral die ene…..die het zo goed doet. Ja beste internetters…weinig clou's van uw presentator deze week…ik zou zeggen….zet'm op!!

Hieruit concludeer ik dat er gezorgd voor voor afstand tussen crew en alle kandidaten (incl mol) om te voorkomen dat er een band ontstaat. Het zou natuurlijk ook gaan opvallen als een kandidaat zich vaker met de crew afzonderd. Nee, de mol zal het qua contactmomenten moeten doen met de biechts en gesprekken met kandidatenbegeleiders (die iedereen heeft).








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..