Auteur Topic: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]  (gelezen 27947 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #100 Gepost op: 24-03-2002, 16:49:33 »
Hahaha.
Nu gaan allle muzikale aanwijzingen plotseling naar John wijzen ?
Allée, na Prince John.
En als die er volgende weke uitligt ...

We zijn totaal verkeerd bezig met die muzikale aanwijzingen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #101 Gepost op: 24-03-2002, 17:08:45 »

Citaat

Hoewel hier enkele mensen zeggen dat de muzikale hints op iedereen kunnen slaan, is het in mijn ogen toch vooral gericht op Prince, hoe jammer ik dat ook vind ;)


Een van die mensen was ik, en ik blijf erbij..De hints zijn te globaal en je kan er van alles bij bedenken. Ik ga er ook niks meer bij zoeken.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #102 Gepost op: 24-03-2002, 17:09:35 »
Citaat

Rose, ik ben misschien een beetje dom, maar de link met de laatste 3 aanwijzingen naar John zie ik echt niet....


Tja toch was dit het enige wat ik kon bedenken met betrekking op de muzikale hints (ookal is John mijn mol niet)

De laatste drie:

Bij het paralellen "over het water" (uit Amsterdamse Grachten) deed John de voorspelopdracht mislukken door tegen Prince in te gaan en te kiezen voor 5 (ipv 6) mensen die over het water gingen en daarmee verloren ze 3000 euro.

Robin, the hooded man zou kunnen slaan op het redden van Kerstin (zoals Robin lady Marian van een ontvoering redde) en John had daar ook een dubieuze rol met het doorspelen van informatie omtrent de sleutels...

En "I could have lied"... bij de foto-opdracht: John had hier makkelijk kunnen zeggen dat hij niets mankeerde.   Misschien zag ook hij dat bij Harry het beentje hoorde en dacht ie dat daardoor de opdracht toch wel zou mislukken...
Hij wilde zich onmols voordoen...
Hij had kunnen liegen tegen Karen over zijn maag...

Maar het blijft lastig die hints, maar ik denk wel dat er iets uit te halen móet zijn...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #103 Gepost op: 24-03-2002, 17:12:57 »

Citaat

Hahaha.
Nu gaan allle muzikale aanwijzingen plotseling naar John wijzen ?
Allée, na Prince John.
En als die er volgende weke uitligt ...

We zijn totaal verkeerd bezig met die muzikale aanwijzingen.


Nee hoor RR er zijn er ook die de hints op Harry en Jantien kunnen toepassen  :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline imka

  • Forumlid
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #104 Gepost op: 24-03-2002, 17:19:37 »

Citaat

Hahaha.
Nu gaan allle muzikale aanwijzingen plotseling naar John wijzen ?
Allée, na Prince John.
En als die er volgende weke uitligt ...

We zijn totaal verkeerd bezig met die muzikale aanwijzingen.

Sorry RR, maar de muzikale aanwijzingen zijn al aan iedereen gekoppeld geweest.
En als iemand vindt dat die nu vooral op John kunnen van toepassing zijn, is daar dan iets fout mee ?
Jij maakt al weeeeeeeeken reclame voor jouw theorie, die je eigenlijk ook alleen aan George koppelt.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

aggie

  • Gast
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #105 Gepost op: 24-03-2002, 17:22:35 »
RR, ik ben er mee eens dat je sceptisch bent over de hints in de muzikale aanwijzingen.
Maar om John niet als mol te zien, vind ik overdreven :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #106 Gepost op: 24-03-2002, 21:32:44 »

Citaat

Ik hecht maar gewoon geen waarde meer aan die muziekale aanwijzingen, als deze superspeurders op dit forum nog steeds geen idee hebben op wie het zou kunnen slaan zijn ze blijkbaar gewoon veel te ingewikkeld.

Och ja, we gaan 't gewoon morgen weer proberen bij muzikale aanwijzing numero 7.  ;)

Citaat
Of veel te algemeen bijv: 'Bicycle Race slaat er op dat de mol meedeed aan de fietsopdracht' ... ja daar schieten we wat mee op....

Grote kans op ja, maar ik heb al vaker opgemerkt dat ze later waarschijnlijk heel vaag aan molacties of iets worden gekoppeld. En wij maar zoveel tijd besteden aan die stomme dingen.  :(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re: 6e Muzikale Aanwijzing [deel 1]
« Reactie #107 Gepost op: 26-03-2002, 20:59:11 »
Allé, nog eens een deftige poging om de hints aan Ellen te linken. Elk op zijn beurt zou ik zo zeggen...

1) MI: ook Ellen op zijn Tom Cruises abgeseilt
2) Queen1: waterfiets
3) Queen2: ketting van fiets

en de rest is misschien campagne voor Mama Cash:

4) Robin Hood: zorgt ook voor de zwakkeren
5) Amsterdamse grachten: ligging burelen Mama Cash A'dam
6) Red hot Chili Peppers: rode Ellen (fietsen) gekoppeld aan project Mama Cash in Chili
7) Start me up:
"Mama Cash steunt kleine, zelfstandige vrouwen-groepen in het Zuiden (de Derde Wereld) die streven naar verbetering van de positie van vrouwen. Hiertoe geeft het Zuidenfonds 'start-geld' voor het opzetten van nieuwe groepen of nieuwe projecten."

Of ook nog:
"wat doet het Garantiefonds van Mama Cash?
Wanneer u een bedrijf wilt starten of uw bestaande bedrijf wilt uitbreiden, kan het zijn dat u daarvoor meer geld nodig heeft dan u zelf kunt opbrengen. Een bankkrediet is dan een logische keuze. Als de bank u geen krediet wil geven omdat u te weinig financiële zekerheden kunt bieden, kan Mama Cash voor u garant staan met een borgstelling. Een borgstelling is geen krediet, maar maakt het aantrekkelijker voor een bank om krediet te verstrekken; het is een extra financiële zekerheid voor de bank indien u uw verplichtingen niet kunt nakomen."





Zo kunnen we wel weer, vind je ook niet? :D ;)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat