Auteur Topic: Prognose...  (gelezen 1799 keer)

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Prognose...
« Gepost op: 15-02-2002, 11:05:50 »
Ik heb zo een vermoeden dat Karen er uit gaat vliegen vandaag... Ik weet niet waarom, maar ik denk dat... Als Dick geen Mol is, kan hij ook de pleiterik maken en de derde vliegert zou Jantien weleens kunnen zijn.

Voor de mol nomineer ik Harry op1, Kerstin op 2 en let ook op George... Prince schijnt hem te zijn dus ik let wel op, maar ik heb he dus niet als mol he.

Karen, rood scherm... I feel it.

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
Re: Prognose...
« Reactie #1 Gepost op: 15-02-2002, 11:20:48 »
Ja het gaat volgens mij zeker iemand zijn die veel is voorgekomen in aflevering 1. Anders zou het maar sneu zijn als je eruit ligt en niet echt nadrukkelijk op tv gekomen bent.
Erik werd bijvoorbeeld benadrukt door zijn hoogtevrees.
Dick, Harry en Jantien zien niet echt 'aanwezig' geweest in de eerste aflevering, dus die draaien denk ik nog wel mee tot op z'n minst de derde aflevering. Tenzij ze in afl. 2 heel prominent voorkomen natuurlijk.

Je wel eens flink gelijk kunnen hebben met Karin. Helaas weet ik het pas over 2 weken  :'(
Je zal me hier dus niet meer zien na vanavond tot maart. (Niet dat het veel uitmaakt  :D )

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 15-02-2002, 13:26:12 »

Citaat

Ik heb zo een vermoeden dat Karen er uit gaat vliegen vandaag...

Dat heb ik ook, aan de ene kant hoop ik van wel, want dat levert me weer wat punten op bij de Pool  ;), maar aan de andere kant zou dat wel eens kunnen betekenen dat we de mol moeten gaan zoeken in het trio Harry, Ellen en Kerstin en persoonlijk ontmasker ik liever de mol zonder die geheime aanwijzingen (zal wel de enige zijn). Overigens heb ik Kerstin (voorlopig) op 1 staan als mol, maar ik sluit Pamela, Dick, John, Karen, Harry, Jantien en Prince. Ellen en George zijn het denk ik niet.

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #3 Gepost op: 15-02-2002, 13:39:37 »
Weet je wat het is Daisy... Ik wil de Mol ook gewoon zoeken op televisie en dat was ook mijn huivering toen ik in deze forums ging struinen. Maar inmiddels heb ik gemerkt dat er aan alle kanten zoveel anwijzingen zijn tegen iedereen dat ik nog steeds never nooit zeker weet wie het is. Ik doe daar zelf ook aan mee.

Heb, net als jij puur op basis van de beelden Kerstin hoog staan... En Harry die de nadruk legde op het feit dat er nog tijd zat was bij de portopdracht. Dat is waar het om draait, de rest van de aanwijzingen die overal te vinden zijn is spel...

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 15-02-2002, 13:57:29 »
Ik denk dat Ellen zal moeten gaan.

Wat de mol betreft gaat het voor mij tussen Karen, Dick & George, vanavond weten we hopelijk iets meer......

Veel kijkgenot strax, en zet die video's al maar klaar :)

Groetjes
Vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline heike

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: 15-02-2002, 14:03:51 »
hmm, ik begin door alle extra aanwijzingen en zogenaamde hints door de bomen het bos niet meer te zien! En dat is volgens mij precies wat ze willen. Ik ga voorlopig toch ook maar af op mijn eerste indruk... John, harry en dick blijven mijn favoriete mollen... en Karen moet vanavond misschien wel haar tas pakken. En omdat ik wel houd van een gokje... Ellen gaat winnen en Jantien gaat verliezen. Maar eh, niet boos worden als het niet zo is. Veel mollenplezier vanavond!

Heike