Prima analyse Malcolm. Ik wil hier even op verder gaan.
Het enige nummer waarop Betsy en Betsy ( karen en Kerstin) beide vragen juist hebben is vraag 2, D en e, wat ze dan niet leidt tot sandeman.
Verder zegt men wel dat er een etiket zoek is, maar ik meen te zien dat er 3 flessen voor George staan met 3 etiketten er gewoon op, dus wat er nu aan de hand is

??
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen, is wat gebeurd door op de kade met Betsy en Betsy. Er komt een vraag waarin de eerste letter van de naam van iemand die kippen houdt wordt gevraagd en daar de eerste letter voor in het alfabet.
Eerst denken ze aan Jantien en zegt Karen de J en dan 1 ervoor is de 1, dus ze heeft de vraag gesnapt. Dan gaat kerstin daar overheen met nee eerste letter vooraan in het alfabet de a dus. Als ik daar stond en toch zeker geen Mol was, had ik gezegd nee Betsy dat is zo niet bedoeld, er wordt gevraagd eerste letter voor de eerste letter van de naam.
Dus of beide dames zijn erg dom wat best zo zou kunnen zijn, de toekomst zal het ons leren of een van beiden speelt hier een Mollenspel, wat me niet zo dom lijkt in afl 1 ( je okt kandidaten jouw kant in, wat bij karen wonderwel lukt), of een van deze twee is de Mol die probeert de ander de verkeerde kant in te sturen ( wat me weer dom lijkt omdat het zo duidelijk is).
Ik kan er geen chocola van maken, maar het is erg raar wat beide dames hier doen. Als ik Mol was zorgde ik dat ik op de kade stond, maar ik blijf voorlopig nog bij Prince als Mol, tegen beter weten in misschien.