Hallo Allemaal!

Wat was ie weer leuk, de 1e aflevering!
Op zich is Karen denk ik een goede mol. Maar vooral door het portspel. Want Kerstin had het verkeerd bij die vraag waarbij om de letter die voor de letter van de naam in het alfabet voorkwam gevraagd werd, maar Karen verbeterde haar niet en kon dus makkelijk de verkeerde letter opgeven, zonder zichzelf verdacht te maken! Ik denk dat het niets uitmaakte dat ze het Harry Potter boek pakte, want zij kon vantevoren niet weten dat Ellen daaruit zou gaan voorlezen, dat had net zo goed iemand anders kunnen zijn, gewoon puur toeval dus. Ook die affaire met Harry's toilettas maakt volgens mij niet zoveel uit. Want wat heeft de mol er nou aan als iemand zijn of haar toilettas niet heeft...Nix!
Verder zou ook George de mol wel kunnen zijn. Wie doet er nou ruim 25 minuten over om beneden te komen. Iedereen was er in 5 minuten, zijn angst kan net zo goed gespeeld zijn.En hij was bij die gesprekjes ook wel erg vaak in beeld. Of misschien is het wel John. John de Mol is wel een bekende naam, haha (met dank aan Fundus!!!)
Op het moment verdenk ik Karen het meest. Maar dit zal nog wel een paar x veranderen, want dat was vorig jaar ook zo. Eerst verdacht ik Yvonne. Daarna tot het eind Sigrid. (maar die was gewoon een beetje dom en 'cryptomoe'!!) Ik heb vorig jaar wel ontzettend moeten lachen. Vooral om Sigrid en ook om Yvonne en Dan toen ze in de auto zaten, bij het spel met de slimmerd, de handigerd en nog iets!
Nou ja tis weer genoeg zo! Misschien dat we volgende week iets meer duidelijkheid hebben!

Bye bye, groetjes van Lauren