Auteur Topic: Jantien de mol ?????  (gelezen 23348 keer)

Offline Tante_Bet

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2002, 14:47:11 »
Dat Jantien de mol zou zijn omdat haar foto er op .com als laatste bijkomt, lijkt me vette onzin. Die theorie over het foute stemmen op Ellen, lijkt me aannemelijker.
Wat ik zo opvallend vind: Jantien ging als laatste paralellen in de aflevering van afgelopen vrijdag. Hierdoor kon zij het spel van Prince en John (voor die 4000 eureo) maken of breken. Ik neem aan dat zij stiekem van Angela of de spelleiding heeft doorgekregen wat John en Prince hadden gegokt. Jantien had op het eind niet zoveel tijd meer. Het spande erom. Als John/Prince zes hadden gegokt, had Jantien er makkelijk langer over kunnen doen en had de groep die extra prijs ook misgegrepen. Jantien heeft natuurlijk zoiets gezegd als: ,,Ik ga wel als laatste, want ik vind het zo eng, blabla.'' Harry gilde het al: ,,Jantien, de liefste van allemaal!'' Ik denk echt dat Jantien het heel slim aan het spelen is en dat zij de mol is.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Tante_Bet

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2002, 14:51:57 »
Nog even iets, waar ik zo moe van word in dit forum is dat ellenlange geleuter over al die stiekeme hints die de spelleiding van IDTV allemaal in de uitzending verstopt zou hebben. Dat van 'Bicycle race' bijvoorbeeld. Dus in de volgende aflevering zat een fietstocht. So what. Dat zegt toch niets over wie de mol is. En dan ziet Vlaming weer een P op de weg staan. En er stond ook nog Ellen met rode letters op de weg. Ik denk dat ze zich bij IDTV alleen maar slap lachen om dat gepuzzel van jullie. Volgens mij zoeken jullie het allemaal veel te ver en hebben jullie een soort Agatha Christiecomplex ofzo. De Mol is toch bovenal een psycholgisch spelletje?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2002, 15:21:46 »
Citaat

Nog even iets, waar ik zo moe van word in dit forum is dat ellenlange geleuter over al die stiekeme hints die de spelleiding van IDTV allemaal in de uitzending verstopt zou hebben. Dat van 'Bicycle race' bijvoorbeeld. Dus in de volgende aflevering zat een fietstocht. So what. Dat zegt toch niets over wie de mol is. En dan ziet Vlaming weer een P op de weg staan. En er stond ook nog Ellen met rode letters op de weg. Ik denk dat ze zich bij IDTV alleen maar slap lachen om dat gepuzzel van jullie. Volgens mij zoeken jullie het allemaal veel te ver en hebben jullie een soort Agatha Christiecomplex ofzo. De Mol is toch bovenal een psycholgisch spelletje?


Sorry maar de meeste die hier komen vinden 't nou eenmaal leuk om alles zo precies uit te zoeken. Als jij 't te ver vindt gaan is dat jouw probleem en niet 't onze. Wij zitten er niet mee dat we 'n complex hebben.  :P En als je er zo moe van wordt dan moet je snel je computer uitzetten en je bed inkruipen.

En wat betrefd de muzikale aanwijzingen. Net of de muzikale aanwijzing gewoon aan zou geven welke opdrachten we zullen gaan zien de volgende aflevering. Toen bicycle race als aanwijzing kwam, wisten we aan de hand van 't voorfilmpje allang dat er 'n fietsopdracht ging komen, dus dat gaat niet op.

Natuurlijk zien wij veel als mogelijke aanwijzing wat later zal blijken dat 't niks was, maar dat vinden wij juist 't leuke aan 't volgen van WIDM. Je weet nooit wat wel en wat niet 'n aanwijzing is. Bovendien is er bij vorige series wel gebleken dat de aanwijzingen soms ver gezocht moeten worden.  ;)








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2002, 15:22:47 »
Ehhh....als je moe wordt van het 'geleuter' dan lees je het toch niet?
Ik ben het met je eens dat sommige theorieen wat ver gaan, maar dat er door de programmamakers aanwijzingen in de afleveringen worden verstopt is wel zeker.
En 'Bicycle Race' was een muzikale aanwijzing. Niet zo gek dat mensen gaan zoeken naar de betekenis ervan, toch?

Anyway, back ontopic, Jantien dus...
Ja, zij was zeker in de beste positie om het extra geld verloren te laten gaan. En aangezien de 'parallellers' niets afwisten van de opdracht van Prince en John, kan dit ook geen actie zijn geweest om de vrijstelling te verkrijgen. Dus d'r zit wat in...
Zou ook gelijk mijn probleem van de schoenen aan de rugzak enigszins oplossen, want dan kan ik makkelijker aannemen dat men over een extra paar schoenen beschikte.

Toch blijf ik mijn twijfels houden over Jantien als Mol... Het feit bijvoorbeeld dat ze bij de Portvatenopdracht het goede antwoord gaf op de vraag wie er op Texel zou willen wonen is niet iets dat ik verwacht van de Mol.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #24 Gepost op: 5-03-2002, 15:47:21 »

Citaat



Sorry maar de meeste die hier komen vinden 't nou eenmaal leuk om alles zo precies uit te zoeken. Als jij 't te ver vindt gaan is dat jouw probleem en niet 't onze. Wij zitten er niet mee dat we 'n complex hebben.  :P En als je er zo moe van wordt dan moet je snel je computer uitzetten en je bed inkruipen.

En wat betrefd de muzikale aanwijzingen. Net of de muzikale aanwijzing gewoon aan zou geven welke opdrachten we zullen gaan zien de volgende aflevering. Toen bicycle race als aanwijzing kwam, wisten we aan de hand van 't voorfilmpje allang dat er 'n fietsopdracht ging komen, dus dat gaat niet op.

Natuurlijk zien wij veel als mogelijke aanwijzing wat later zal blijken dat 't niks was, maar dat vinden wij juist 't leuke aan 't volgen van WIDM. Je weet nooit wat wel en wat niet 'n aanwijzing is. Bovendien is er bij vorige series wel gebleken dat de aanwijzingen soms ver gezocht moeten worden.  ;)


thanx so much voor deze interventie , ik begon me bijna schuldig te voelen voor het zoeken naar verborgen hints na die post van tante bet.....

yrs
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline mariek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #25 Gepost op: 5-03-2002, 15:54:16 »
Haha... daar staan ze dan... de professor en de god voor een moment verslagen door de newbie. Dat mag ook wel bij de grappigste molmomenten.
Ik vind het geweldig om overal wat achter te zoeken! Van mij mag de serie nog heel vaak vervolgd worden: met forum! :D
:-*
Mariek







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #26 Gepost op: 5-03-2002, 15:58:09 »

Citaat

Haha... daar staan ze dan... de professor en de god voor een moment verslagen door de newbie. Dat mag ook wel bij de grappigste molmomenten.
Ik vind het geweldig om overal wat achter te zoeken! Van mij mag de serie nog heel vaak vervolgd worden: met forum! :D
:-*
Mariek

Nou, dat vind ik te ver gaan hoor! Mijns inziens zijn Han13 en Vlaming helemaal niet verslagen, zelfs niet voor een moment! Integendeel zou ik juist willen beweren!  :D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #27 Gepost op: 5-03-2002, 16:00:48 »

Citaat


Nou, dat vind ik te ver gaan hoor! Mijns inziens zijn Han13 en Vlaming helemaal niet verslagen, zelfs niet voor een moment! Integendeel zou ik juist willen beweren!  :D


Thanx Master3L, ik voelde me ook totaal niet verslagen. Ik wilde die newbie alleen effe duidelijk maken dat we hier niet gediend zijn van zulk soort commentaar.  :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #28 Gepost op: 5-03-2002, 17:07:22 »
Ik moest wel lachen om het commentaar en jullie felle reacties. Voor mij alweer een van de grappige momenten. Natuurlijk zoekt iedereen hier overal te veel achter, maar dat geet toch niet? Het is alleen maar interessant, al die verborgen letters en bewerkte fietsfotos. Het hoogtepunt vind ik wel die beams van Angela, wat dat betreft, geplakt op de groepsfoto. Want je moet toegeven: als dat de manier moet zijn om achter de mol te komen, kunnen ze het eigenlijke tv-programma beter schrappen..







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
G H A S A L

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #29 Gepost op: 5-03-2002, 18:53:26 »
Misschien niet de manier, maar wellicht een manier.

Vorig jaar hadden ze die 'aanwijzing' van dat geluid tijdens één van de afleveringen, waar je dan als je het achterstevoren draaide 'Nico is de Mol' in kon horen. Geef toe, dat was toch ook niet echt makkelijk te vinden.  :P
Ik vond dat zelf trouwens een belachelijke aanwijzing, want geen hond gaat de geluidsbanden van alle afleveringen achterstevoren zitten draaien?
Toch...? Hoop ik...?  :-[








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #30 Gepost op: 5-03-2002, 18:58:24 »

Citaat

Misschien niet de manier, maar wellicht een manier.

Vorig jaar hadden ze die 'aanwijzing' van dat geluid tijdens één van de afleveringen, waar je dan als je het achterstevoren draaide 'Nico is de Mol' in kon horen. Geef toe, dat was toch ook niet echt makkelijk te vinden.  :P
Ik vond dat zelf trouwens een belachelijke aanwijzing, want geen hond gaat de geluidsbanden van alle afleveringen achterstevoren zitten draaien?
Toch...? Hoop ik...?  :-[



Inmiddels zijn enkele hier daar wel toe in staat (we zullen geen namen noemen, he Vlaming?)  ;D. Maar ja omdat dat vorig jaar al gedaan is, is er dit jaar grote kans dat 't niet weer wordt gedaan.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #31 Gepost op: 5-03-2002, 23:50:21 »
:)

Om te weten te komen of Jantien de Mol is, wel, dat is voor mij erg simpel : Mijn moeder had het de vorige 2 afleveringen (VL/NL) al na enkele afleveringen correct.
Daarom zou ik zeggen "Even aan mijn moeder vragen" hé Jantien ?




{edit: Uitbundige opmaak verwijderd. - Malcolm}







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2002, 12:58:09 »
Mijn moeder zat er alle keren naast --- ik zal het toch echt zelf moeten uitvogelen.

Jantien, Ellen, George laatste drie. Mijn gok








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
G H A S A L

Offline Sjoerdje

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2002, 10:59:34 »
Op jantien.org vrezen de webmasters dat jantien er vanavond uitgaat. Ik hoop,hoop,hoop van niet. Ik lees al die aanwijzingen hier maar ik probeer me er niets van aan te trekken. Ik concentreer me op het psycholgische spelletje en het groepsproces. Eerlijk gezegd kom ik daar niet zoveel verder mee en denk ik af en toe: rot toch op met die hele mol. Maar daar is het nu al te laat voor, ik ben verslaafd. En mijn gevoel zegt dat Jantien de mol is. Ze wekt de indruk een intelligente en vooral sociaal slimme tante te zijn maar af en toe doet ze zich zo oenig voor. Bij het raden van het voorwerp in dat Portugese gedicht, bij het aanwijzen van  Karen als druivenstampster, bij die walkietalkie vorige week. Nou goed, vanavond maar weer kijken. Eens zien of ze een beetje kan zingen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2002, 14:05:53 »

Citaat

Op jantien.org vrezen de webmasters dat jantien er vanavond uitgaat.


Op Jantien.org vinden we 't volgende verhaal:

Citaat
Gaat Jantien er morgenavond uit?

De webmasters van Reisbureau Vriwa durven het eigenlijk niet hardop te zeggen, maar voor het eerst hebben ze er een beetje een hard hoofd in. Ze hebben wat te veel op het forum van Wieisdemol.com gelezen, waar een mens somber van wordt.

Gelukkig zijn er ook genoeg mensen die menen dat ze tot het eind blijft zitten, dat helpt een beetje.

Morgenavond moet Jantien in elk geval 'Even aan mijn moeder vragen' van Bloem voorzingen, daar hebben we al een stukje van gezien. En Jantien zegt altijd dat ze heel goed kan zingen. Dat doet ze ook voor haar zoons, als ze die 's avonds in bed stopt. Dus misschien valt het mee. Aan de andere kant, ze zei ook dat ze goed kan zeilen en ze fietst ook heel vaak, vertelde ze....

We kunnen enkel afwachten, de webmasters hopen er het beste van. Misschien komt de somberheid ook van het neerslachtige weer, en een van de webmasters kwakkelt de laatste tijd ook een beetje.



Van mij mag ze eigenlijk ook wel vertrekken vanavond, want kan ik weer iemand schrappen van m'n mollijstje.  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Sjoerdje

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2002, 14:42:36 »
Nouja wat een raar argument. Het is toch leuk als het spel lang spannend blijft er lang potentiële mollen in blijven?
Wie staan er nog meer op dat lijstje?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #36 Gepost op: 8-03-2002, 15:15:54 »

Citaat

Nouja wat een raar argument. Het is toch leuk als het spel lang spannend blijft er lang potentiële mollen in blijven?
Wie staan er nog meer op dat lijstje?


Raar argument? Sorry hoor, maar ik vind 't pas raar dat jij m'n argument raar vindt. Wat ik bedoel is dat ik de meeste kandidaten die nu nog over zijn nog wel als potentiele mol zie. Als Jantien af zou vallen zou er dus 1 minder op m'n lijstje staan, omdat ik haar nu verdenk.

Ik bedoel dus niet letterlijk dat ze van mij mag opsodemieteren, maar er moet toch iemand weg en alle kandidaten zijn wel leuk om naar te kijken.

En natuurlijk vind ik 't leuk als 't lang spannend blijft, zo had ik m'n opmerking ook niet bedoeld.

Ik hoop dat je 'm nu snapt, maar ik dacht werkelijk niet dat ik zo iets raars had geschreven. (misschien om dat effe te testen: hadden anderen mij wel goed begrepen?)  :-[







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2002, 15:31:11 »

Citaat


(misschien om dat effe te testen: hadden anderen mij wel goed begrepen?)  :-[


ik wel hoor, en om dezelfde reden hoop ik dat prince strax moet vertrekken

fyi ik schat de exit-kansen 50 - 25 - 25 (prince/jantien/karen)

groetjes aan de voetjes
vlaming










« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2002, 15:36:40 »
Ik hoop dat je gelijk hebt Vlaming en ik hoop eigenlijk dat Jantien er gewoon in blijft. Op de site van Jantien.org zijn ze wel heel somber, maar ze zitten misschien ook gewoon te fokken.

Dat hoeft helemaal niet want ik kijk toch wel en jullie ook allemaal, toch?








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
G H A S A L

Offline Sjoerdje

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2002, 15:40:19 »
Oops Han, ik ben nogal jantiengefixeerd, vandaar dit misverstand waarschijnlijk. Dan zal ik ook maar even zeggen wie ik hoop dat er uitgaat vanavond: Kerstin. Omdat ze zo serieus is, ofzo.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »