Auteur Topic: Jantien de mol ?????  (gelezen 23344 keer)

Offline jorg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #60 Gepost op: 15-03-2002, 12:08:16 »
Dat van die Hood was mij ook al opgevallen.

Robijnrode capuchon: Jantien
Amsterdamse grachten (Nederlands repertoire): Jantien
Bicycle Race (Klotefiets): Jantien
Bicycle Race (Zoetemelk! Ik dacht al waar ken ik hem van!): Jantien
Elbissopmi Noissim (Afdaling) : Jantien







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
G H A S A L

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #61 Gepost op: 15-03-2002, 12:18:39 »

Citaat

volgens bovenstaande theorie zou jantien of ellen er dan uit gaan. als karen er as week wel uitvloegt, maar jantien de week daarop niet, maar prince wel, maakt dat jantien de mol voor mij, omdat prince en zij omgedraaid staan... volgen jullie me nog? als jantien er dan wel uitgaat maar de week daarop ellen niet maar prince, is ellen de mol... dat denk ik.
snappen jullie wat ik bedoel en wat vinden jullie ervan?

doortje

Doris, wanneer Prince er voor het einde uitvliegt dan klopt volgens mij de hele theorie niet meer. Ik vind deze theorie een leuk gevonden en goed verzonnen hint, maar dan moet-ie wel geheel kloppen. Bovendien is het nog niet eens zeker volgens deze theorie wie de mol is. Het kan nog heel goed John zijn en eventueel ook Harry. Dus als we daar dan Jantien (of Ellen) voor in de plaats zetten, wordt het helemaal vaag.
Ik denk dus dat de roddel over Prince niet klopt of dat de theorie helemaal niet klopt. In het tweede geval bijven we zitten met de vraag waar die afwijkende volgorde dan wel op sloeg, maar ja... er zijn nog wel meer onopgeloste mysteries.

En RR, Erik staat niet in het rijtje, omdat deze op het moment dat Prince het scherm met deze namen in een "rare" volgorde voor zich kreeg al was afgevallen.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #62 Gepost op: 20-03-2002, 19:36:05 »
Sjonge zeg, moest wel zoeken om dit topic te vinden. Maar het is gelukt  :P

Jantien was/is mijn mol niet (meer...), maar er is toch iets wat me niet los laat.

In de laatste aflevering beweert Jantien dat Ellen de mol is. EN toch... als de vraag: "Als hoeveelste vloog de mol" in beeld komt, twijfelt Jantien duidelijk tussen "derde" en "vierde".
Ellen was de eerste die vloog! Nummer drie was Jantien zelf en nummer vier was Harry.
Waarom twijfelt Jantien bij deze vraag??
Ik heb zelf al wat dingen bedacht om dit te verklaren, maar ik kom er niet uit.
1. Ellen vloog niet als eerste maar het is zo gemonteerd. Dit kan niet, afgezien van dat ik denk dat de makers niet zo ver zullen gaan, is het heel erg duidelijk dat Ellen als eerste gaat. (Ik heb dit nagekeken op video, geen twijfel mogelijk).
2. Het is een grapje van de makers. Jantien komt tijdens het fragment waarin ze lijkt te twijfelen tussen 3 en 4 niet in beeld, je ziet alleen de cursor. Lijkt me ook niet waarschijnlijk en als het dat wel is vind ik het niet grappig  >:(
3. Jantien zegt dat ze op Ellen stemt maar stemt eigenlijk op Harry.

Wat denken julie hiervan?
O ja, ik zou bijna vergeten te zeggen dat na aflevering twee ook al zoiets raars was bij het stemmen. Jantien leek toen te stemmen op degene die tijdens de regatta het zeilbootje bemande... zijzelf!

Help mij! Ik was er nl (ook) van overtuige dat George de mol is. Nu twijfel ik weer...








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
mollig

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #63 Gepost op: 20-03-2002, 21:13:24 »
El topo, we weten niet zeker of ze ons ook wel 't beeld laten zien dat de kandidaat dan ook werkelijk ziet. 't kan best zo zijn dat 't beeld er later in is gemonteerd en eigenlijk bij 'n andere kandidaat hoorde of bij helemaal niemand zelfs. Ik ga dit pas als 'n aanwijzing zien als ik op dat moment ook werkelijk en de kandidaat en 't scherm in beeld zie. En als ik 't me goed herinner was dat niet zo die twee keer bij Jantien. Ik zie 't dus voorlopig als 'n pogin van de programmamakers om Jantien verdacht te maken.  ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline el_topo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #64 Gepost op: 20-03-2002, 21:25:35 »
Gelukkig Han13, ik dacht al dat ik gek werd. Over die eerste keer ben ik trouwens niet helemaal zeker, het kan best zijn dat ze daar wel in beeld was. (Heb het niet meer op video) Maar al is ze in beeld, dan nog kan het wezen om te misleiden (al was het alleen de cameraman maar  :P).
Het zit me nog altijd niet lekker, maar misschien komt dat omdat mijn moeder bij hoog en laag blijft beweren dat Jantien de mol is...en vorig jaar had ze het ook goed. Ikke niet  :'(








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
mollig

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #65 Gepost op: 20-03-2002, 23:32:31 »
Karen heeft o Jan10 gestemd.
Zij is de Mol dus niet.
Vrijdag zal ze wel verdwijnen veronderstel ik.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #66 Gepost op: 23-03-2002, 00:13:24 »
toch begin ik jantien weer te verdenken. gewoon door allemaal dingetjes, zoals ze bijv. niet meewerkt bij het schapenhoeden, in de groep zit waar het meeste geld verloren kan worden en door gewoon niet op het idee te komen om dat hek van de schapen te openen.
ze had het ook over huilen: huilt ze vaak buiten beeld, en waarom? kan ze haar taken als mol niet meer aan? Ik twijfel aan jantien, jullie misschien niet, maar ik wel...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #67 Gepost op: 23-03-2002, 00:18:41 »
Verdacht bij Jantien in aflevering 7: Jantien typt haar naam met hoofdletters bij de test, terwijl 'n ieder ander 'm met kleine letters typt. (maar 't kan ook gewoon zijn dat ze per ongeluk de caps lock had aanstaan).....







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Enigma

  • Forumlid
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #68 Gepost op: 23-03-2002, 00:28:38 »
Helemaal mee eens.
Jan10 zit steeds in de groepen waar het meeste geld wordt verloren. Het is net Klein Duimpje: volg het spoor van de dure mislukkingen en je komt bij jantien uit.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Everything you know is wrong!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #69 Gepost op: 23-03-2002, 01:40:52 »
Citaat

Verdacht bij Jantien in aflevering 7: Jantien typt haar naam met hoofdletters bij de test, terwijl 'n ieder ander 'm met kleine letters typt. (maar 't kan ook gewoon zijn dat ze per ongeluk de caps lock had aanstaan).....


dit lijkt me wel een hint....maar misschien niet een molse aanwijzing maar wel een aanwijzing dat ze volgende week haar koffers mag pakken.

er zijn nu toch al 2 kandidaten uitgevlogen die op haar gestemd hadden (ttz karen en nu ook prince), zelf stemt ze al de hele serie op Ellen, dus moest Jantien vertrekken dan kunnen we meteen ook de naam van ellen schrappen

cheers!
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #70 Gepost op: 23-03-2002, 07:21:43 »
Maar mogen we er nog van uitgaan dat de kandidaten waarop gestemd is zeker de mol niet zijn ???
Zou geweldig zijn voor de overzichtelijkheid, want dan zijn Ellen en Jantien het idd niet.
Ik moet toegeven dat ik na vandaag weer meer heb zitten twijfelen over Jantien. Zij zat nu eenmaal samen met John in het groepje dat de grootste verliezen leed, 10000 euro.
Maar ik kan moeilijk uitmaken wie van de twee nu de grootste molacties heeft uitgevoerd en ik zit nog steeds met het volgende op het netvlies:

- Jantien laat met vlag en wimpel de zangopdracht slagen
- Ze is sterk met het Parrallellen
- Jantien was erg sterk in de denkers, doeners, dromers opdracht








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #71 Gepost op: 23-03-2002, 11:28:47 »

Citaat


- Jantien laat met vlag en wimpel de zangopdracht slagen
- Ze is sterk met het Parrallellen
- Jantien was erg sterk in de denkers, doeners, dromers opdracht


Voor mij reden genoeg om haar niet te verdenken... al was het bij het paralellen niet nodig, zangopdracht zou misschien wel erg opvallen en de ddd opdracht was al moeilijk, maar dat pleit haar voor mij vrij - deed wel erg haar best.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #72 Gepost op: 23-03-2002, 11:37:59 »

Citaat



zelf stemt ze al de hele serie op Ellen, dus moest Jantien vertrekken dan kunnen we meteen ook de naam van ellen schrappen

cheers!
vlaming


Dat Jantien op Ellen stemt is toch al verdacht genoeg. Erik stemde op Ellen en vloog eruit. Een gerede kans dat Ellen dus de mol niet is. Als Jantien dan ook al die tijd op haar heeft gestemd, dan zou ze er dus allang uit moeten liggen. Ze ligt er niet uit dus zij mag stemmen wat ze wil ....ze blijft toch ....dus..... 8) 8)....een zeer hoog molgehalte heeft die meid!!!!!
Haar molactie lag deze keer zeker bij de schapies. En ook bij de persoonlijke uitspraken. Hoewel ze daar niet zoveel hoefde te mollen, dat deed inderdaad Ellen al voor haar....maar of dit Ellen de mol maakt?????









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #73 Gepost op: 23-03-2002, 11:43:25 »
als jantien er volgende week uitgaat kan ellen mi nog steeds de mol zijn: als ze de mol is heeft ze alle ellenstemmers al om de tuin geleid met verkeerde persoonlijk informatie...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #74 Gepost op: 23-03-2002, 16:34:57 »
Klinkt misschien stom, maar vooruit, mijn steentje bijdragen over Jantien:

Reeks 1: Deborah:"Het is wel goed dat Robin op mij stemt, want dan is ie verkeerd, dus misschien is het toch goed."

Reeks 2: Nico:"Ik denk dat Yvonne op mij gaat stemmen en ik ben de Mol niet dus ik denk dat ik een goede kans maak."

Nu is alleen Jantien het die er zo over praat/denkt. "Misschien gaan nu meer mensen Ellen verdenken, maar ik heb toch meer informatie over haar omdat zij nog maar pas op haar beginnen letten."

In alle reeksen heeft de Mol steeds gepraat over het stemgedrag. Ofwel dat het goed is dat de ander op hem/haar stemt omdat die dan verkeerd stemt. Nu zit Jantien er als enige over te praten. Verdenkingen afschuiven voor de kijker?

:-*







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #75 Gepost op: 23-03-2002, 18:34:52 »

Citaat



Voor mij reden genoeg om haar niet te verdenken... al was het bij het paralellen niet nodig, zangopdracht zou misschien wel erg opvallen en de ddd opdracht was al moeilijk, maar dat pleit haar voor mij vrij - deed wel erg haar best.


maar dat moest wel denk ik. of het nou george of jantien is, het zou ontzettend opgevallen zijn aan de ander hoe erg hij/zij zijn/haar best NIET deed. Dit was in opdracht die wel moest slagen!
(als je begrijpt wat ik bedoel..)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
No Milk today???

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #76 Gepost op: 23-03-2002, 18:46:28 »
Dat zei ik toch ook  ???







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline charlotte22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #77 Gepost op: 23-03-2002, 19:21:41 »
Is het meer mensen opgevallen dat Jantien haar naam in hoofdletters invoerde bij de laatste executie? Is dit gewoon onhandigheid of zou dit wat te betekenen hebben?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #78 Gepost op: 23-03-2002, 20:42:14 »
Denk toeval, je moet niet overal wat achter zoeken....







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jantien de mol ?????
« Reactie #79 Gepost op: 23-03-2002, 23:06:16 »
Citaat

Is dit gewoon onhandigheid of zou dit wat te betekenen hebben?

Er heerst over 't algemeen de gedachte dat 't 'n aanwijzing voor de komende exit van Jantien is, zie ookdit topic.  ;)