Auteur Topic: Wegstrepen mensen! (deel 2)  (gelezen 14090 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #20 Gepost op: 20-03-2002, 14:54:01 »
Citaat

Goede argumenten! Ik heb mijn twijfels weer over hem!
Dank je wel


graag gedaan...... geen twijfels meer? ! :o
wow ...ik twijfel wel nog hoor, ook al omdat bovenstaande fase toch redelijk duidelijk in beeld kwam.  :-/

maar als george de Mol is dan was het resultaat vd opdracht natuurlijk leuk, je komt terug met 1000€ , de andere kandidaten én ook de kijkers gaan zeggen W:oW lekker ONmols die george , hij is zéker niet de Mol..... terwijl hij misschien hetzelfde of een groter bedrag heeft doen verdwijnen in die opdracht.

hoe-dan-ook, nu ik jantien weggestreept heb kan de sabotage in die opdracht alleen gebeurd zijn door "geld weg te gooien" , maar ook Prince (en in minder mate John) komen hiervoor in aanmerking

Citaat
Dat Dick moet terugpeddelen maakt z'n actie niet ten dele onmols. Dick peddelt namelijk sneller terug dan dat hij geld verliest. (Als je begrijpt wat ik bedoel).


ik begrijp wat je bedoelt....maar misschien had de Mol wel gehoopt mega-ver te komen in die opdracht, zo ver dat Dick totaal uitgeput zou geraken bij het terug peddelen? ik hoop dat je begrijpt dat ik dit dus maar als ten dele ONmols (blijf) beschouw

cheers!
vlaming












« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #21 Gepost op: 20-03-2002, 15:09:08 »

Citaat
maar de conclusie was dat het niet zoveel uitmaakte voor de pot hoever george zou gaan

Ik concludeer wat anders:

Totale afstand: 4100 m. Dick peddelt 24 min over 4100 m. Dit is 171 m per minuut.
Kosten peddelen 600. Opbrengst dus 3500 euro.

Stel nu dat Gerorge met val maar 400 meter aflegt ipv 1400.
Totale afstand: 3100 m. Dick moet nu 3100 m. afleggen. Ik neem hiervoor weer eens snelheid van 171 m per minuut. Duur peddellen 3100/171 = 18,14. Kosten 25 x 19 = 475.
Totale opbrengst: 3100 – 475 = 2625.

Kortom 1000 meter meer afleggen levert 875 euro extra op. Een behoorlijk groot verschil. Nogal onmols zou ik zeggen.









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #22 Gepost op: 20-03-2002, 15:13:55 »

Citaat

ik begrijp wat je bedoelt....maar misschien had de Mol wel gehoopt mega-ver te komen in die opdracht, zo ver dat Dick totaal uitgeput zou geraken bij het terug peddelen? ik hoop dat je begrijpt dat ik dit dus maar als ten dele ONmols (blijf) beschouw

Aan de ene kant begrijp ik het wel, want je ziet George als mol. Maar aan de andere kant kies je altijd voor een objectieve benadering (itt sommige anderen) dus ik begrijp het ook weer niet. Alleen al door de stroom werd Dick namelijk harder vervoerd dan hij geld verloor. (Als de stroom sneller is dan 0.42 m/s en dan kunnen we wel aannemen).







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #23 Gepost op: 20-03-2002, 15:19:09 »
nou konijn, ik denk dat jij beter kunt rekenen dan onze Mol  ;)

Citaat
Dick peddelt 171 m per minuut.


uiteraard zal die snelheid dalen naar gelang de afstand groter wordt, op een bepaald moment zal de vermoeidheid zelfs zo groot zijn dat Dick stil staat  ;) (ooops sorry, ik hou ff geen rekening met het feit dat het stroomafwaards ging  :-/)

;D
greetz
vlaming













nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2002, 10:22:21 »

Citaat

nou konijn, ik denk dat jij beter kunt rekenen dan onze Mol  ;)

Dank je.

Maar laten we toch trachten overeenstemming te bereiken over het al dan niet mols zijn van het goede peddelen van Prince en het waterskien van George.
Vanwege een gebrek aan rekencapacitieten zou je veel afstand afleggen als (gedeeltelijk) mols kunnen zien. Klinkt misschien raar, maar ik kan me er wel in vinden. De meeste mensen op dit forum zullen niet een, twee, drie kunnen zeggen of het ook nadelig kan zijn voor de opbrengst om veel meters af te leggen. Dus de mol waarschijnlijk ook niet.

Je kunt het echtert ook als ONmols zien, door te veronderstellen dat de mol een snel voertuig kiest, maar het daar slechter op doet dan een ander gedaan zou hebben. Op die manier worden er namelijk minder meters afgelegd (als je begrijpt wat ik bedoel). Dit zou gezegd kunnen worden van George, alhoewel ik z'n skien er goed vond uitzien. Van Prince echter niet. Niemand zou redelijkerwijs zijn peddelen verbetert kunnen hebben. Dus hoogstens onmols vanwege het rekenen. (Pamela op er jetski doet er niet meer toe.)








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #25 Gepost op: 21-03-2002, 10:42:02 »
Citaat

veronderstellen dat de mol een snel voertuig kiest, maar het daar slechter op doet dan een ander gedaan zou hebben


jah, dat kan idd ook....En die mogelijk had ik eigenlijk nog niet onderzocht?

thanx vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #26 Gepost op: 21-03-2002, 14:02:50 »
Je kunt per aflevering wel manieren verzinnen om te bedenken wie waar en wanneer de onmolse en molse acties heeft gedaan. De theorie dat de mol wel OP de uitkijk moest staan bij de portvatenopdracht, is onzin gebleken. De dames liggen er beide inmiddels uit.

Ik bedoelde ergens in den beginne van dit topic dat je in plaats van mols acties toeschrijven ook in alle redelijkheid kan proberen om een wegstreeplijstje te maken. Nu hebben best wel wat mensen dit gedaan natuurlijk he... En na het Karen afvalverhaal is er niet veel veranderd. Iemand die zo verdacht is, kan het al bijna niet meer zijn. En ik vraag me ook af of Jantien de Mol is... Gewoon omdat ze het dan zoenthousiast doet ofzo.

Prince heeft een letter niet gezien. Best mols, maar wel heel slecht mols aangezien het geen ruk meer uit maakte. Maar dat is dus allemaal nietszeggend, ik vond de hele aflevering nietszeggend. Bij de gratioe van wat hadden ze die foto vraag goed?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #27 Gepost op: 21-03-2002, 14:09:32 »
Je kunt per aflevering wel manieren verzinnen om te bedenken wie waar en wanneer de onmolse en molse acties heeft gedaan. De theorie dat de mol wel OP de uitkijk moest staan bij de portvatenopdracht, is onzin gebleken. De dames liggen er beide inmiddels uit.

Ik bedoelde ergens in den beginne van dit topic dat je in plaats van mols acties toeschrijven ook in alle redelijkheid kan proberen om een wegstreeplijstje te maken. Nu hebben best wel wat mensen dit gedaan natuurlijk he... En na het Karen afvalverhaal is er niet veel veranderd. Iemand die zo verdacht is, kan het al bijna niet meer zijn. En ik vraag me ook af of Jantien de Mol is... Gewoon omdat ze het dan zoenthousiast doet ofzo.

Prince heeft een letter niet gezien. Best mols, maar wel heel slecht mols aangezien het geen ruk meer uit maakte. Maar dat is dus allemaal nietszeggend, ik vond de hele aflevering nietszeggend. Bij de gratie van wat hadden ze die foto vraag goed? Bij de gratie van geneuzel van de andere kandidaten die de opdracht naar goed wisten te buigen. Ik denk dat als we Ellen wegstrepen op basis van de Erik situatie en Jantien vanwege het feit dat Karin best weleens op haar zou hebben kunnen zitten. Dan houden we de mannen over.

George ging zingen en dat vind ik nog steeds extreem onmols. Harry was mijn mol, maar wat doet ie nou eigelijk? De opdracht rond de fot's metd e operaties redden? En dat doet John feitelijk ook... Heel fanatiek hoor. Nee, Prince lijkt me nu dan dus ineens weer meer mogelijk en GEorge staat in de schaduw...

P.S. Volgende week is hetw eer anders! :o(







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Hugo

  • Forumlid
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #28 Gepost op: 21-03-2002, 16:50:58 »

Citaat

Wegstrepen omdat iemand die eruit ging op die persoon gestemd heeft vind ik een hele legitieme reden. Ik meen me te herinneren uit een van de eerdere series dat expliciet gezegd is dat die persoon dan de mol DUS niet meer kan zijn. (In de uitleg-aflevering)


Vorig jaar stemde Ward op Nico en Ward ging er wel uit. Dus het is niet 123 zo dat de persoon op wie een afvaller heeft gestemd er ook uit ligt.

Het ligt er echter wel aan hoe vaak iemand op die persoon heeft gestemd. Zoals eerder al gezegd in dit topic heeft Kaatje de hele tijd op Jantien gestemd terwijl Ward vorig jaar, en Erik dit jaar, dus maar een keer op hun mol hebben gestemd.
Je zou dus kunnen concluderen dat het een reeele mogelijkheid is dat Jantien de mol niet kan zijn. En daar kun je nog een afvaller aan vast koppelen want Jantien heeft alle afleverinen op Ellebel gestemd en dus zou je die ook gevoeglijk weg kunnen strepen.
En dan hou je dus uiteindelijk de vier heren over.

Wat betreft die onmolse acties ben ik het helemaal met je eens. Volgens mij kan Harry nog steeds de mol zijn, alhoewel Prince bij toch echt bovenaan staat. Harry heeft wel degelijk gesaboteerd, al is het dan misschien niet zo duidelijk. Maar hij is een meester in het zaaien van verwarring en onduidelijkheid.










« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #29 Gepost op: 21-03-2002, 18:59:28 »

Citaat

Je zou dus kunnen concluderen dat het een reeele mogelijkheid is dat Jantien de mol niet kan zijn. En daar kun je nog een afvaller aan vast koppelen want Jantien heeft alle afleverinen op Ellebel gestemd en dus zou je die ook gevoeglijk weg kunnen strepen.
En dan hou je dus uiteindelijk de vier heren over.

Ik snap niet waarom je Ellen kunt wegstrepen als Jantien niet de mol kan zijn en altijd op haar heeft gestemd. Kun je dit even verduidelijken?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

Offline woestijnvis

  • Forumlid
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #30 Gepost op: 21-03-2002, 19:59:57 »

Citaat

Je kunt per aflevering wel manieren verzinnen om te bedenken wie waar en wanneer de onmolse en molse acties heeft gedaan. De theorie dat de mol wel OP de uitkijk moest staan bij de portvatenopdracht, is onzin gebleken. De dames liggen er beide inmiddels uit.

Ik bedoelde ergens in den beginne van dit topic dat je in plaats van mols acties toeschrijven ook in alle redelijkheid kan proberen om een wegstreeplijstje te maken. Nu hebben best wel wat mensen dit gedaan natuurlijk he... En na het Karen afvalverhaal is er niet veel veranderd. Iemand die zo verdacht is, kan het al bijna niet meer zijn. En ik vraag me ook af of Jantien de Mol is... Gewoon omdat ze het dan zoenthousiast doet ofzo.

Prince heeft een letter niet gezien. Best mols, maar wel heel slecht mols aangezien het geen ruk meer uit maakte. Maar dat is dus allemaal nietszeggend, ik vond de hele aflevering nietszeggend. Bij de gratie van wat hadden ze die foto vraag goed? Bij de gratie van geneuzel van de andere kandidaten die de opdracht naar goed wisten te buigen. Ik denk dat als we Ellen wegstrepen op basis van de Erik situatie en Jantien vanwege het feit dat Karin best weleens op haar zou hebben kunnen zitten. Dan houden we de mannen over.

George ging zingen en dat vind ik nog steeds extreem onmols. Harry was mijn mol, maar wat doet ie nou eigelijk? De opdracht rond de fot's metd e operaties redden? En dat doet John feitelijk ook... Heel fanatiek hoor. Nee, Prince lijkt me nu dan dus ineens weer meer mogelijk en GEorge staat in de schaduw...

P.S. Volgende week is hetw eer anders! :o(


Al je kijkt naar de afvaller, dan hebben ze bijna allemaal op een vrouw gestemd.
Dus blijft er een mannelijke mol over.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wegstrepen mensen!!! deel 2
« Reactie #31 Gepost op: 21-03-2002, 20:50:30 »

Citaat

Al je kijkt naar de afvaller, dan hebben ze bijna allemaal op een vrouw gestemd.
Dus blijft er een mannelijke mol over.

Die redenatie kan ik niet helemaal volgen. Omdat de afvallers tot nu toe allemaal op 'n vrouw als mol stemden, trek jij de conclusie dat de mol wel 'n man moet zijn?

En van de vragen is maar: 'Is de mol 'n man of 'n vrouw?' en ik geloof niet eens dat deze vraag bij elke test voorkomt.  :)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #32 Gepost op: 21-03-2002, 20:58:35 »
volgens mij komt die vraag wel iedere keer, maar als op iedere vrouw al eens is gestemd bij de test waarbij de stemmer afviel, heb je grote kans dat diegene de mol niet is, al zou ik het bij ellen niet zeker kunnen zeggen, omdat erik in afl. 1 natuurlijk nog niet erg veel van haar wist... maar er is later volgens mij ook door een afvaller op haar gestemd, dus volgens mij is ook zij niet de mol, en jantien kunnen we ook wel wegstrepen denk ik, maar als zij de mol blijkt te zijn vind ik dat ze het goed doet, maar goed, volgens mij is zij de mol niet, en als zij morgen weer op ellen blijkt te stemmen en ze vliegt eruit, dan ben ik er vrij zeker van dat ook ellen de mol niet is...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

aggie

  • Gast
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #33 Gepost op: 22-03-2002, 08:41:36 »
Even terug naar het originele lijstje van Vlaming:

Harry en Ellen hebben zo vaak geld gewonnen voor de pot, dat ze ongeloofwardige mollen zijn. Van de rest kan dit niet gezegd worden, omdat hun aandeel in de pot veel kleiner is.
Jantien heeft dan nog op een aantal plekken veel te duidelijk laten zien dat ze 'er voor wil gaan', zoals de zangopdracht. En stemt ten onrechte op Ellen ;)
Dus sta ik volledig achter Vlaming en blijft het trio George, Prince en natuurlijk John ;) over.







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #34 Gepost op: 22-03-2002, 09:07:22 »
Misschien is het al gezegd hoor, maar voor mij vielen de mensen af die gelijk spontaan zo verbouwereerd waren dat Karen er uit ging. Het leek net of men daarvoor niet helemaal wist wie nou wie zo sterk verdacht. Na het vertrek van Karen werd het in ieder geval heel duidelijk. De echte mol zal, volgens mij dan, nooit ZO reageren als die eerste spontane verbazing. Een fractie na die reaktie reageert opeens de rest ook... en lachen sommige een beetje mee...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

  • Gast
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #35 Gepost op: 22-03-2002, 09:12:46 »
Momferdina, dat vind ik net te weinig om John weg te strepen.
Hij zou ook een goede acteur kunnen zijn ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #36 Gepost op: 22-03-2002, 13:03:51 »
Waarom Ellen niet wegstrepen

A.op basis van ONmols gedrag :=======================

1)op de Australische methode abseilen levert 1000€ extra op : Ellen daalt op deze manier af

deze aktie kan zelfs MOLS gezien worden, Ellen was nl. voorlaatste om af te dalen en gebruikt de traagste manier om naar beneden te gaan, de opdracht lukt enkel omdat Prince als een gek naar beneden gaat in de tijd die hem nog rest (ttz. in minder dan 4 minuten)

2)dromer Ellen herrinnert zich de tafel en de fiets

ze kan geweten hebben dat op dat moment de opdracht AL mislukt was (ze kan bv. een sein gekregen hebben van Angela, evt. een code-afspraak, wat opvalt is dat Angela meteen zegt "zet de bril maar af Kerstin" als ze binnenkomt)

3) Prince, Ellen en Dick hebben weinig problemen bij het herkennen van Kerstin tussen de druivenplukkers

het is vooral Prince die de ultieme (juiste) beslissing neemt, hij scoort hier dus veel meer ONmols dan de anderen (George zegt "Karen", Ellen zegt "Gaan we voor Karen?, daarna als Prince Kerstin gezegd heeft, zegt ze "Dat was mijn eerste idee", Dick zegt nix)

3)Ellen onderschept 50€

dit is belachelijk laag bedrag, dus niet echt ONmols, net als bij George is niet te zien hoeveel coupures ze krijgt. opvallend ook : ze loopt samen met John naast de geld-auto maar komt wel als eerste afgescheiden aan bij het benzinestation

4)Ellen geeft juiste antwoord bij 3e vraagje over aanmeldingsbrieven

dit is ONmols, maar ook Harry dacht hetzelfde op die vraag, bovendien had ze bij vraag 2 al gesaboteeerd door foute antwoord aan Harry op te dringen, zou wellicht van het goede te veel geweest zijn

5)Karen, Harry en Ellen liepen in één keer naar de overkant bij het parallellen

wat is ONmols bij deze opdracht? uiteindelijk gaat er geld verloren doordat iedereen lukt in z'n het parallellen

6)Ellen vindt 2 letters op haar vliegtocht

maar misschien mist ze er wel een derde? opdracht kon niet mislukken als iedereen op het vliegtuig ging zitten

7)Ellen vormt het woord "waaghals", nog voor het einde van de proef (doch niet echt moeilijk met 6 vd 8 letters)

dit lijkt me een positieve aktie maar het woord was hoe-dan-ook geraden geweest.  je kan er zelfs een Molse interpretatie aan geven, ze wil er zo Prince mee 'testen'(=verdacht maken, ze kan mogelijks weten dat hij maar 1 letter meer kon vinden)

BESLUIT
=======

op basis van ONmols gedrag valt Ellen NIET uit te sluiten



B.op basis van executie :
=========================

feiten : erik stemt op ellen en moet koffers pakken

we moeten ons afvragen welke vragen er gesteld werden

1 vraag was in ieder geval "Had de Mol hoogtevrees? (J/N), aangezien er niemand met hoogtevrees verdacht werd op dat moment heeft iedereen deze vraag juist beantwoord

welke andere vragen?
aangezien er nog maar 2 proeven geweest zijn is het waarschijnlijk dat er veel vragen gesteld werden in de trent van "heeft de mol kinderen" etc, dus vragen waarbij de antwoorden niet af te leiden zijn uit de opdrachten maar enkel uit persoonlijk contact

misschien worden we wijzer uit het dagboek vd afvaller ?


Onderweg naar de dam hadden we volop tijd om nader kennis te maken. Om eerlijk te zijn had ik er na vijf minuten al de balen van (gebaseerd op vooroordelen?) Het 'klikte' niet tussen mij en de overige.


--->erik mijdt persoonlijk contact, hij voelt zich niet lekker in de groep, en interesseert zich dan ook niet in hun privé leven

extra feit : angela zegt week na week dat op de juiste Mol stemmen niet betekend dat je erin blijft

bedenking : waarom is er geen exit filmpje voor erik?

BESLUIT
======
we mogen Ellen niet wegstrepen op basis van de executie na aflevering I , toch zou het flauw zijn dat iemand op de juiste Mol stemt eruit vliegt (het spelletje heet toch nog steeds "WIE IS DE MOL?")

groetjes
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline konijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #37 Gepost op: 22-03-2002, 13:19:37 »

Citaat

we mogen Ellen niet wegstrepen op basis van de executie na aflevering I , toch zou het flauw zijn dat iemand op de juiste Mol stemt eruit vliegt (het spelletje heet toch nog steeds "WIE IS DE MOL?")

Mooi verhaal Vlaming. Ben het er geheel mee eens. Denk dat het bijna onmogelijk is om iemand op basis van onmols gedrag uit te sluiten, we  zien immers veel te weinig beelden om deze afweging correct te kunnen maken.
Wegstrepen op basis van stemmingen is nooit met 100% zekerheid te doen, maar ik denk dat dit soms wel gerechtvaardigd is, bijv in het geval van wegstrepen Karen na afvallen Kerstin.

Ben het ook met je eens dat het flauw is als de enige die de juiste mol had na een aflevering eruit vliegt, ten gevlge van toevallige goede antwoorden van de anderen. Maar ja, hij moet wel erg weinig van z'n mol geweten hebben om het slechter te doen dan iedereen in de andere vragen. En informatie verzamelen over de mol is een belangrijk onderdeel van het spelletje.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wie een kuil graaft voor een mol, valt zelf extra op..
Wie een mol wil vinden, slaat al gauw de plank mis..

aggie

  • Gast
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #38 Gepost op: 22-03-2002, 13:20:40 »
Vlaming, ik kan inkomen dat je Ellen toch niet zou moeten uitsluiten.
Maar dan is de vraag waarom we dat wel doen bij Harry en Jantien. ???
Want ook voor die twee kun je allerlei mitsen en maren verzinnen om onmolse acties toch mols te laten lijken. :-/
Ik blijf erbij dat Ellen, Harry en Jantien alle drie zeer onwaarschijnlijke mollen zijn. ;)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wegstrepen mensen! (deel 2)
« Reactie #39 Gepost op: 22-03-2002, 13:30:46 »
Citaat

Maar ja, hij moet wel erg weinig van z'n mol geweten hebben om het slechter te doen dan iedereen in de andere vragen. En informatie verzamelen over de mol is een belangrijk onderdeel van het spelletje.


tsja, misschien had erik dat onderdeel vh spelletje wel niet door? moest later blijken dat ellen de mol is dan zullen we dat moeten besluiten.....

cheers
vlaming







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
nevermind what's been selling, it's what you're buying