Auteur Topic: Verborgen aanwijzingen  (gelezen 12053 keer)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Verborgen aanwijzingen
« Gepost op: 6-09-2003, 10:17:21 »
Ik heb net de laatste aflevering van de serie 2002 gezien, en voor de verborgen aanwijzingen moet je naar de site. Maar daar staat het natuurlijk niet. Wie weet welke verborgen aanwijzingen er in zaten?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2003, 10:31:37 »
Moet je even de topics hieronder doorspitten daar staan ze vast wel in. Eentje die ik nog weet is dat de letter 'G' 3x voorkwam en dat je had kunnen afleiden uit het feit dat de namen van alle vrouwen op het wegdek stonden dat de mol een man was. (hierbij is het zoeken naar de hint voor de hint  ??? )

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2003, 10:47:29 »
''Elise'', ik heb ook eens dit 2002-forum zitten doorspitten, maar alles staat een beetje verspreid over de topics. Je zoekt mogelijk naar iets soortgelijks als wat we dit jaar hebben gezien, zo'n klokje, bijvoorbeeld, waaruit de letters Georges te maken zijn.

Alles is achteraf even logisch, maar dat komt omdat je dan al weet over wie het gaat. Bij het teruglezen van een aantal topics valt me op, of juist niet, dat de manier waarop de fans schrijven, in wezen niet veel veranderd is.  Ook in voorgaande seizoenen waren er dus genoeg kijkers, die gewoon hun aanwijzing als het bewijs zagen dat HUN mol de mol was.

Wat mij bij het uitreiken van de prijs aan John vooral opviel, maar dit kon je pas weten als je serie vier al gezien hebt: Angela zegt heel duidelijk: dankzij Georges komt het geld dat hij heeft achtergehouden (het extra geld dat John als winnaar eigenlijk verdiend zou hebben), in de pot van het volgende seizoen.

Het KAN natuurlijk zijn, dat ze die 15000 (of hoeveel was het nou precies?) euro in de beloningen voor de opdrachten van serie 4 hebben verwerkt, en dat ze hier en daar wat royaler zijn geweest met deze beloningen.

Maar het klopt dus niet helemaal: want de stand van de prijzenpot zou aan het begin van serie 4 op 15000 euro hebben moeten staan, en niet op nul euro. In mijn ogen kun je dat bedrag niet "stilzwijgend'' in de stand van de prijzenpot verwerken. Daar hadden de makers toch op zijn minst een mededeling over kunnen doen, en dat is dus niet gebeurd.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #3 Gepost op: 6-09-2003, 11:49:09 »
Dit was uiteraard niet een serieuze uitspraak van Angela. Hij was gewoon bedoeld om die 15000 euro er nog even lekker in te wrijven. Ook lijkt Canada me sowieso duurder (bv. de reiskosten enzo...) dus mss hebben ze die 15.000 euro daaraan uitbesteed. Ik heb trouwens ook nog wel molgeld liggen, als ik dat nou weer terug zou sturen, zou er dan sneller een nieuwe molserie komen? :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2003, 12:19:05 »
Waarom kom je daar NU pas mee aanzetten? Dat had je dus op 25 mei moeten doen, dan hadden ze er nog iets mee kunnen doen. ::) Nu is het helaas te laat voor 2004. Want zoals je weet, hadden de opnames voor serie 5 nu al ongeveer moeten starten, volgens het oorspronkelijke scenario, dan.

Uit welke serie had jij dat molgeld ook weer vandaan? Jij had nog meer attributen, toch? Die Cap van Marc, en nog wat van dat spul.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #5 Gepost op: 6-09-2003, 13:04:10 »
cap van marc?? oja??

Het molgeld WAS van 25 mei ;)

Ik heb nog wel het schema wat ze gemaakt hebben voor wie de bal moest vangen en wanneer, in de 3e Nederlandse molserie.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #6 Gepost op: 6-09-2003, 21:02:55 »
Was die cap dan toch nep, je had dat ding toch op in Bunnik, daar mocht ik dus toch niks over zeggen waar Arco bij was, die had serie drie niet gezien.
Volgens mij was het de M uit een serie van drie......

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #7 Gepost op: 7-09-2003, 09:48:42 »
noop, jij nam meteen aan dattie van Marc was, maar helaas, dat issie niet :P we mochten er niet over praten met Arco omdat we anders (oftie nou van marc was ofniet) een hint hadden verklapt
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #8 Gepost op: 7-09-2003, 10:22:43 »
Hij zou Marc ook veel te klein zijn geweest ;D Oh nee, natuurlijk niet, je kun de maat bij zo'n cap naturlijk verstellen. Maar het zou toch heel goed hebben gekund DAT die cap van Marc zou zijn geweest?

Was jij nu wel of niet naar de Belgische Molfandag geweest, ik dacht dat je hem daarvandaan had. Nou ja, was wel leuk geweest, toch?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #9 Gepost op: 7-09-2003, 11:32:00 »
zeker, was zeker leuk geweest. Ik ben wel naar de Belgische molfandag geweest, en Marc is daar zelfs nog op m'n voet gaan zitten  ::) ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Verborgen aanwijzingen
« Reactie #10 Gepost op: 7-09-2003, 18:06:03 »
Kijk eens aan: dan heb je toch nog een blijvende herinnering aan die belgische Molfandag overgehouden: een pijnlijke voet. Had hij toch op zijn minst die cap mogen geven. :D