Auteur Topic: 9e muzikale aanwijzing schiffers.fm  (gelezen 23489 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #40 Gepost op: 8-04-2002, 18:36:04 »

Ik heb de radio-uitzending gemist, is er weer iemand die het heeft opgenomen?


Je kunt 't interview met Ellen en de muzikale aanwijzing zeer binnenkort op deze site beluisteren. Er zal wel 'n bericht in dit topic komen als 't zover is.  :)








Offline imka

  • Forumlid
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2002, 18:51:12 »
George is denk ik wel degene die het meest riep "Show me the money" - en Harry zei ooit in een biecht : "Niemand gaat echt voor het geld, behalve George, maar die doet het op zo'n leuke manier dat iedereen het hem meteen vergeeft".








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2002, 19:02:00 »

Je kunt 't interview met Ellen en de muzikale aanwijzing zeer binnenkort op deze site beluisteren. Er zal wel 'n bericht in dit topic komen als 't zover is.  :)


Je zal het zien: Vlaming helpt ons uit de nood!

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #43 Gepost op: 8-04-2002, 19:33:49 »
Abba betekent vader .. wie heeft er ook al weer heel gropot Moeder op z;n arm staan .. ?! maar dat dinero dinero is van John ?!?!







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #44 Gepost op: 8-04-2002, 21:32:13 »
   Nee dus , goede tip ! zo moet je dus denken bij die hints , zou het dan toch Johnnie Boy of Jantien zijn

MvG , Kennz

Ps : ''there's somthing 'bout you're smile '' , big kane fan ?




Daar kan ik maar 1 antwoord op geven.... YEP!!! (Jammer dat geen enkele muzikale aanwijzing van Kane was, dan had ik het wel geweten ;) Hoewel, ik ben ook al sinds 1984 idioot  van jawel Prince... en  van die aanwijzing kan ik ook niet echt iets zinnigs maken hahaha  ;D.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #45 Gepost op: 8-04-2002, 21:42:42 »

Je zal het zien: Vlaming helpt ons uit de nood!


ik heb het idd opgenomen, en binnenkort staat het vast op deze site, in de media-sectie....ik zou het ook kunnen mailen, maar begin die Message size exceeds fixed maximum wat beu te worden  ;)

en tsja, de hint kun je dus bijna aan iedereen linken, zoals gewoonlijk

ciao
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #46 Gepost op: 8-04-2002, 21:47:36 »

  Nee dus , goede tip ! zo moet je dus denken bij die hints , zou het dan toch Johnnie Boy of Jantien zijn

MvG , Kennz

Ps : ''there's somthing 'bout you're smile '' , big kane fan ?




Daar kan ik maar 1 antwoord op geven.... YEP!!! (Jammer dat geen enkele muzikale aanwijzing van Kane was, dan had ik het wel geweten ;) Hoewel, ik ben ook al sinds 1984 idioot  van jawel Prince... en  van die aanwijzing kan ik ook niet echt iets zinnigs maken hahaha  ;D.


Hmm ja ,Kane Roeleert , zag gister nog het optreden op de tmf awards waar ze ''harder dan ik hebben kan'' speelden in nagedachtenis aan Chris Götte

MvG , kennz

( sorry , offtopic , deze gaan voortaan wel privé)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #47 Gepost op: 8-04-2002, 21:49:59 »

en tsja, de hint kun je dus bijna aan iedereen linken, zoals gewoonlijk



De muzikale hint, oke, maar dit in combinatie met de hint van John, pardon, ik bedoel deenigeechte mol.... ook aan íedereen te linken?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #48 Gepost op: 8-04-2002, 21:55:36 »

De muzikale hint, oke, maar dit in combinatie met de hint van John, pardon, ik bedoel deenigeechte mol.... ook aan íedereen te linken?


zeker ook aan george imho ; zie ook het schrijfsel van imka.

ciao
vlaming








nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #49 Gepost op: 8-04-2002, 21:58:40 »
misschien gaat deze muzikale hint wel over de winnaar of verliezer, het is tenslotte zo dat het de laatste uitzending is en gat het deze keer over 1 van deze twee???







always look on the bright side of life

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #50 Gepost op: 8-04-2002, 22:00:21 »

misschien gaat deze muzikale hint wel over de winnaar of verliezer, het is tenslotte zo dat het de laatste uitzending is en gat het deze keer over 1 van deze twee???


toch niet, de hints gaan altijd over de mol (bron : de mol redactie)

groetjes
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #51 Gepost op: 8-04-2002, 22:37:26 »

toch niet, de hints gaan altijd over de mol (bron : de mol redactie)

groetjes
vlaming


Oke thnx vlaming ::)







always look on the bright side of life

Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #52 Gepost op: 9-04-2002, 09:33:25 »
John de mol heeft heeeeeeel veel geld. Wel een miljard gulden (ongeveer 0,43 miljard euro), hoorde ik laatst in hoge bomen, pratend over het beursverkeer, geld als water.....net als weleer!

:P







molzot

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #53 Gepost op: 9-04-2002, 10:05:31 »

en tsja, de hint kun je dus bijna aan iedereen linken, zoals gewoonlijk



A je weet het! Ze hadden diene Schiffer beter in zijn radiomicrofoon laten stikken want die hints hebben meer verwarring gesticht dan ze ons vooruit geholpen hebben.
En toch betrap ik mezelf er nog op dat ik mijn keuze nog steeds voor een deel door die muzikale hints laat bepalen, alhoewel die keuze steeds afwijkt van mijn instinctieve keuze!

In ieder geval: ik weet het niet meer.
Indien George de mol blijkt, zal ik hem enerzijds verheerlijken maar zal ik tegelijkertijd ontgoocheld zijn omdat mijn instinct mij dan ongelooflijk in de steek gelaten heeft.
Indien John de mol blijkt, beantwoordt hij aan mijn huidige keuze maar is mijn molprofielschets waardeloos geworden.
En indien Jantien de mol zou blijken, dan moet je toegeven dat ze daarvoor ook de nodige acties wel heeft ondernomen, maar dat de makers ons dan een totaal verkeerd (gemonteerd) beeld gegeven hebben.

GMOL - George of Gallister?
Prince zou schreeuwen: "Let's go crazy". TAFKAP dan wel te verstaan... ;)










De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #54 Gepost op: 9-04-2002, 19:34:15 »
Het interview is te vinden op de mediapagina. Van de verslaggever himself, Johan van Slooten, kreeg ik het volgende mailtje:

Citaat

Ik merk dat een aantal mensen iets zoekt achter het feit dat we Ellen per telefoon in de uitzending hadden, en niet - zoals gebruikelijk - op Schiphol.
Welnu, daar zit helemaal niets achter: de opname die ik destijds met Ellen heb gemaakt was helaas onbruikbaar. Vandaar dat we deze oplossing hebben gekozen.

Maar wat al die muzikale aanwijzingen nou beteken(d)en.... ik weet 't wel, maar ik zeg 't lekker niet. Althans, niet totdat de Mol bekend is - daarna worden ze bij ons in de uitzending allemaal uitgelegd...


Bedankt Johan! Scheelt weer een stukje uitzoekwerk  :)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #55 Gepost op: 9-04-2002, 19:38:57 »
Maar waarom zal dat interview op Schiphol dan onbruikbaar zijn? Heeft ze verklapt wie de mol was?  :o

Nee sorry, ik drijf door nu. Wel aardig van meneer van Slooten om 't effe nader toe te lichten. En we moeten dus naar radio 2 luisteren voor de uitleg van de muzikale hints?  Wel fijn dat ze effe uitgelegd worden, hopelijk heeft men 'n goede verklaring. :)








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #56 Gepost op: 9-04-2002, 19:43:15 »
tja... als de mol bekend is kan ik de fragmenten ook wel linken.... ;D







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

aggie

  • Gast
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #57 Gepost op: 9-04-2002, 19:46:00 »
Keurige uitleg van Johan.
Ik had al een vermoeden dat we doordraafden met Ellen niet op Schiphol ;D








Offline imka

  • Forumlid
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #58 Gepost op: 9-04-2002, 20:14:14 »
Citaat
Maar wat al die muzikale aanwijzingen nou beteken(d)en.... ik weet 't wel, maar ik zeg 't lekker niet. Althans, niet totdat de Mol bekend is - daarna worden ze bij ons in de uitzending allemaal uitgelegd...

ok vlaming, het is waarschijnlijk niet het geschikte moment (je zit volop te feesten - wij allemaal trouwens  :D) maar kan je dit volgende week dan ook nog op de site zetten ? thanks a lot  :-*








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:9e muzikale aanwijzing schiffers.fm
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2002, 20:22:31 »

ok vlaming, het is waarschijnlijk niet het geschikte moment (je zit volop te feesten - wij allemaal trouwens  :D) maar kan je dit volgende week dan ook nog op de site zetten ? thanks a lot  :-*


;)je bedoelt het exit interview weer opnemen? wil ik zekers doen hoor, maar ik denk dat er geen meer zal zijn, er zal iig geen geluidshint meer zijn naar de Mol, want die zal dan al gevangen zijn  ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying