Auteur Topic: 10de muzikale aanwijzing schiffers.fm (Slot)  (gelezen 32999 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #100 Gepost op: 17-04-2002, 10:33:02 »
Oei, na bovenstaande post van konijn durf ik bijna niks meer te posten hier...  :-[

Maar ik doe het lekker toch! :P ;)

Ik wilde even tegen Cosma zeggen dat ik het er helemaal mee eens ben dat 'een web spinnen' nog niet wil zeggen dat 'de prooi gevangen is'.

En verder ben ik het er mee eens dat uit de muzikale aanwijzingen maar heel weinig valt te concluderen. Eigenlijk helemaal niks...  :-\ Al blijf ik er (eigenwijs) bij dat ze zo op het oog het makkelijkst aan John te koppelen zijn, maar daar heb ik mijn keuze voor John als de mol niet op gebaseerd.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #101 Gepost op: 17-04-2002, 10:41:23 »

Kortom met deze muzikale aanwijzing schieten we geen moer op en dat geldt ook voor de meeste anderen. Zodra we namelijk een voor de makers mogelijke hint hebben gevonden voor alle drie de kandidaten (en dat hebben we voor de meeste aanwijzingen), maakt het helemaal niet meer uit op wie ze het beste slaan.


ben ik mee eens konijn! toch denk ik dat ze ook moeite gedaan hebben om muzikale aanwijzingen te vinden die je ook aan een NIET Mol kan lekker, een beetje verwarring zaaien is altijd goed

ciao!
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

aggie

  • Gast
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #102 Gepost op: 17-04-2002, 11:41:51 »
Konijn heeft gelijk, natuurlijk.
Maar toch... ook ik ben eigenwijs....denk ik dat de beeldspraak van Angela en het stemgedrag van John en Jantien de clue is....








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #103 Gepost op: 17-04-2002, 11:49:39 »

ook ik ben eigenwijs....


Joh! :P







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Delilah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Delilah weet wie de mol is
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #104 Gepost op: 17-04-2002, 12:22:37 »

Als ik de titel van cd (Parachutes) en de naam van het lied (Trouble) aan elkaar link, dan is mijn eerste logische reactie dat de mol dus problemen heeft met parachutespringen...

George dus...


Ik ben het hier mee eens, ik had de "Parachute"van Coldplay eerder gevonden dan "Trouble", maar in combinatie met elkaar blijf ik zeker op george uitkomen, en dat deed ik toch al.

Ik denk overigens ook dat die muzikale hints verder gaan dan alleen het zinnetje dat je hoort. Ik geloof rustig dat de programmmakers daar best cryptisch in durven te zijn en dat je dus WEL moet kijken naar artiest, titel of eventueel land van herkomst. maar in dit geval vind ik hem vrij duidelijk.

George is de mol







Delilah knows...........she thinks

aggie

  • Gast
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #105 Gepost op: 17-04-2002, 12:28:16 »

Ik ben het hier mee eens, ik had de "Parachute"van Coldplay eerder gevonden dan "Trouble", maar in combinatie met elkaar blijf ik zeker op george uitkomen, en dat deed ik toch al.

Waarom laten ze dan niet simpelweg het refrein van het nummer horen als het 'Trouble' moet zijn ipv 'hey spun a web for me'?









Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:10de muziekale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #106 Gepost op: 17-04-2002, 13:00:17 »

maar in dit geval vind ik hem vrij duidelijk.
Hartstikke duidelijk, ja! ???
Ja, wel als je wilt dat George de Mol is!  ;D ;)

Maar probeer nu maar eens alle muzikale aanwijzingen, beyond reasonable doubt, aan George te koppelen (of aan de andere 2). Dan kom je toch voor problemen te staan, vrees ik. :)








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:10de muzikale aanwijzing schiffers.fm (Slot)
« Reactie #107 Gepost op: 17-04-2002, 13:05:47 »
Laten we verder gaan bij '10de muzikale aanwijzing schiffers.fm (Slot) (deel 2)'.  :)

slotje...