Auteur Topic: Aafke is (niet) de mol!  (gelezen 21485 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 25-03-2003, 10:38:49 »
Quote Aafke "Zo, nou vind ik het pas echt zuur" End quote..

Van wie kennen we die uitdrukking nog meer ??
Aaaaaah, ik mis George!!!  :'(







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2003, 12:22:51 »
ik herkende in die videoboodschap van de mol meteen aafke. een beetje dat platte en slissende. iemand nog meer dat opgevallen??








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2003, 13:29:37 »
ik herkende in die videoboodschap van de mol meteen aafke. een beetje dat platte en slissende. iemand nog meer dat opgevallen??

Me too ... maar Aafke is ook dan mijn mol  ;D








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2003, 13:29:54 »
aafke wordt niet erg verdacht sinds gisteren lijkt t wel, terwijl ik door haar juist heel erg aan het twijfelen ben geraakt. laat ik eerst trouwens ff zeggen dat aafke behoorlijk in mijn achting is gestegen na gisteren.

maar goed, wat ik heel erg mollerig vind aan aafke is dat ze steeds snapt hoe een vraag of opdracht in elkaar steekt, maar dan net op het moment dat het te laat is. dit gebeurde vorige week met de slotjes (toen ze er te laat achterkwam dat de laatste drie vragen betrekking hadden op ron, astrid en chandrika), en deze week met de boodschappenopdracht. ik vind dit heel erg verdacht eigenlijk...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mollenvlo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2003, 13:38:39 »
Ik herkende in het mysterieuze molfilmpje van gister een duidelijk amsterdams accent... Net als dat van Aafke inderdaad!







Krabben helpt niet, Mol!!!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 30-03-2003, 15:31:55 »
Wat mij eigenlijk richting Aafke heeft gestuurd was de zogenaamde actie van Chandrika tov Aafke in de tunnel, dat ze haar aan het omstoten zou zijn met die spiegels. Zou heel goed kunnen hoor. Maar ik vind het wel héél erg toevallig dat ze dat net op beeld hebben, dat valt toch totaal niet op?








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 30-03-2003, 16:16:14 »
Laat ik eerst trouwens ff zeggen dat aafke behoorlijk in mijn achting is gestegen na gisteren.


Helemaal mee eens, zo kan een eerste indruk toch misleidend zijn.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 31-03-2003, 12:36:28 »
Ja, die Aafke toch  :)
Vind haar ook erg verdacht, vind haar net iets TE fanatiek kandidaat spelen.  

Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat de mol sowieso bij afl. 2 bij de mensen zat, die wilden dat de executie niet doorging, terwijl Aafke als kandidaat daar geen belang bij had.

Verder heb ik nog een misschien wat paranoia theorie over muziekfragment 2, dat dan ook in haar richting wijst.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2003, 18:35:14 »
Tja, ik zie het niet echt, waarom Aafke de Mol zou zijn, ik heb totaal geen mogelijke mollenstreken gezien, ook omdat ze vaak een ongunstige positie had om te mollen. Kan iemand wat mogelijke mollenstreken noemen???








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2003, 18:39:47 »
Tja, ik zie het niet echt, waarom Aafke de Mol zou zijn, ik heb totaal geen mogelijke mollenstreken gezien, ook omdat ze vaak een ongunstige positie had om te mollen. Kan iemand wat mogelijke mollenstreken noemen???

Aanwijzing 1
Neemt direct het initatief door aan te geven waar het noorden en het zuiden is. Achteraf blijkt er een rondje te zijn gelopen, en Aafke liep voorop. (aflevering 1).

Aanwijzing 2
Ziet op de blinde kaart hoogtelijnen aan voor wegen, terwijl ze zegt goed kaart te kunnen lezen (aflevering 1).

Aanwijzing 3
Chandrika zou haar aanstoten tijdens het vasthouden van de spiegels tijdens de laserproef, wel erg toevallig dat dit kleine detail net op beeld staat (aflevering 1).

Aanwijzing 4
Opent haar koker (aflevering 2).

Aanwijzing 5
Zegt goed te kunnen navigeren, maar kiest voor het roer op de zeilboot (aflevering 2).

Aanwijzing 6
In het gesprek met de mol wordt gezegd dat de telefoon belangrijk is, Aafke wil deze graag bemachtigen (aflevering 2, goed kijken, ze maakt een beweging of ze richting Angela wil lopen om de telefoon te pakken).

Aanwijzing 7
Komt altijd net er te laat achter hoe de opdracht in elkaar steekt, zowel bij het boodschappen doen als bij het sloten openmaken (aflevering 2+3, bron WIDM.com forum).

Aanwijzing 8
Maakt een crusiale rekenfout bij het boodschappen doen, waardoor zij en Astrid te weinig inslaan (aflevering 3).

Aanwijzing 9
Aafke moet regelmatig stoppen vanwege een hoge hartslag (aflevering 3).

Aanwijzing 10
Zou goed de mol kunnen zijn volgens het vage filmpje, lijkt op een Amsterdams accent (aflevering 3, bron WIDM.com forum).

Aanwijzing 11
Hoe meer tegenstanders hoe beter, dus kan je beter niet springen. De opdracht is sowieso bij voorbaad al geslaagd (aflevering 3).

Aanwijzing 12
Zit bovenop het mollenfilmpje, kunnen zo anderen haar reactie niet zien? (aflevering 3).

Deze aanwijzingen kunnen ook anders geïnterpreteerd worden, het staat niet voor 100% vast dat Aafke ook daadwerkelijk de mol is.  

Even van m'n eigen site geplukt. Misschien niet de duidelijkste aanwijzingen, maar mijn gevoel zegt gewoon: kies Aafke!








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2003, 18:55:52 »
Oke, mijn  :-X is voorlopig even gesnoerd.

Mijn belangrijkste reden voorlopig voor dat Aafke NIET de mol is, is dat ze nu al tot 2x toe Astrid meer informatie gunt, dan anderen. Zij besluit om Astrid mee te nemen om de koker te openen en daardoor wordt er voor de anderen informatie achtergehouden ten opzichte van Astrid en daarna gaat ze met Astrid mee boodschappen doen, waar Astrid opnieuw een voordeel heeft (indien Aafke de mol zou zijn.)










Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 31-03-2003, 19:04:26 »
Geen gelijke kansen  ;D

Trouwens, ik zie dat ik de belangrijkste aanwijzing er nieteens tussen heb gezet  :-X. Aafke is voor het afkopen van de vrijstelling, terwijl ze zelf al een groen scherm heeft gehad. En na afloopt reageert ze ook nog zo raar. "Dat gaat tenkoste van de sfeer in de groep hoor!" Of zoiets...








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 1-04-2003, 11:46:13 »
"Dat gaat tenkoste van de sfeer in de groep hoor!" Of zoiets...
als de groep straks in twee kampen verdeeld is, is het niet mijn schuld hoor.

daisy, k vind t wel een goede opsomming. k blijf dr bij dat ik vooral het feit dat ze er steeds net te laat achter komt hoe de opdracht werkt, heel erg mollerig vind. ik vind dr ook een beetje te relaxt bij de winkelopdracht, en ze probeert te veel onrust te zaaien zoals bij de zeilopdracht, als ze patricia en julien steeds ondervraagt. bovendien een goed excuus om dr stuur te verlaten waardoor ze makkelijk uit koers kunnen raken.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 1-04-2003, 12:15:30 »
Toch lijkt het niet voor de hand liggend dat de mol bij de booschappen was. Bij die opdracht viel geen geld te verliezen, alleen wat mis te lopen. Dat terwijl er bij de lintjes opdracht zonder altijd teveel moeite vanalles verpest kon worden door de mol (wat mijns inziens ook gebeurd is). Na alles wat mis is gegaan tijdens die lintjes opdracht, vind ik het erg moeilijk te geloven dat de mol daar niet op een of andere manier bij betrokken was.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 1-04-2003, 12:21:08 »
de lintjes opdracht is niet door 1 persoon mislukt. mi zou hij dus toch wel mislukt zijn, of de mol er nou in zat of niet.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 1-04-2003, 17:06:34 »
Citaat
en Aafke liep voorop
Mijns inziens liep toch echt onze Ferdi voorop met compas

Citaat
Zegt goed te kunnen navigeren, maar kiest voor het roer op de zeilboot
Volgens mij koos ze het roer omdat ze zelf al vaker gezeild had. Dus zij had er ervaring mee. Daarnaast gaat ze zelfs naar beneden om te kijken of de navigatie wel goed gaat, geen molse actie! En ze komen op de 'juiste' coordinaten (dus die P & R hadden doorgegeven) ook erg onmols.


Citaat
Zou goed de mol kunnen zijn volgens het vage filmpje, lijkt op een Amsterdams accent
Ik hoor sowieso weinig van dat accent hoor.. (ligt misschien meer aan mij)

Daarnaast: ik denk dat er voor elke kandidaat wel zo'n lijst op te stellen is. Als ik het niet zo druk had, had ik dat graag bewezen  ;D Maar ik denk dat het zo ook al wel duidelijk is dat er veeeeeel aanwijzingen (of schijn-aanwijzingen) zijn die naar allllle kandidaten leiden

Voor zover mijn bloemlezing  ;)








Offline tonh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 1-04-2003, 22:21:51 »
Ik snap niet dat Aafke en Astrid de boodschappenopdracht  wat slimmer hebben aangepakt:

- ze hadden eerst kniebuigingen kunnen maken (vorig jaar ook gedaan) om hun beginhartslag zo hoog mogelijk te krijgen
- ze hebben niet goed samengewerkt (geen afspraak gemaakt)

Aafke gedraagt zich niet verdacht en is het dus wel.








Offline Schylger66

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • prik me niet lek aub
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 2-04-2003, 23:17:09 »
Vorig jaar werd in de intro's aanwijzingen gegeven aangaande de finalisten. De intro's lieten steeds 1 persoon zien in een 2 persoonsopdracht. Dit jaar is er een filmpje bij van Aafke in de winkel met Astrid. Zou dit betekenen dat zowel Aafke als Astrid finalisten zijn. Het zou mijn vermoeden wel bevestigen dat Aafke de mol is. (ik vind het toch gek van de Avro dat de hint van vorig jaar ook nu wordt gebruikt) Wat vind men hiervan!!!!!!!!!! Nu nog zoeken naar de andere finalist.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 2-04-2003, 23:30:36 »
Ik denk niet, ik weet 't eigenlijk wel bijna zeker, dat men dit jaar precies dezelfde hint in de intro zal stoppen als vorig jaar. Bovendien bleek vorig jaar achteraf dat de 3 finalisten toevallig allemaal 'ns 'n twee-persoons-opdracht met elkaar hadden gedaan en toen hebben ze dit dus ook als hint kunnen gebruiken. 't zou wel erg toevallig zijn, mocht 't dit jaar weer precies zo zijn. Ik denk dus niet dat je er zo blindelings vanuit kunt gaan dat Aafke en Astrid allebei in de finale zitten.  :-\








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 3-04-2003, 10:39:57 »
- ze hadden eerst kniebuigingen kunnen maken (vorig jaar ook gedaan) om hun beginhartslag zo hoog mogelijk te krijgen
Maar misschien wisten ze niet dat ze zo'n ding kregen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.