Auteur Topic: Aafke is (niet) de mol!  (gelezen 21510 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 3-04-2003, 10:50:39 »
Maar misschien wisten ze niet dat ze zo'n ding kregen.

En bovendien denk ik eigenlijk dat ze 't dit jaar niet nog 'n keer goedgekeurd hadden dat ze eerst kniebuigingen gingen maken om hun hartslag omhoog te krijgen. Ik vond 't vorig jaar al verwonderlijk dat dit zomaar door de beugel kon, want zo werd de opdracht wel heel erg makkelijk. Ik denk dus ook dat de makers er dit jaar wel bij uitgehouden zullen hebben dat dit 'omhoog werken van de hartslag' niet meer werd getolereerd. 't zou iig de hele opdracht hebben verpest, want de hartslag zal bij 't boodschappen doen natuurlijk nooit meer te hoog zijn geweest. (boodschappen doen is wat dat betrefd denk ik toch wat minder inspannend als 'n echte doe-opdracht en ook niet zo eng als over 'n touw lopen boven 'n ravijn.  ;) )








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 3-04-2003, 11:25:06 »
Bovendien bleek vorig jaar achteraf dat de 3 finalisten toevallig allemaal 'ns 'n twee-persoons-opdracht met elkaar hadden gedaan en toen hebben ze dit dus ook als hint kunnen gebruiken.
volgens mij is dat niet helemaal waar han. ik weet nog wel dat angela zei bij de schaapjesopdracht: wie hebben dr nog geen opdracht samen gedaan? jantien en john?
volgens mij was dat om mensen samen te krijgen voor een hint in de voorfilmpjes.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 3-04-2003, 12:28:40 »
volgens mij is dat niet helemaal waar han. ik weet nog wel dat angela zei bij de schaapjesopdracht: wie hebben dr nog geen opdracht samen gedaan? jantien en john?
volgens mij was dat om mensen samen te krijgen voor een hint in de voorfilmpjes.

Op dat moment wisten ze toch nog niet wie de finalisten zouden zijn? Harry, Prince en Ellen waren toen ook nog aanwezig en hadden ook net zo goed in de finale kunnen belanden. Dan hadden ze er dus voor moeten zorgen dat ook deze 3 kandi's in 2-persoonsopdrachten met alle anderen terecht zouden komen. En dat was praktisch onmogelijk.  :-\

Er zijn dus uiteindelijk maar 6 2-persoonsopdrachten gedaan, waarbij toevallig 3 opdrachten zaten die alleen uit de 3 finalisten bestonden. Ik kan er niet anders over oordelen als dat dit toevallig was, want ze hadden van te voren onmogelijk kunnen weten wie de finalisten zouden zijn. En toen achteraf bleek dat de 3 finalisten allemaal in 'n 2-persoonsopdracht hadden gezeten met elkaar, bedacht men dat 't wel 'n leuke hint zou kunnen zijn.

Maar dit topic ging over Aafke geloof ik....  ::)







« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 12:31:23 door Han13 »

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 3-04-2003, 17:37:22 »
Ik weet niet of het al ergens gezegd is, maar Aafke en Astrid liepen in de winkel met een telefoon en konden elkaar vaak niet horen. Daar kan mee geknoeid zijn. Bovendien zit er op mijn mobieltje een rekenmachine. daar kun je heel snel en goed mee uitrekenen hoeveel je mag uitgeven. Ik weet alleen niet wat voor telefoons ze mee hebben gekregen. :-\








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 3-04-2003, 17:41:23 »
Ik weet niet of het al ergens gezegd is, maar Aafke en Astrid liepen in de winkel met een telefoon en konden elkaar vaak niet horen. Daar kan mee geknoeid zijn. Bovendien zit er op mijn mobieltje een rekenmachine. daar kun je heel snel en goed mee uitrekenen hoeveel je mag uitgeven. Ik weet alleen niet wat voor telefoons ze mee hebben gekregen. :-\

Volgens mij hadden ze toch echt 'n walkietalkie (of hoe je dat ook schrijft) en geen telefoon.  ::)








Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 3-04-2003, 17:45:25 »
Dan heb ik niet goed gekeken. Ik kan het ook niet nakijken nu, want ik heb geen videorecorder. :-\
Maar ik geloof je.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2003, 17:52:13 »
Dan heb ik niet goed gekeken. Ik kan het ook niet nakijken nu, want ik heb geen videorecorder. :-\
Maar ik geloof je.

Ik begon zelf ook effe te twijfelen, maar ze hebben echt walkietalkies. Zie hier:



Alhoewel, hier lijkt 't toch ook wel 'n beetje op 'n telefoon  :-\:



Maar ik blijf ervanuit gaan dat dit walkietalkies zijn zonder 'n rekenfunctie.  ;)

(en ik denk trouwens ook niet dat 't de bedoeling was dat ze 't bedrag gingen berekenen met behulp van 'n rekenmachientje. 't ging er tenslotte om dat ze zelf met die koers aan de slag moesten en dat dit dus de opdracht extra moeilijk maakte.)







« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 17:53:34 door Han13 »

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 3-04-2003, 17:56:37 »
Maar waar ik nou gelijk aan zat te denken. Die supermarkt was heel groot. Je kent zelf ook wel van die grote supermarkten in het buitenland. Daar hebben ze echt alles (in Mexico verkopen ze ook gewoon geweren in de supermarkt btw). Verkopen ze daar geen rekenmachines? Daar was ik toch echt wel gelijk naar op zoek gegaan als ik er niet uit zou komen. En anders vraag je toch ff aan het meisje achter de kassa of ze er een heeft?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 3-04-2003, 18:12:17 »
Maar waar ik nou gelijk aan zat te denken. Die supermarkt was heel groot. Je kent zelf ook wel van die grote supermarkten in het buitenland. Daar hebben ze echt alles (in Mexico verkopen ze ook gewoon geweren in de supermarkt btw). Verkopen ze daar geen rekenmachines? Daar was ik toch echt wel gelijk naar op zoek gegaan als ik er niet uit zou komen.
Daar dacht ik ook gelijk aan. Maar misschien mochten ze dit niet gebruiken. :-\








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 3-04-2003, 19:29:16 »
volgens mij is dat niet helemaal waar han. ik weet nog wel dat angela zei bij de schaapjesopdracht: wie hebben dr nog geen opdracht samen gedaan? jantien en john?
volgens mij was dat om mensen samen te krijgen voor een hint in de voorfilmpjes.
Hoe kon Angela toen al weten dat Jantien en John in de finale zouden kunnen komen? ??? Ellen en John hadden naar mijn mening ook nog niet samen een opdracht gedaan. En Karen lag er net naast en Ellen nog niet eens, zodat John noch Jantien de juiste mol hadden geraden, toen nog niet iig...







Thank U

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 3-04-2003, 19:31:19 »
volgens mij is dat niet helemaal waar han. ik weet nog wel dat angela zei bij de schaapjesopdracht: wie hebben dr nog geen opdracht samen gedaan? jantien en john?
volgens mij was dat om mensen samen te krijgen voor een hint in de voorfilmpjes.
Angela kon idd niet weten dat zij de finale zouden halen.
De echte reden zou wel eens de "Iedereen gelijke kansen" theorie kunnen zijn.  ;)







« Laatst bewerkt op: 3-04-2003, 19:31:35 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 3-04-2003, 19:38:36 »
ik dacht dat toen ze aan het einde nog maar met weinig over waren, ze nog ff snel een opdracht deden voor n bepaald koppel. zal dan toch wel niet zo zijn, is ook nooit bevestigd ofzo, maar zo kwam het op mij wel over, met name door angela die nadrukkelijk zegt twee mensen te willen hebben die nog nooit eerder samengewerkt hebben in een duo opdracht.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 3-04-2003, 19:43:32 »
ik dacht dat toen ze aan het einde nog maar met weinig over waren, ze nog ff snel een opdracht deden voor n bepaald koppel. zal dan toch wel niet zo zijn, is ook nooit bevestigd ofzo, maar zo kwam het op mij wel over, met name door angela die nadrukkelijk zegt twee mensen te willen hebben die nog nooit eerder samengewerkt hebben in een duo opdracht.
Eigenlijk waren ze nog met zes man/vrouw over op dat moment, dus echt het einde was het nog niet... (Ze waren met elf vorig jaar!!)







Thank U

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aafke is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 4-04-2003, 14:46:00 »
Verder heb ik nog een misschien wat paranoia theorie over muziekfragment 2, dat dan ook in haar richting wijst.

Ehrm... wat dan???







Life's a riddle, keep answering the questions...