Auteur Topic: Chandrika is (niet) de mol!  (gelezen 54586 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 2-04-2003, 16:56:57 »
Ik geloof dat er weinig mensen zijn die in Chandrika nog een mol zien aangezien er hier maar 1 bericht gepost is na de derde aflevering  :P

Ik denk ook niet dat zij de mol is, maar wat ik wel weet... is dat ze precies hetzelfde danst als Kate Winslet in de Titanic.  ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 2-04-2003, 17:00:42 »
whahahaha ;D misschien ist wel een hint... dat de mol gemold heeft met de titanic opdracht ofzo ;)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 3-04-2003, 10:12:46 »
Ferdi zegt in de biecht: er is gisteren iets fout gegaan dat goed had moeten gaan, en Chandrika was er bij betrokken. Hij heeft dus waarschijnlijk iets gezien bij die lintjesopdracht dat hij niet had mogen zien. Dat plaatst ook de stellige verklaring van Patricia (namelijk dat ze zeker weet dat Chandrika als eerste gelopen heeft) in een ander licht.  







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 3-04-2003, 10:35:58 »
Maar zij liep in het donker. De rest vertrokken nog in het licht. Alleen bij Elise werd het ook donker dus neem ik aan dat Elise als 1 na laatste ging en Chandrika als laatste.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 3-04-2003, 10:37:30 »
Maar zij liep in het donker. De rest vertrokken nog in het licht. Alleen bij Elise werd het ook donker dus neem ik aan dat Elise als 1 na laatste ging en Chandrika als laatste.

Dat klopt, ze liep in het donker. Maar we weten niet zeker of ze niet al eerder haar tentje uit is geweest.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 3-04-2003, 10:42:27 »
Iig niet voor Ferdi en voor Ron. Dus het zou kunnen dat Ron die bouwwerken heeft gezien van Ferdi, en dat Chandrika ze heeft weggehaald en dat Elise ze dus niet heeft gezien. Maar waarom is Elise dan haar niet tegengekomen?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2003, 10:43:44 »
Mmmm, interessante opmerking Verdi. Maar we zullen dat nooit (zeker) weten. Wat ik wel raar vond was dat ze inderdaad zomaar ergens rechts van het pad af ging....

Ik vond de opmerking van Ferdi ook erg vreemd, dat er iets fout was gegaan dat "goed had moeten gaan". Terwijl hij in dezelfde biecht (geloof ik) zegt dat hij al vantevoren wist dat de opdracht zou mislukken....
Lekker vaag.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 3-04-2003, 10:45:58 »
Iig niet voor Ferdi en voor Ron.

Ze kan toch echt twee keer op pad zijn geweest. De kandi's hadden namelijk tijdens het wachten geen contact met elkaar en zaten allemaal in een ander tentje.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 3-04-2003, 10:48:00 »
Ze kan toch echt twee keer op pad zijn geweest. De kandi's hadden namelijk tijdens het wachten geen contact met elkaar en zaten allemaal in een ander tentje.
Maar zoals ik al zei, Ferdi heeft "aanwijzingen" gemaakt die Ron heeft gezien. Dus is ze niet na Ferdi en voor Ron geweest.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 3-04-2003, 10:56:17 »
Maar zoals ik al zei, Ferdi heeft "aanwijzingen" gemaakt die Ron heeft gezien. Dus is ze niet na Ferdi en voor Ron geweest.

Het feit dat Ron aanwijzingen gezien heeft die Ferdi gemaakt heeft, bewijst nog niet dat Chandrika dan niet na ferdi en voor Ron buiten geweest kan zijn.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 3-04-2003, 10:58:34 »
Maar wat zou ze dan gedaan hebben?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 6-04-2003, 23:32:48 »
Volgens mij zit dé aanwijzing in het instructiefilmpje van Angela (dat inderdaad achteraf opgenomen is). Eerst even de complete tekst van Angela:

Dag Mol. Hoe gaat 't met je? Vond je 't eng dat ze naar je keken? Nou, jou kennende denk ik niet. Wees voorzichtig, je word in de gaten gehouden en ik vind dat je als mol veel risico neemt. Er is verleden week veel geld verdiend, maar gelukkig is er ook geld verloren. Ik geef je zo een lijst met verdenkingen. Dan weet je wie wie verdenkt. Doe je voordeel ermee tijdens 't interview. Verliezen is makkelijker van een lumberjack. En jij weet welke echt is en welke niet. Zorg dat ze hoog inzetten. Succes.

"Verliezen is makkelijker van een lumberjack." Er is maar één kandidaat die verliest van een lumberjack. Dat is Chandrika. Zij krijgt van Angela als eerste de kans een van de lumberjacks uit te kiezen (en kiest dus een echte). Het maakte voor haar niet uit welke envelop ze koos, ze moest verliezen. En ze verloor van een echte lumberjack, dus is ze niet verdacht.

Na Angela's opmerking "ik vind dat je als mol veel risico neemt" zag je een fragment van Ron die van de brug springt. Chandrika sprong in die opdracht ook...

"Zorg dat ze hoog inzetten." Nadat Elise voorzichtig 5000 voorstelt en de hele groep het daar volmondig mee eens is, hoeft Chandrika hier niets te doen. (Alleen nog proberen de opdracht te laten mislukken, maar René liet zich niet van de wijs brengen)

Chandrika is de mol!







Goede jacht!

Offline Cosma

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 7-04-2003, 01:04:35 »
Dat klopt, ze liep in het donker. Maar we weten niet zeker of ze niet al eerder haar tentje uit is geweest.

Je zou toch aannemen van wel (ookal weet ik niet wat te denken van Chandrika), in het donker is het lastig rode lintjes te ontwaren.










Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 7-04-2003, 11:27:27 »
Als er tijdens de opdracht iets mis is gegaan, dan zal de avro er alles aan doen om dat te herstellen. Dus als Chandrika de mol is en er is iets mis gegaan (zoals bijvoorbeeld bij Marc in de grot bij de plofkofferopdracht, toen Inge en Shadia hem zagen treuzelen) zal de Avro iets doen om dat te herstellen. Een aflevering of wat later zat Shadia opeens op Stijn en ... Exit!

Misschien dat het de bedoeling was dat Chandrika ging relaxen (met Astrid ofzo), maar dat Elise haar voor was. Dat is natuurlijk ook mogelijk.

Ik kan me niet voorstellen dat Chandrika de mol is en wel omdat de avro in de montage alle verdenkingen van Ferdi ("B acteur in GTST") en Patricia breed uitmeten. ALS Chandrika de mol zou zijn, was dat wel wat verdoezeld.








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 7-04-2003, 13:40:36 »
Chandrika is my personal problem...  :-\ >:( :( Ik ga voor 99% voor Elise, maar iets in mij zegt dat het ook nog wel eens Chandrika kan zijn... Jammer alleen dat ik onder dit topic geen goed onderbouwde hints richting Chandrika krijg. (wel hints, maar het zijn zoals ik het maar even noem: "ik denk en misschien is het zo" hints, nou wil ik ook weer niet zeggen dat de andere hints zeer goed onderbouwd zijn, ik vind ze alleen iets geloofwaardiger.. :P)







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 7-04-2003, 13:46:09 »

"Verliezen is makkelijker van een lumberjack." Er is maar één kandidaat die verliest van een lumberjack. Dat is Chandrika.

Chandrika deed wel erg haar best en verloor maar nipt, volgens mij probeerde ze echt te winnen en het was moeilijk in te schatten welk water als eerste ging koken.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 7-04-2003, 18:21:01 »

Wees voorzichtig, je word in de gaten gehouden en ik vind dat je als mol veel risico neemt.

Dus de mol wordt al verdacht door iemand.

Aafke verdenkt Ferdi
Astrid verdenkt Ferdi
Chandrika verdenkt Ferdi
Elise verdenkt Aafke en Ron (staat er echt!)
Ferdi verdenkt Chandrika
Patricia verdenkt Chandrika
Rene verdenkt Astrid
Ron verdenkt Elise

Ergo, de mol is niet René en niet Patricia.








“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 7-04-2003, 18:27:04 »
Dus de mol wordt al verdacht door iemand.
De kans is inderdaad wel wat groter.
Citaat
Ergo, de mol is niet René en niet Patricia.

Niet te snel conclusies trekken hè... :-X










Offline BabyWatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • watching you too!
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 7-04-2003, 22:10:34 »
Ik heb nog geen idee Wie de Mol zou kunnen zijn en probeer bij elke kandidaat dan ook o.a. op hun gezichtsuitdrukkingen en reacties te letten. Wat me dus bij Chandrika bijv. opviel was bij de boom met 5000 Euro dat de anderen begonnen te juichen toen ze hoorden van Angela dat de opdracht was geslaagd en Chandrika een paar tellen later pas ook haar armen in de lucht gooide. Zo van "shit, ik moet natuurlijk ook even blij mee doen, anders valt het zo op".







Me, myself and I

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Chandrika is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 8-04-2003, 10:41:25 »
Volgens mij zit dé aanwijzing in het instructiefilmpje van Angela (dat inderdaad achteraf opgenomen is).

huh? ho  :o achteraf opgenomen?? achteraf wat? achteraf de opdracht, achteraf de dag, wat? Betekent dit dat de zgn hints die angela de mol geeft gemaakt zijn om de kijker in de war te brengen? dit is leuk voor de kijker om te laten zien? En daarna komt er een echt filmpje voor de mol (dat wij niet te zien krijgen) of een briefje, of whatever instructies met: we gaan die en die opdracht doen, zorg dat je bij die en die groep zit, etc (wat bij marc in belgische mol ook gebeurde)...
dat lijkt me eigenlijk wel heel plausibel trouwens... angela instructies voor mol zijn niet compleet en dient ook ter afleiding van de kijker, niet ter instructie van de mol.