Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28463 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 1
« Reactie #100 Gepost op: 18-03-2003, 20:36:03 »
Heb dit nog eens nagekeken. De 7 komt toch in beeld, bij Astrid. Alle speelkaarten dus aanwezig in de intro's behalve de 3. Astrid had een pet op bedrukt met het cijfer 3. Het enige ontbrekende cijfer dus. Zou ook goed passen bij het geluidsfragment (vanwege de naam van de LP; Colour by numbers, hetgeen op de speelkaarten zou kunnen duiden).

Is het wat? Of kan dit in de prullenbak.

Ik vind het knap gevonden.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #101 Gepost op: 18-03-2003, 20:50:02 »
Kan iemand iets voor me nakijken op de video? (mijn video is stuk!)
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat er bij de executie geknipt is... dat chandrika ook een groen scherm heeft gekregen en dat Louis dus het laatste scherm heeft gekregen. Kan iemand kijken of dat dat mogelijk is??
Dus of er met de volgorde gesjoemeld is?







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 1
« Reactie #102 Gepost op: 18-03-2003, 20:53:23 »
Hoe kom je op dat idee dan? Ik bedoel wat voor vreemds is je opgevallen dat je denkt dat die volgorde is omgedraaid. Bovendien lijkt me dat onlogisch want dan zou Louis al weten dat hij afgevallen was, en dat was aan zijn reactie niet te merken







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Fram

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #103 Gepost op: 18-03-2003, 22:12:06 »
Ik dacht dat René ook nog niet aan de beurt was geweest. Ik zal vrijdag even goed opletten maar volgens mij...
Maar kan ook zijn dat ik de namen door elkaar gehaald heb, begin nu pas een beetje een beeld te krijgen bij al die namen :)
Gr. Fram








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #104 Gepost op: 18-03-2003, 23:07:30 »
Ik weet 100% zeker dat er iets moet zijn met die kaarten.
Die titel van de CD, Astrid en Patricia met kaarten.

Verdacht..







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #105 Gepost op: 19-03-2003, 09:24:02 »

De rest, tsja, idd erg raar dat die 20.000 euro-opdracht geslaagd is, maja ook wel weer leuk voor de kandi's natuurlijk en eigenlijk ook wel voor ons, toch? (ik vind het altijd wel jammer voor ze als er iets mislukt...)


Ik denk dat de mol de opdracht heeft gekregen om de eerste opdracht te laten slagen. Zo komt er gelijk een flink bedrag in de pot. Een buffertje zullen we maar zeggen! De mol weet echter dat er in de volgende afleveringen ook opdrachten zullen zijn die de groep geld zullen kosten. Dan denk ik aan de kokertjes bijv. Die 20.000 euro zal wellicht volgende week al weer flink geslonken zijn! ;D







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)