Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 28513 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 15-03-2003, 22:39:02 »
Ik heb alles over de kokers bij de Belgische reeks al weggehaald. Nadeel blijft natuurlijk dat de info wel gewoon op deze site te vinden is, maar iedereen kan er dan zelf voor kiezen of hij/zij 't wel of niet wil lezen.  :)
Groot gelijk, als ze het gaan opzoeken op de site, dan hebben ze het zelf gezocht.
Maar zoiets in een topic is natuurlijk snel per ongeluk gelezen. :)

Ik moet zelf ook nog gaan opletten dat ik me niet verspreektyp. :-X








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 15-03-2003, 22:41:54 »
Over afl 1: hoe vreselijk jammer dat niet het beginmuziekje van vorige keren werd gebruikt :( :(... zal dan ook wel niet bij andere afl of wel...??








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 15-03-2003, 22:43:40 »
nee annemieke, dat zullen ze heus nog wel blijven gebruiken denk ik. de kandi's werden echter al voorgesteld in een voorstel ronde. om ze dan ook nog eens in korte filmpjes te laten zien met dat muziekje eronder zou een beetje dubbelop en zonde van de zendtijd zijn.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline japjer

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 15-03-2003, 22:49:26 »
verdi, het is wel vaker voorgekomen dat een kandidaat een antwoord zowiezo goed kon hebben omdat het hem/haar betrof. in dat geval was die persoon ook niet de mol (was in NL 2 gloof k). het zegt dus nix...

Er was ook een vraag waar de mol zich bevond in opdracht 2, in de tunnels of op de fiets, weer een gratis vraag, niet voor dezelfde persoon toch? (ik heb nog moeite alle personen uit elkaar te houden)








Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 15-03-2003, 22:50:03 »
Ik vond de vraag bij de test "beheert de mol de pot" wel raar. De kandidaat die de pot bij zich heeft, heeft dus een gratis goed antwoord. De enige manier waarop het eerlijk zou zijn is als de mol de pot bij zich heeft.

Net als de vraag: fietste de mol?







Uw betrouwbare tipgever!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 15-03-2003, 22:51:25 »
Effe nog wat rijtjes voor degenen die willen proberen er 'n hint uit te halen.  :)

Volgorde van voorstellen:
Astrid
Ron
Julien
Patricia
Louis
Elise
Rene
Aafke
Ferdi
Chandrika

Volgorde bij de test:
Ron
Patricia
Julien
Louis
Astrid
Rene
Aafke
Chandrika
Elise
Ferdi

Volgorde van intikken naam bij executie:
Aafke
Ferdi
Julien
Elise
Ron
Patricia
Astrid
Rene
Louis

Alleen Chandrika is dus niet aan bod gekomen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 15-03-2003, 22:51:28 »
wel voor dezelfde persoon, beide keren rene...

maar ik krijg me niet aangemeld omdat welke naam ik ook gebruik, mijn naam steeds in gebruik is... k heb de test dus nog niet gemaakt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline scarface

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 15-03-2003, 22:57:14 »
Annemieke, dat 'muziekje' is de prologue (track 2) van de 'born on the fourth july'(1989) score van John Williams.

Ik heb geen webspace available, maar als je het graag wilt hebben ...

btw. Julien staat alle 3 keer hetzelfde in dat rijtje








Offline Lucille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 15-03-2003, 23:01:01 »
:) Yay! 8) De Nederlandse "Wie Is De Mol?" is weer helemaal begonnen! :) Eindelijk, ik heb er zo lang op moeten wachten (ben namelijk best wel een Mol-fanaat)! :)

Voordat ik begin met het uitspreken van mijn verdenkingen na deze eerste aflevering van het 4e seizoen, wil ik eerst een aantal dingen over mij (ik ben nieuw op deze site) en mijn kijker-verleden bij de serie zeggen. :)

Ik ben Lucille uit Limburg, Nederland en heb alle vorige seizoenen van "Wie is de Mol" gezien. Het allereerste seizoen kan ik me niet meer zo goed herinneren, ik weet alleen dat ik er vreselijk naast zat wat betreft het raden van de Mol. Het 2e seizoen ging al wat beter (wat betreft het raden), al zat ik er toch weer naast; ik dacht dat Sigrid de Mol was, terwijl Nico dat was (en Yvonne was mijn favoriet, ik had graag gehad dat zij won, maar helaas gebeurde dat niet).
Maar, het 3e seizoen was voor mij het beste Mol-seizoen tot nu toe. Niet omdat ik er deze keer zelfs al een aantal afleveringen van te voren in slaagde om te raden wie de Mol was (George), maar omdat ik het kwalitatief gezien en qua spanning echt het beste seizoen vond. :) Vorig seizoen vond ik het trouwens jammer dat Jantien verloren had en John gewonnen; ik had het liever anders gezien. :( Maar ja, je kan niet alles hebben. :)

Zo, nu weten jullie dat ook weer. Het leek me leuk om even te zeggen. ;)

Laat ik nu eindelijk over gaan op de eerste échte aflevering (de compilatie-aflevering tel ik namelijk niet echt mee) van het 4e seizoen van "Wie is de Mol?" :) Ik vond het wel een leuke aflevering, maar ik vond hem niet echt spannend ofzo. Matig. Maar in het begin is dat altijd wel zo, het duurt altijd even. De spanning loopt namelijk op naarmate er meer kandidaten uitvallen. :)

Ik was hartstikke blij dat Louis is weggevallen, ik kon hem namelijk niet zo goed uitstaan en vond hem een beetje dom voorkomen. :) Ik ben benieuwd naar wie er allemaal gaat afvallen in de volgende afleveringen. :)

Ik ga nu, voor jullie, een lijstje opstellen van wie naar mijn mening de grootste kans heeft om de Mol te zijn, en wie de minste kans heeft. Vanzelfsprekend is de eerste op de lijst degene die ik het meest verdenk, en de laatste op de lijst degene die ik het minst verdenk. :)


WIE IS DE MOL?

1.  Julien.
2.  René.
3.  Ron.
4.  Aafke.
5.  Chandrika.
6.  Astrid.
7.  Ferdi.
8.  Elise.
9.  Patricia.


Ik zou het leuk vinden als jullie ook allemaal een lijstje opstelden, dan konden we vergelijken wie dit denkt en wie dat denkt. :) Dat hoeft natuurlijk niet, hoor, maar zoals ik al zei, het zou wel leuk zijn. ;) :)

Nou, ik geloof dat dit alles is, voor nu. :) Ik hoop jullie allemaal in de loop van het seizoen wat beter te kennen! ;)

Groetjes,

Lucille







René is de Mol!

Offline Timjor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 15-03-2003, 23:04:32 »
Ik bedacht me net dat er nog 'n gelijkenis met de Belgische serie was: namelijk 't beginstuk waarbij de mol werd toegesproken door Angela. Valt denk ik niet echt wat mee te doen. De mol was wel naar verschillende foto's aan 't kijken, waar je misschien uit zou concluderen dat deze kandi's de mol niet zijn. Maar dit vind ik vooralsnog veel te riskant.  :-\

Mijn idee is dat je hier de spijker op z'n kop slaat !! Angela zegt letterlijk hier zijn de namen/profielen van de kandi's "bestudeer deze!!".... Een mol kent z'n eigen profielen dus zou je zo zeggen dat de getoonde namen en foto's van deelnemers zijn die in ieder geval NIET de mol zijn. Namen zijn van Astrid, Julien, Louis, Elise en Ferdi. Mijn strategie richt zich er nu op dat deze 5 nu al zijn afgevallen om mol te kunnen zijn. five down, four more to go ! En m'n mol zit er met deze theorie nog in ook!!  ;D ;D








Keez

  • Gast
Re:Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 15-03-2003, 23:22:53 »
Dat viel mij ook op dat de profielen van een aantal kandi's zo goed in beeld kwamen, ik denk dan ook niet dat daar echt iets uit te halen valt en dat er dus ook een foto van de mol tussen heeft kunnen zitten.








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 15-03-2003, 23:53:18 »
Net een mailtje van iemand gehad of ik dit wilde posten!! :D

Hi molfan

Ik zat net wie is de mol te kijken, ik heb het opgenomen, en toen hoorde ik iets in het stukje waarin ferdi werd geintroduceerd. Nadat ferdi heeft gezegd dat hij 27 is, hoor je fluisterend dit: "Is hij de mol? Ik zeg ja."
Het lukte mij niet om iets te posten op de site van wieisdemol.com. Ik word namelijk steeds uitgelogd voor ik een bericht kan versturen. Als jij dit voor mij zou willen posten zou ik dat erg aardig vinden.
Alvast heel erg bedankt
 
een grote molfan elfri







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline elfri

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 16-03-2003, 00:01:43 »
bedankt he. het is mij ondertussen ook al gelukt, voordat ik dit las.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2003, 00:25:26 »
Moet eerst morgen nog maar eens kijken voordat ik iets zinnigs kan zeggen. Vond het wel een leuke aflevering, ondanks dat sommige dingen bekend voorkwamen. Ach ja, wat wil je ook als je net naar de Vlaamse serie hebt zitten kijken? Ik vermoed dat ze niet van te voren alle opdrachten met elkaar gaan zitten checken of ze niet 'dubbel' zijn. Maar ik vind het niet zo'n bezwaar hoor. Ok, het is altijd leuk als een een compleet nieuwe opdracht voorbij komt, maar het gaat toch vooral om de kandidaten en hoe die zich gedragen en reageren.

Vond het ergens ook wel jammer dat Louis weg moest, maar aan de andere kant verwarde ik hem steeds met Julien, dus het komt me misschien toch wel goed uit. :P

Nou ja, morgen meer over deze aflevering.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 1
« Reactie #34 Gepost op: 16-03-2003, 01:43:12 »
Bij de executie :

-alle kandi's kijken verwachtingsvol naar Angela, behalve Ferdi; hij kijkt strak de camera in.
-Ron maakt een slikbeweging ala George.
-Chandrika wordt niet ingetypt en zou als laatste aan de beurt geweest zijn; het dagboek van de mol zegt iets over de laatst lachende.

Verder is me opgevallen dat Louis waarschijnlijk een vrouw verdacht, terwijl er 3 kandi's zijn naam noemde als verdachte (en het dus overduidelijk mis hadden). Dit zegt natuurlijk nog niet alles maar wijst misschien toch in de richting van een man als mol.









Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #35 Gepost op: 16-03-2003, 01:51:46 »
Ik vind dat ze er slim aangedaan hebben om de Mol zwarte handschoenen aan te doen.
Omdat anders je weet dat de Mol geen Blanke is.
Het zou dus een aanwijzing kunnn zijn dat de Mol een Blanke is of juist niet.

Het is me trouwens wel opgevallen dat Julien in beeld kwam toen hij zijn Zwarte handschoenen aan deed.









« Laatst bewerkt op: 16-03-2003, 01:52:43 door Pierce Brosnan »

Offline Jelle-vV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #36 Gepost op: 16-03-2003, 02:03:24 »
Het viel mij op dat toen rene achter de computer zat en hij de vraag kreeg of de mol het geld op zak had, dat hij met zijn muis over de nee-knop heenging en zelfs net een stukje eroverheen richting de ja-knop ging. Helaas kwam er toen een ander shot maar volgens mij is hij het.

Rene is mijn mol! 8)








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #37 Gepost op: 16-03-2003, 02:07:16 »
Het viel mij op dat toen rene achter de computer zat en hij de vraag kreeg of de mol het geld op zak had, dat hij met zijn muis over de nee-knop heenging en zelfs net een stukje eroverheen richting de ja-knop ging. Helaas kwam er toen een ander shot maar volgens mij is hij het.

Rene is mijn mol! 8)


Heeeeej Jelle vriend, aanwijzingen over Rene, moet je in het Rene topic plaatsen!! :D







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Grafteran

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 1
« Reactie #38 Gepost op: 16-03-2003, 02:17:00 »
Ik zag dit staan in het dagboek van de Louis...

Tijdens de executie mogen we buiten in de sneeuw zitten en kijken met spanning naar het grote scherm. Wanneer het één na laatste scherm groen wordt, is het duidelijk dat ik de eerste afvaller zal zijn.

Hoe wist hij dat? Chandrika zou toch ook nog na hem zijn?







A great many people think they are thinking when they are merely rearranging their prejudices.

Offline sproet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 1
« Reactie #39 Gepost op: 16-03-2003, 02:43:49 »
Idd  een matige aflevering, maar zijn alle eerste afleveringen niet matig?? Nee vorig jaar niet maar als ik mijn vorige post weer ga lezen (wat ik nog niet gedaan heb en had een andere naam om dat ik met die naam niets meer kon)denk ik dat ik toen ook gezegt heb dat het matig was. alle eerste afleveringen zijn aftasten. Ik blijf er bij kijk naar de dingen die er niet echt toe doen zo heb ik echie alle mollen geraden maar niet na de 1e aflevering. maar na de 3e ofzo
Jongens/meisjes   sucses met het mollen vangen