Auteur Topic: Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....  (gelezen 2948 keer)

Offline Lucille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Gepost op: 17-03-2003, 20:43:15 »
Hee!

Op het forum van Scholieren.com heeft iemand mij vertelt dat als je de aflevering van afgelopen zaterdag terugspoelt, je een drietal geluidsfragmenten te horen krijgt waarin wordt gezegd wie de Mol is. De geluidsfragmenten zijn opzettelijk vervormd door de crew van "Wie Is De Mol", zodat de fragmenten best wel moeilijk te verstaan zijn.

De fragmenten zijn op Internet gezet, je kunt ze hier beluisteren:

http://members.home.nl/mjvanderelsen/demol/audio/

Ik wil wel zeggen dat je het wel op eigen risico moet doen, als je nog niet wil weten wie de Mol is (voor de verassing en spanning).

Omdat de fragmenten wel moeilijk te verstaan zijn, mag je me best een berichtje sturen om te vragen wat er precies wordt gezegd, want dat weet ik (dat heeft die jongen van het Scholieren.com forum me verteld). :)

Groetjes,

Lucille







René is de Mol!

Offline Pieter Vaartjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #1 Gepost op: 17-03-2003, 20:52:54 »
Dat bestandje heeft ie denk ik ook niet van zichzelf!!!
Ik had het gister om 13.00 uur al op mn servertje staan met nog wat meer dingen.
ftp://80.126.106.224

Pieter







Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #2 Gepost op: 17-03-2003, 21:06:45 »
De mensen van Wie is de mol gaan toch niet meteen zeggen wie de mol is man! ook al is het dna wel vervormd, volgens mij geven ze echt niet de mol te prijs in de 1e aflevering hoor! ik denk dat dit werk van iemand anders is!
maar wie weet...








Offline Lucille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #3 Gepost op: 17-03-2003, 21:13:08 »
Nou, ze hadden dat anders wel gedaan in het 2e seizoen van "Wie Is De Mol", hoor! (Het 2e seizoen is het seizoen waar Nico de Mol is, Sigrid de winnaar en Yvonne de verliezer.) In de terugblik-aflevering van seizoen 2 had Angela namelijk alle aanwijzingen laten zien, en één daarvan was het terugspoelen van de band waardoor je kon horen wie de Mol was.

Dat kan ik me nog heel goed herinneren. Deze fragmentjes dienen dus best wel serieus genomen te moeten worden.

Groetjes,

Lucille







René is de Mol!

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #4 Gepost op: 17-03-2003, 21:17:12 »
Ik geloof je wel hoor Lucille, maar dat fragment van de mol 2 was pas in een van de latere afleveringen en bovendien weet men dat er nu naar dat soort aanwijzingen wordt gezocht door ons. Vorig seizoen hebben een aantal mensen daar een complete dagtaak van gemaakt. Ik kan ook maar moeilijk geloven dat ze zo'n grote aanwijzing in de eerste aflevering zouden stoppen...maar we zullen wel zien. Ik luister voorlopig nog even niet.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pieter Vaartjes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2003, 21:19:46 »
Het zijn geen verzonnen bestandjes, ze zijn gemaakt met behulp van het geluid uit de aflevering. Het is dus geen grap.
En dat van Nico is waar ja!!!
Dus dit misschien ook wel, wie weet.
ftp://80.126.106.224
Toekomstige site:(ff reclame maken ;D )www.wieisdemolsite.tk

Pieter







Wie is de MOL? Thats the question!!! P.S.: Als je ftp online links ziet is mijn servertje online!!!! (ftp://80.126.106.224)

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2003, 21:22:37 »
Ik kon het niet laten en heb geluisterd maar ik houd m'n mond.
ik denk dat het gewoon een grapje van iemand is die een leuk Muziek-programma heeft, zelf iets heeft ingesproken en het vertraagd heeft. en als het zo is, vraag dan aan die jongen welk moment het is in de aflevering dan kunnen andere mensen het ook echt geloven. MAAR IK WEET BIJNA ZEKER: dat het niet klopt hoor >:(









malle pietje

  • Gast
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #7 Gepost op: 17-03-2003, 21:26:12 »
Ik ben die jongen en de fragmentjes kloppen en kwamen tot stand met grote dank aan Pieter Vaartjes en ik zou zeker ook ff op zijn ftp server en toekomstige website gaan kijken.

het bewuste fragment staat bij de introductie van de kandidaat net nadat hij zijn leeftijd heeft gezegd.

greetz MP









Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Door terug te spoelen hoor je wie de Mol is....
« Reactie #8 Gepost op: 17-03-2003, 22:23:12 »
Dit gaat ook over het geluidsfragment bij ferdi's voorstelling om het centraal te houden kun je alles daarover kwijt in het topic:

Het geluidsfragment bij het voorstellen van Ferdi.