Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 27392 keer)

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 2
« Reactie #100 Gepost op: 5-04-2003, 17:19:09 »
Zou het niet logisch zijn dat Angela de vraag over het inleveren van geld stelt vóórdat de mol een groen scherm heeft gehad, zodat de mol zonder verdenking kan stemmen voor het inleveren van het geld, zodat de kans groter was dat er niemand uit zou gaan, zoals de programmaleiding dat wilde? Dus dat zou betekenen dat Elise en Aafke afvallen als mol.

Nogmaals , ik denk dat hiermee een dwaalspoor is uitgezet . Door op de logische weg te beredeneren blijven alleen diegenen die nog moeten stemmen en die voor het afkopen zijn , over als mogelijke mol. Dan blijven er maar 2 opties over . Ik geloof daar niet zo in.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 2
« Reactie #101 Gepost op: 5-04-2003, 18:34:24 »
ik denk niet dat de mol tijdens de spring opdracht wist wie er het slechts gescoord had tijdens de test. De mol het productieteam hebben immers geen contact met elkaar tijdens het spel...toch?







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 2
« Reactie #102 Gepost op: 5-04-2003, 18:37:24 »
ik denk niet dat de mol tijdens de spring opdracht wist wie er het slechts gescoord had tijdens de test. De mol het productieteam hebben immers geen contact met elkaar tijdens het spel...toch?

Dat was aflevering 3. Dit ging om het vrij kopen van de executie van Julien in afl 2







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 2
« Reactie #103 Gepost op: 5-04-2003, 19:35:28 »
ik raak ook helemaal de weg kwijt in al die topics  ???
maar ik reageerde eigenlijk ook op dit stukje op de vorige pagina:


Als je er vanuit gaat dat de mol in afl. 3 (omdat Julien toch 'onverwacht' was afgevallen in afl. 2) dus zéker moest zorgen dat er niemand afviel, hoe kunnen we het gedrag bij het al of niet springen dan uitleggen?
Aafke zegt gelijk dat ze niet gaat. Als ze de mol is vergroot ze daarmee de kans dat de potentiele afvaller spring wel ietsje, maar ze is de controle daarover wel gelijk compleet kwijt.
Elise daarentegen besluit pas als laatste om zich 'op te offeren'. Dat is dus veel verdachter.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 2
« Reactie #104 Gepost op: 6-04-2003, 17:46:31 »
ik denk niet dat de mol tijdens de spring opdracht wist wie er het slechts gescoord had tijdens de test. De mol het productieteam hebben immers geen contact met elkaar tijdens het spel...toch?

De mol krijgt wel degelijk informatie door, waardoor hij of zij de beste positie kan bepalen. Tussen de test de dag ervoor en de springopdracht is er vast wel een moment geweest waar iets doorgegeven kon worden. Ik ben er iig van overtuigd dat de mol wel wist wie de test het slechtst gemaakt had.

Maar terug naar aflevering 2:

Er zijn nu (na afl. 4) dus nog maar 3 kandidaten over die vóór afkopen van de executie stemden: Ron en Chandrika die tijdens de executie nog niet aan bod waren gekomen en Elise die al een groen scherm had gehad.







« Laatst bewerkt op: 6-04-2003, 17:48:29 door Jayne »