Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 38414 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #140 Gepost op: 11-04-2003, 14:35:23 »
Zal ik je dan maar geloven en er vanuit gaan dat Aafke gewoon weer op Ferdi heeft gestemd? Dan zet ik bij deze 'n hele dikke vette streep door de naam van Ferdi. Er stond al 'n gewone streep doorheen, maar nu kun je z'n naam niet eens meer lezen zal ik maar zeggen.  ;)

Ja doen! En je mag me uitschelden als Aafke toch op iemand anders heeft gestemd. ;)
Bij mij stonden ook al dikke strepen door Ferdi, een dikke streep door Patricia was trouwens wel handig geweest, want daar heb ik nu alleen nog maar een paar dunne potloodstreepjes door gezet...

Nog weer eens iets over aflevering 4, er is dus imo geknoeid met de verdenking die Aafke uitsprak, maar volgens mij is er ook geknoeid met die van Ron. Je hoort hem namelijk zeggen: "Ik heb Patricia geen dingen zien doen waardoor zij de mol kan zijn. " De zin die er direct op volgt is: "Dus zij blijft voor mij verdachte nr. 1" ...
Die 2e zin is totaal niet logisch dus volgens mij is er in -> geknipt. Ik denk dat Ron het met zijn laatste zin over Elise heeft (maar een zo goede verdenking uitsprak dat ze die niet uit konden zenden?)

En vreemd (of niet zo vreemd) is dat we niet te zien krijgen hoe de verdeling was bij het ondervragen na het lumberjacken. Blijkbaar mochten sommige kandidaten iemand kiezen om te interviewen, maar hoe of wat weten we niet...








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Aflevering 4
« Reactie #141 Gepost op: 11-04-2003, 15:40:09 »
Ja doen! En je mag me uitschelden als Aafke toch op iemand anders heeft gestemd. ;)
Aafke heeft op Elise gestemd.
Uitschelden zit er niet in... misschien kom ik op een ander ideetje.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #142 Gepost op: 11-04-2003, 18:52:05 »
Ik denk inderdaad dat Ron op Elise heeft gestemd (als enige)... Zoals Bertha al zei je moet heel geod letten op welke stukjes bij elkaar horen en welke er aan elkaar geplakt zijn!








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #143 Gepost op: 11-04-2003, 20:10:56 »
Als Aafke op Elise heeft gestemt en veel vragen over de mol fout had.
Ron ook maar minder vragen fout had dan Aafke dit keer en minder fout dan de vorige keer bij het springen.

Hij moest springen voor de Vrijstelling dat weet ik bijna wel zeker.

Dan zou Ron of Elise de volgende afvaller kunnen zijn als Elise op Ron heeft gestemd en veel vragen fout heeft,maar altijd nog minder dan Ron.
valt zij in afl 6 af.

Conclusie is dan dat Ron of Elise niet de mol is.

Dit zou weer betekenen dat de kans groter word dat Ferdi of Chandrika de mol is in verband met de keuzes in aflevering 3:

Ferdi mogelijkheid ondstaat er dit:

Rene kiest voor Astrid of Ferdi
Astrid kiest voor Ferdi
Chandrika kies voor Ferdi

Als we er van uitgaan dat Rene voor Astrid kiest ui eindelijk vliegt hij er in afl 8 uit.

Mol = Ferdi
Winaar: Astrid  
Verliezend finalist: Chandrika
Afvaller afl 8: Rene

Chandrika mogelijkheid:

Patricia en Ferdi kiesen voor Chandrika als dit zo is zou dat kunnen betekenen dat:

Mol = Chandrika
Winaar = Patricia
Verliezend finalist = Ferdi
Afvaller afl 8: Astrid (ze blijft  meschien op Ferdi stemmen en dat is fout,dus dag Astrid)

Als het de Ferdi optie is heb ik alleen de Winaar goed als Astrid de winaar is.

Als het de Chandrika optie is,zit ik helemaal fout.

Mijn lijstje:

Mol = Patricia
Winaar: Astrid
Verliezen finalist: Rene
Afvaller afl 5: Ron







« Laatst bewerkt op: 11-04-2003, 20:25:40 door Pierce Brosnan »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aflevering 4
« Reactie #144 Gepost op: 11-04-2003, 20:17:21 »
Mol = Ferdi
Winaar: Astrid  
Chandrika: Chandrika
Afvaller afl 8: Rene


Toch fijn voor Chandrika dat zij gewoon zichzelf mag blijven  ;)








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #145 Gepost op: 11-04-2003, 20:21:17 »
Toch fijn voor Chandrika dat zij gewoon zichzelf mag blijven  ;)

Ik heb maar een paar mogelijk heden op een rijtje gezet.
Eerlijk gezegd vind ik het erg moeilijk en hou het daarom nog ff bij mijn oude rijtje.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 4
« Reactie #146 Gepost op: 11-04-2003, 20:36:03 »
Toch fijn voor Chandrika dat zij gewoon zichzelf mag blijven  ;)

OMG wat een überdroge opmerking, ik lig echt in een scheur hier  ;D







No Milk today???

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 4
« Reactie #147 Gepost op: 11-04-2003, 23:18:23 »
ff blont doen hoor ;)  maar wat is OMG?

Als je naar de voorstukjes kijkt zie je dat of Patricia, Chandrika of Rene af gaat vallen. De rest komen allemaal in andere afleveringen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 4
« Reactie #148 Gepost op: 12-04-2003, 00:40:49 »
ff blont doen hoor ;)  maar wat is OMG?
Oh...My...God! Dat je dat niet weet! ;)








Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 4
« Reactie #149 Gepost op: 12-04-2003, 00:52:23 »
Conclusie is dan dat Ron of Elise niet de mol is.
Dat is een perfecte conclusie!

De andere conclusie is dat Aafke of René niet de mol is.

Aafke heeft op Elise gestemd.
Ik zag idd er ergens dat je dat dacht, maar de onderbouwing vond ik persoonlijk niet zo sterk.
Veel logischer is het dat Aafke op Ferdi heeft gestemd:

-Je ziet vanaf afl. 2 alleen maar verdenkingen van Aafke 'gericht tegen' Ferdi, ze zegt zelfs in aflevering 3 dat ze nu nog zekerder is.

-Natuurlijk is de crew er niet zo blij mee dat ze zich zo specifiek Ferdi verdenkt, maar het is nu eenmaal niet anders. Wilden ze het ons niet kenbaar maken op wie ze zou stemmen hadden ze niets uit moeten zenden van Aafke (omdat ze zo sterk Ferdi verdenkt) , maarja ze moeten toch iets uitzenden van een kandidaat en als die enkel en alleen verdenkingen heeft tegen 1 bepaald persoon dan kunnen ze niet veel anders.

-Een andere aanwijzing dat Aafke wel gestemt heeft op Ferdi is dat de mensen van de montage nog een 'oude' zin uit aflevering 2 hebben geplakt in aflevering 4: In die zin zegt ze zoiets van: "Gisteren dacht ik nog Chandrika, maar dat denk ik nu ook niet meer. Het kan ook nog Astrid of Patricia zijn. Ik weet het niet hoor, het is zo moeilijk..." (zoiets zegt ze ongeveer)
Deze zin komt dus uit aflevering 2. Dit was een poging imo van de montage om ons toch haar stem toch een beetje 'vaag' te houden. Maar ten tijde van aflevering 4 was ze al wél zeker van haar mol, vandaar dat ze terug moesten grijpen op een zin van haar uit aflevering 2.

Dit alles doet me vermoeden dat ze wel degelijk op Ferdi heeft gestemt...

Citaat
Uitschelden zit er niet in... misschien kom ik op een ander ideetje.

Dit is... bedreiging!!  :o

ff blont doen hoor ;)  maar wat is OMG?

Zoek hier maar ergens.  ;)