Auteur Topic: DE MOL HEEFT ZICH BEKEND GEMAAKT  (gelezen 1605 keer)

Offline ozzieman

  • Forumlid
DE MOL HEEFT ZICH BEKEND GEMAAKT
« Gepost op: 11-04-2003, 09:24:58 »
Het molfilmpje:

Hallo, hier is de Mol. We zijn nou een aantal dagen op reis. Twee van ons zijn afgevallen. Maar er zullen er meer volgen. We spelen samen alleen ik heb een speciale opdracht. Ik ga zoveel mogelijk saboteren op zoveel mogelijk verschillende manieren. Als ik één keer met mijn vingers knip is er ruzie en als ik twee keer knip is het weer gezellig aan tafel. Jullie hebben allemaal staan kijken als domme kaarslampjes maar hebben jullie het ook echt gezien? Ik heb ervoor gezorgd dat jullie veel geld verloren hebben. Maar ik heb jullie ook geld laten winnen. Het spel is helemaal in mijn handen. Ik heb het heel erg naar mijn zin. En ga er nou vandoor.


Kijk eens in aflevering 4 (als Aafke bekend maakt dat ze de koker heeft geopend en iedereen aan tafel zit), wie er 2 keer met de vingers knipt.

(hint 1: het is de SCHAAR-knip beweging!!!)

(DIT HEEFT EEN ROB78 ONDEKT)

En bij de ruzie op de brug knip ze 1 keer met haar vingers...

WIE KAN HIER NU NOG OMHEEN????????? ??? ??? ???










Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:DE MOL HEEFT ZICH BEKEND GEMAAKT
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2003, 09:40:00 »
Over deze schaarknipbeweging wordt reeds in 't topic 'Astrid is (niet) de mol!' gediscussieerd.

Om de discussie centraal te houden, stel ik voor om daar verder te gaan over dit onderwerp. Ik sluit dit topic.