Auteur Topic: Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?  (gelezen 2828 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Gepost op: 13-04-2003, 11:55:18 »
Ik heb mij af zitten vragen: heeft Astrid de aparte behandeling aan zichzelf te wijten? Zij en Aafke waren de twee die immers de koker hadden geopend, terwijl dit nadrukkelijk verboden werd door Angela.

Vervolgens is Aafke het eerstvolgende slachtoffer van een exit, maar uiteraard kan dit toeval zijn.

Nu Astrid apart is genomen,  lijkt het er een beetje op dat het openen van die koker toch gevolgen heeft. Maar als dat zo is, vind ik het maar erg vreemd dat Aafke zonder 1 euro naar huis moest, en Astrid met 7000 euro beloond kan worden.

Ik heb er mijn twijfels over, maar vind het wel gek dat het juist Astrid en Aafke zijn die voortijdig weg moeten, al is dat bij Astrid nog steeds een eigen keuze.

Ik gok er evenwel op dat Astrid zal kiezen voor de groep. Voor de mol zal er namelijk sowieso een vergoeding tegenover staan op het eind van de rit, en mogelijk houdt Astrid er rekening mee dat ze door de winnaar beloond zal worden door nu voor de groep te kiezen en niet te vertrekken. Het is maar een gedachte, hoor! :o ???








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #1 Gepost op: 13-04-2003, 11:57:54 »
Ik vroeg me dat eigenlijk ook meteen af, maar dan hadden ze daar toch wel iets over gezegd, zo in de trant van 'jij hebt je koker geopend en nu zul je zien welke gevolgen dat heeft'.

Ik vind het sowieso raar dat we niets eer over de kokers horen, maar dat hoort in een andertopic thuis...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #2 Gepost op: 13-04-2003, 12:00:05 »
Volgens mij kun je hierover la discussieren in een andere topic, slotje?








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #3 Gepost op: 13-04-2003, 12:05:27 »
Waarom een slotje, is toch net gebeurd?








Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #4 Gepost op: 13-04-2003, 12:09:18 »
Ik bedoel met slotje dat dit topic misschien op slot moet worden gedaan om het forum overzichtelijk te houden, ik doe nu net alsof ik een moderator ben, ben ik niet maar volgens mij kun je dit soort dingen al zetten in de topic: Gaat Astrid?

Link:
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4361.0

Dit topic gaat natuurlijk lichtelijk over een ander onderwerp mar toch








Offline paraceta

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #5 Gepost op: 13-04-2003, 12:11:51 »
Als Aafke er nog in had gezeten en dit aanbod met de koker te maken had, hadden ze misschien samen in het huis gezeten en had 1 van hen mogen vertrekken.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #6 Gepost op: 13-04-2003, 12:14:46 »
mee eens, mee eens en mee eens, in willekeurige volgorde ::) ::) ::) ::)
Slotje had ik al begrepen hoor!








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #7 Gepost op: 13-04-2003, 12:20:35 »
Ik bedoel met slotje dat dit topic misschien op slot moet worden gedaan om het forum overzichtelijk te houden, ik doe nu net alsof ik een moderator ben, ben ik niet maar volgens mij kun je dit soort dingen al zetten in de topic: Gaat Astrid?

Link:
http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=4361.0

Dit topic gaat natuurlijk lichtelijk over een ander onderwerp mar toch

Was het maar mogelijk om in het NL-forum ook zo'n slotje te zetten, daar dreigde het ff uit de hand te lopen toen de reacties wat al te persoonlijk werden. Gelukkig heeft de webmaster daar op dringend verzoek ingegrepen.

Ben het met je eens, als het over overzichtelijkheid gaat. Die is hier nog in de hand te houden, maar op het NL-forum kunnen ze er maar beter 1 forum van maken, i.p.v. de 4 die er nu zijn. Droeg regelmatig mijn steentje bij daar, maar mensen willen gewoon de achterliggende boodschap niet begrijpen.

 ;D ;D ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 12:21:25 door bodejosm43 »

Offline Den_Hugo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sjrottie...
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2003, 12:53:15 »
Mijn theorie was: Astrid zit op de goede mol, en daarom is ze eruit gepikt.... best lullig als je het mij vraagt  ;D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2003, 12:58:47 »
Ik heb mij af zitten vragen: heeft Astrid de aparte behandeling aan zichzelf te wijten? Zij en Aafke waren de twee die immers de koker hadden geopend, terwijl dit nadrukkelijk verboden werd door Angela.


En wanneer zijn de kokers dan gecontroleerd?







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Astrid eruit gepikt vanwege geopende koker?
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2003, 13:14:04 »
Ik denk dat die kokers puur te maken zullen hebben met 1 opdracht en niet met zo'n aanbieding als Astrid kreeg, dan zou dat toch wel uitgelegd worden.

Maar dit kan idd op zich wel in het eerder genoemde andere topic;

of mss nog beter in Aflevering 5
of desnoods in Tekst in/op koker.

en een discussie over wel of geen slotje of over het .nl-forum is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling ...   ;)