Auteur Topic: HELP! Moet ik mijn pool nog veranderen of niet??  (gelezen 1834 keer)

Offline Lonneke

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
HELP! Moet ik mijn pool nog veranderen of niet??
« Gepost op: 19-04-2003, 12:37:37 »
 ??? Even een vraagje.

Hoe zit dat nu met de puntenverdeling van de pool nu de executie van vorige week is uitgesteld?
-Als er twee mensen gaan in één aflevering Astrid en een ander krijg ik dan geen puntenaftrek omdat ik Astrid vorige week inderdaad als afvaller had?
En moet ik dan deze week niet Astrid invullen?

Ik heb nu mijn keuze onveranderd gelaten, maar ik begrijp niet hoe ze dat gaan doen als er twee mensen uit moeten?

Iemand een idee?  ::) Moet ik mijn pool nog veranderen? ???    Groetjes en veel plezier vanavond.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:HELP! Moet ik mijn pool nog veranderen of niet??
« Reactie #1 Gepost op: 19-04-2003, 12:47:19 »
Op het "nieuwsforum" staat alles uitgelegd.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:HELP! Moet ik mijn pool nog veranderen of niet??
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2003, 14:20:58 »
Of beter gezegd op het feedback-forum het topic:
Pool Probleem ivm dubbelle afvaller volgende week (afl 6)

Het komt er dus als volgt op neer:

-Het maakt niets uit wie je als afvaller hebt ingevuld bij aflevering 5; Astrid of niet, het is allemaal goed gerekend.

-Voor aflevering 6 geldt voor de afvaler, dat als je iemand ingevuld hebt die die aflevering afvalt, (maakt niet uit wanneer, begin of eind) dat goed gerekend wordt.

Persoonlijke opmerking: Dacht je dus al voor aflevering 5 dat Astrid zou afvallen, dan zou ik haar helemaal nu voor aflevering 6 invullen...