Auteur Topic: Introfilmpje voorspelt afvaller?  (gelezen 2862 keer)

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Introfilmpje voorspelt afvaller?
« Gepost op: 7-05-2003, 11:49:56 »
Ik heb wel eens gehoord dat je door de inrofilmpjes van de kanditdaten aan het begin van elke aflevering, kan weten wie er volgende week uitgaat. Als het voorstukje van die persoon zich afspeelt in een opdracht die nog moet komen, of die deze afleving gaat komen dan kan je concluderen dat die persoon er uitgaat. B.v in aflevering 6 zie je als voorstukje Patrica die aan het paintballen is, paintballen was indezelfde aflevering en voila Patrica gaat eruit. Bij Ferdi zijn voorstukje van aflevering 6, zag je dat ook hij aan het paintballen was en 2 weken later lag hij eruit. Overigens klopt het niet als je kijkt naar Chandrika want die zie je dansen, en is er niet uit maar weten jullie daar iets meer van? Adios mollenvangers.

Ps Ik heb weer van iemand anders gehoord dat bij rtl boulevard een item was over 'wie is de mol' toen versprak iemand zich door te zeggen dat dat 2e meisje van links met dat sjaaljte (Elise) de mol is. Ik weet niet of ik dit moet gelofen want dat zou de pret wel ernstig bederven wat denken jullie?  


{edit: titel topic verduidelijkt - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 13:42:07 door Malcolm »

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dingen die nog niet iedeeen weet.
« Reactie #1 Gepost op: 7-05-2003, 12:02:29 »
Ik denk zeker niet dat we RTL Boulevard moeten geloven, want hoe kunnen Beau & Albert nou weten wie de mol is? En als ze het al zouden weten, zouden ze dat zeker niet op tv mogen vertellen.

Maar tóch is Elise de mol!







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Dingen die nog niet iedeeen weet.
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2003, 12:15:23 »
ik denk het eigenlijk ook, beau moet wel HEEL dom zijn wil hij dat vertellen, maar verder ben je volgens mij op het goede spoor Elise is gewoon de mol.









Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Dingen die nog niet iedeeen weet.
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2003, 12:21:25 »
Ze wisten het niet en wezen gewoon iemand aan. Dat hij misschien de mol aan wees (ik denk het niet maar goed ::)), was gewoon toeval.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dingen die nog niet iedeeen weet.
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2003, 12:24:04 »
Ps Ik heb weer van iemand anders gehoord dat bij rtl boulevard een item was over 'wie is de mol' toen versprak iemand zich door te zeggen dat dat 2e meisje van links met dat sjaaljte (Elise) de mol is. Ik weet niet of ik dit moet gelofen want dat zou de pret wel ernstig bederven wat denken jullie?  

Die iemans anders was ik, want ik heb die uitzending ook gezien (en ik heb het al tig keer gepost). Het was niet Beau (Beau is leuk) en ook niet Albert, want die was er toen niet. Het was die arrogante K.zak van Idols. En ik weiger gewoon pertinent om hem te geloven. ALS hij het al zou weten (wat ik ten zeerste betwijfel) dan zou hij ook weten dat hij z'n kop moet houden. Maar ja je hebt nou eenmaal idioten en fietsbellen.
Beau was niet blij dat hij (die E.kel) uberhaupt uitspraken deed in die richting.

Hij heeft het zowiezo mis, want Ron is de mol







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 12:25:28 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dingen die nog niet iedeeen weet.
« Reactie #5 Gepost op: 7-05-2003, 12:26:55 »
En dat van de intrifilmpjes is hier wel bekend hoor op dit forum ;)

Het is geen noodzaak om daar een heel topiekje voor te openen :).







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 12:27:06 door Tink »
Ma how, zeg!

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Introfilmpje voorspelt afvaller?
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2003, 11:34:59 »

Ps Ik heb weer van iemand anders gehoord dat bij rtl boulevard een item was over 'wie is de mol' toen versprak iemand zich door te zeggen dat dat 2e meisje van links met dat sjaaljte (Elise) de mol is. Ik weet niet of ik dit moet gelofen want dat zou de pret wel ernstig bederven wat denken jullie?  


{edit: titel topic verduidelijkt - Malcolm}

Ik heb 't ook gezien en volgens mij was het gewoon een grapje.







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Introfilmpje voorspelt afvaller?
« Reactie #7 Gepost op: 8-05-2003, 11:43:15 »
Ik heb 't ook gezien en volgens mij was het gewoon een grapje.
NEEEEEHEEE die man is gewoon irri en doet het express.

Maar hij heeft het mis!  







"Only thing to do is jump over the moon"