Auteur Topic: Foto's in de kokers  (gelezen 36026 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #120 Gepost op: 4-05-2003, 18:06:41 »
Waarom hebben we bij deze foto's nergens het begeleidende briefje gezien dat Astrid en Aafke bij hun foto's aantroffen? (Of vond de regie dat niet meer van belang? Maar ik zou de hele tekst wel eens wilen weten...)

Volgens mij stond die tekst op de achterkant van de foto en zag je die dus niet, omdat die zijde naar beneden was gericht in de bak.








Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #121 Gepost op: 4-05-2003, 18:12:23 »
Volgens mij stond die tekst op de achterkant van de foto en zag je die dus niet, omdat die zijde naar beneden was gericht in de bak.


Nou dat denk ik niet, toen Astrid/Aafke het lazen zag je de achterkant van het briefje, dus dat zat er denk ik los bij.

Maar tijdens het openmaken van de kokers met Angela erbij, zag je die niet ???







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #122 Gepost op: 4-05-2003, 19:16:39 »
Citaat
Waarom hebben we bij deze foto's nergens het begeleidende briefje gezien dat Astrid en Aafke bij hun foto's aantroffen? (Of vond de regie dat niet meer van belang? Maar ik zou de hele tekst wel eens wilen weten...)

tijdens het introfilmpje van afl. 7 zag je heel even dat witte briefje met tekst. Er waren maar twee woorden die goed te lezen waren: belicht en waardeloos.

ik denk niet dat die foto's in die kokers zaten maar dat Angela ze gewoon bewaarde in een enveloppe ofzo. In de koker zat waarschijnlijk alleen een briefje waarop staat dat als ze de koker voortijdig open maken, de hint, foto waardeloos is geworden.








Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #123 Gepost op: 4-05-2003, 19:24:12 »


Nou dat denk ik niet, toen Astrid/Aafke het lazen zag je de achterkant van het briefje, dus dat zat er denk ik los bij.

't papier van die briefjes was wel behoorlijk dik en ik had eigenlijk toen al de indruk dat 't foto-papier was. Maar ik kan me vergissen natuurlijk...








Offline Ruud2003

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #124 Gepost op: 4-05-2003, 19:27:40 »
ik denk niet dat die foto's in die kokers zaten, maar dat Angela ze gewoon bewaarde in een enveloppe ofzo. In de koker zat waarschijnlijk alleen een briefje waarop staat dat als ze de koker voortijdig open maken, de hint, foto waardeloos is geworden.
Nee, hoor. In de kokers zat belicht fotopapier. Als de koker in het licht was opengemaakt, was het fotopapier zwart geworden en daarmee onbruikbaar. Door het in de donkere kamer (in de camper) uit de koker te halen en in een ontwikkelbad te leggen, verschijnt het beeld. Daarna laat Angela er licht bijkomen (met de zaklantaarn) waardoor het papier zwart wordt (en onbruikbaar).

Als Angela de foto's in een envelop had bewaard, had ze nooit kunnen controleren of de koker was geopend, en had ze ook geen foto(papier) in een ontwikkelbad hoeven te doen. Dan had ze gewoon de enveloppen buiten in de sneeuw kunnen uitdelen met de woorden: "Hier hebben jullie allemaal een rare foto. Ga ze maar lekker vergelijken!"  ;D

Ruud
 







Goede jacht!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #125 Gepost op: 4-05-2003, 23:08:19 »
En als ze nou dat blaadje met tekst allemaal in hun kokers hadden. En stel nou dat dat blaadje van fotopapier was. Dan kon Angela met dat blaadje controleren of de koker nog dicht was. En als de koker dan dicht was, kregen ze de foto te zien die voor hen bestemd was.

??? ???








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #126 Gepost op: 4-05-2003, 23:40:15 »
Angela zegt in 't begin tegen de mol: 'Niemand had de koker geopend. Dat geeft jou 2 dagen de tijd om iedereen 'n andere richting uit te sturen.'

't is dus wel duidelijk dat de foto's in de volgende aflevering nog 'n belangrijke rol gaan spelen. Ik denk eerlijk gezegd dat ze nodig zijn voor 'n bepaalde opdracht, maar wat precies zullen we volgende week dan wel zien....








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #127 Gepost op: 4-05-2003, 23:42:04 »
Denk het niet, ze zijn al weg; belicht door Angela met die grote lamp, voordat het beeld was gefixeerd...







Thank U

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #128 Gepost op: 4-05-2003, 23:48:39 »
Denk het niet, ze zijn al weg; belicht door Angela met die grote lamp, voordat het beeld was gefixeerd...

misschien niet de foto's zelf.. maar het beeld wat de kandi's hebben gezien, die hebben ze vast wel onthouden.








Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #129 Gepost op: 5-05-2003, 17:10:07 »
ik heb zelf nog nooit foto's ontwikkeld dus 'k heb er ook niet zoveel verstand van. Maar het lijkt mij onmogelijk dat dat papier twee weken opgerold in die koker zit en dat als je het eruit haalt het weer perfect glad is.

die foto's zullen zeker nog terug komen, wat heeft het anders voor zin gehad ze te laten zien. Misschien wel in de finale ofzo, ben benieuwd..







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #130 Gepost op: 5-05-2003, 17:43:36 »
die foto's zullen zeker nog terug komen, wat heeft het anders voor zin gehad ze te laten zien. Misschien wel in de finale ofzo, ben benieuwd..

Aangezien Angela in haar instructies aan de mol zegt 'dat geeft jou 2 dagen de tijd....' ga ik er vanuit dat de foto's al in de volgende aflevering terug zullen komen.








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #131 Gepost op: 5-05-2003, 22:37:59 »
Aangezien Angela in haar instructies aan de mol zegt 'dat geeft jou 2 dagen de tijd....' ga ik er vanuit dat de foto's al in de volgende aflevering terug zullen komen.

of iets wat met de foto's te maken had.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #132 Gepost op: 6-05-2003, 05:11:24 »
De foto's zijn toch vernietigd?







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Foto's in de kokers
« Reactie #133 Gepost op: 6-05-2003, 11:31:44 »
De foto's zijn toch vernietigd?

maar de kandi's zullen wel een geheugen hebben, waar ze het beeld wat op de foto's staat hebben opgeslagen. Dus zij weten het nog.