Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 26513 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #60 Gepost op: 5-05-2003, 12:00:42 »
op dit moment leidt alles tot een aanwijzing tot een potentiele mol. Alles wat je ziet denk je: HEEJ AANWIJZING!!








Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #61 Gepost op: 5-05-2003, 12:34:29 »
Ah..is dat van die paardenbak ook opgelost :)

Iets anders..wat betreft de volgorde aftiteling/volgende week filmpje. Heb misschien een verklaring daar voor:

Kans dat mensen die het programma 'gewoon even kijken' bij de aftiteling al gaan zappen naar een andere zender (onvoorstelbaar maar waar  ;D ) en dan niet zien wat voor een leuks er volgende week allemaal gaat gebeuren. Door eerst het stukje 'volgende week' uit te zenden, wordt die groep mensen ook bereikt en geinteresseerd om volgende week weer te kijken. Vooral nu de kijkcijfers niet zo enorm hoog zijn, is dat wellicht een verklaring.







« Laatst bewerkt op: 5-05-2003, 12:35:45 door Poekie »

Offline Sjimmy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #62 Gepost op: 5-05-2003, 14:01:14 »
De gewone bak (van 20 x 40 heeft inderdaad) de genoemde letters maar in de hogere dressuur heb je een 20 x 60 bak waarin bijna het hele alfabet voorkomt.
En ik, als bijna dagelijks ruiter, kan jullie met 95% zekerheid vertelllen dat rene eerder heeft gereden, want voor de eerste keer ging dit wel heel erg goed.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 8
« Reactie #63 Gepost op: 5-05-2003, 14:10:47 »
De gewone bak (van 20 x 40 heeft inderdaad) de genoemde letters maar in de hogere dressuur heb je een 20 x 60 bak waarin bijna het hele alfabet voorkomt.
En ik, als bijna dagelijks ruiter, kan jullie met 95% zekerheid vertelllen dat rene eerder heeft gereden, want voor de eerste keer ging dit wel heel erg goed.
Maar waarom lieten ze dan zo duidelijk de letters zien?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #64 Gepost op: 5-05-2003, 14:16:58 »
Tja misschien denk ik te simpel, maar volgens mij is het gewoon zo:

Degene die het paard reed moest een soortje achtje draaien en ter herkenning van de route hingen daar de letters M O L. Soort grapje gewoon, zo heet programma immers.







Ma how, zeg!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 8
« Reactie #65 Gepost op: 5-05-2003, 14:21:39 »
Maar ik bedoelde dus eigenlijk, stel dat Rene de mol is en hij wilde niet paardrijden maar hij moest toch, waarom lieten ze hem dan zo opvallend MOL rijden en zo overduidelijk laten zien? Dat valt toch alleen maar op?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline WendyV

  • Forumlid
Re:Aflevering 8
« Reactie #66 Gepost op: 5-05-2003, 17:28:51 »
Ik heb het vergeten op te nemen, dus mischien heb ik het verkeerd gezien, maar wat mij opviel was dat Rene na de letters MOL gereden te hebben, stopte bij de C. Althans, die was op de achtergrond in beeld....
Zou iemand dit kunnen nakijken???

Wendy








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #67 Gepost op: 5-05-2003, 18:29:39 »
En ik, als bijna dagelijks ruiter, kan jullie met 95% zekerheid vertelllen dat rene eerder heeft gereden, want voor de eerste keer ging dit wel heel erg goed.
Ik zit niet dagelijks op een paard, maar het viel mij ook op dat hij er op zat alsof ie dat eerder gedaan heeft. Misschien rijdt een van zijn kinderen paard en heeft ie vaak gekeken? Of het is een waar natuurtalent  :D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 8
« Reactie #68 Gepost op: 5-05-2003, 19:02:48 »
of hij zit bij de paarden politie..







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #69 Gepost op: 5-05-2003, 19:16:11 »
Citaat
geplaatst door: WendyV  geplaatst: Vandaag om 17:28:51  
Ik heb het vergeten op te nemen, dus mischien heb ik het verkeerd gezien, maar wat mij opviel was dat Rene na de letters MOL gereden te hebben, stopte bij de C. Althans, die was op de achtergrond in beeld....
Zou iemand dit kunnen nakijken???

Hij reed eerst het woord molen daarna nog twee letters nml: men c. Dit is ook een aanwijzing, weet niet wat voor aanwijzing, maar het is er wel één :-\







Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #70 Gepost op: 5-05-2003, 20:08:25 »
Hij reed eerst het woord molen daarna nog twee letters nml: men c. Dit is ook een aanwijzing, weet niet wat voor aanwijzing, maar het is er wel één :-\
Marc?







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #71 Gepost op: 5-05-2003, 21:15:42 »
Hij reed eerst het woord molen daarna nog twee letters nml: men c. Dit is ook een aanwijzing, weet niet wat voor aanwijzing, maar het is er wel één :-\

mol chandrika?








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #72 Gepost op: 5-05-2003, 21:25:08 »
Dan zal dat ook verband houden met deie posters (zie elders in dit forum).







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Aflevering 8
« Reactie #73 Gepost op: 5-05-2003, 21:31:48 »
Ik zit niet dagelijks op een paard, maar het viel mij ook op dat hij er op zat alsof ie dat eerder gedaan heeft. Misschien rijdt een van zijn kinderen paard en heeft ie vaak gekeken? Of het is een waar natuurtalent  :D
Denk dat ie het al wel eerder gedaan heeft, je zou tog van un politieman mogen verwachten dat ie paard kan rijden? Hij is dus gewoon de Mol... ;)

Ik denk overigens niet dat de letters MOL iets van een hint zijn, gewoon leukigheidje van de Avro







The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 8
« Reactie #74 Gepost op: 5-05-2003, 21:33:16 »
Volgens mij hebben we het nog nergens gehad over dat telefoonnummer wat ze moeten bellen. EHt klopt gewoon niet.

In het introfilmpje zie je een briefje met de tekst: telefoonnummer partnerspel 1902299042

dit nummer bestaat dus uit 10 cijfers. Als je alle cijfers van de monitoren achter elkaar zet kom je uit op 12 cijfers

1 -> Ron   -> 1902
2 -> Rene  -> 2
3 -> Elise -> 25
4 -> Ferdi -> 120
5 -> Chan  -> 42

of maak ik nu ergens een fout?

* De vriendin van Ferdi vroeg naar de maand waarin ze de hond kregen. Je hoort Ferdi dan zeggen 4 februari. dat is dus de 2e maand, toch vullen ze 4 in.

* Eerst telt Rene 153 traptreden. Voordat ze het nummer gaan bellen zegt Ron dat hij er 154 heeft geteld, Rene verbeterd hem dan niet.

* Hoe kunnen ze ooit in 8 minuten bij het cafe zijn? Of was dat industrieterrein echt zo dicht bij de stad? Zou iemand dat kunnen uitzoeken? Julie zijn allemaal zo goed met kaartjes (zie metro opdracht ;) )







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #75 Gepost op: 5-05-2003, 21:35:45 »
* Hoe kunnen ze ooit in 8 minuten bij het cafe zijn? Of was dat industrieterrein echt zo dicht bij de stad? Zou iemand dat kunnen uitzoeken? Julie zijn allemaal zo goed met kaartjes (zie metro opdracht ;) )

Dat zoek ik ff op :D







Ma how, zeg!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #76 Gepost op: 5-05-2003, 21:51:17 »
Nou de Grain Elevators liggen in het havengebied en de haven in niet ver van Cathcart waar ze moesten zijn af. Ik denk dat het wel gekund heeft.







Ma how, zeg!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #77 Gepost op: 5-05-2003, 21:55:24 »
Nu het telefoonnummer nog, want daar schort nog het een en ander aan!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #78 Gepost op: 5-05-2003, 21:58:33 »
Ik vrees dat weer een aflevering is die ik nog es moet kijken  :P. Ik vind jullie maar knap met die letters en paardenbakken, ik kan er allemaal niks van maken :).







Ma how, zeg!

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #79 Gepost op: 5-05-2003, 22:22:05 »
Nu het telefoonnummer nog, want daar schort nog het een en ander aan!

Erik TKS heeft daarover ook al iets geschreven op zijn website. De 1 waarmee het telefoonnummer begint is in Noord-Amerika het cijfer om interlokaal te bellen (wat in Nederland dus de 0 is). Daarna volgen nog 10 cijfers, 3 voor het netnummer en 7 voor het abonneenummer. Dit geldt zowel voor vaste als mobiele nummers. 902 is het netnummer van Halifax, waar deze serie begon.

Het juiste telefoonnummer moet dus uit 11 cijfers bestaan, dus het 10-cijferige nummer dat je in de inleiding ziet, kan niet goed zijn. Dat de deelnemers uiteindelijk een getal van 12 cijfers vinden, is geen probleem: het laatste cijfer wordt dan genegeerd als je het nummer draait.