Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 26490 keer)

Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 8
« Reactie #80 Gepost op: 5-05-2003, 22:32:29 »
Als het nummer dat je tijdens het introfilmpje ziet niet klopt zou dit dus een 'bewijs'kunnen zijn dat die introfilmpjes achteraf worden opgenomen. iig is het dan niet de mol die je die briefje ziet pakken.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #81 Gepost op: 5-05-2003, 22:40:46 »
1 -> Ron   -> 1902
2 -> Rene  -> 2
3 -> Elise -> 25
4 -> Ferdi -> 120
5 -> Chan  -> 42

Dat nummer van Elise klopte dus niet. Volgens mij dacht ze eerst dat 't de 21ste moest zijn en de oplossing dus 25 was (46 - 21 = 25). Later blijkt dat 't de 17de moest zijn en dat de oplossing dus 29 (46 - 17 = 29) moest zijn. Of zeg ik 't nu precies verkeerd om?  :-\








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #82 Gepost op: 5-05-2003, 22:41:33 »
telefoonnummer probleem 1:
Bij Ferdi; "Vermenigvuldig het huisnummer van mijn ouders met de maand waarin we onze hond kregen"
Antwoorden: 6, 4 (en 5 op monitor) maakt 120.
Dit is wat de avro zegt. Ik hoor Ferdi duidelijk zeggen "4 februari" (avro zegt april), misschien wonen haar ouders wel op nummer 9. Ik heb hem geen 4 horen zeggen, behalve dan 4 februari als dag dat ze de hond kregen.
9 x 2 x 5 (Rene opperde dat overigens) = 90
En 90 staat er bij de mol op zijn briefje. Als er 120 uit moet komen wonen haar ouders op nummer 12. We werden genept.








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #83 Gepost op: 6-05-2003, 04:59:24 »
Er is nog een probleem met het telefoonnummer.

Briefje mol 1902-29-90-42
Samenstelling 1902-2-29-120-42

De 29 en de 120 worden door dopey reeds genoemd. Maar er komt ook een extra 2 in.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline paashaas

  • Forumlid
Re:Aflevering 8
« Reactie #84 Gepost op: 6-05-2003, 05:18:36 »
Er is nog een probleem met het telefoonnummer.

Briefje mol 1902-29-90-42
Samenstelling 1902-2-29-120-42

De 29 en de 120 worden door dopey reeds genoemd. Maar er komt ook een extra 2 in.


Dat briefje is waarschijnlijk later door de redactie in Nederland gemaakt. Hier bestaat een telefoonnummer uit 10 cijfers. Maar op http://www.trailcanada.com/travel/communications.asp lees ik:
"When calling long distance you need to dial a 1 before the area code: 1-(area code)-123-1234 When calling locally, you only need to dial the last 7 digits of the telephone number."
Dus 1-902-1234567. (totaal 11 cijfers)
Bij de reconstructie wisten ze dit blijkbaar niet. ;D









zondag 8 juni 2008: Amnesty Sponsorloop in Utrecht

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 8
« Reactie #85 Gepost op: 6-05-2003, 11:02:29 »
Beetje laat ,maar ik sluit me helemaal aan bij Rene heeft vaker op een paard gezeten ( en hat zal me niets verbazen als hij regelmatig rijdt..) Voetje in de beugel en hop daar zat ie.. naar link, stukje sloom draven ( jog ).. alles wou :)
Maar de lettervolgorde in de bak .. pff.. ik ga maa rweer eens video kijken ..! Zou het dan toch Chandrika zijn ??







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #86 Gepost op: 6-05-2003, 18:53:48 »
rene heeft inderdaad vaker paardgereden...
ik heb lang zelf paardgereden en 1 ding is zeker; als je voor de eerste keer in draf gaat, is je 'reflex' dat je voorover kukelt... en rene zat toch aardig achterover dacht ik zo.
ook opstappen gaat heel soepeltjes.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 8
« Reactie #87 Gepost op: 6-05-2003, 21:31:56 »
rene heeft inderdaad vaker paardgereden...
ik heb lang zelf paardgereden en 1 ding is zeker; als je voor de eerste keer in draf gaat, is je 'reflex' dat je voorover kukelt... en rene zat toch aardig achterover dacht ik zo.
ook opstappen gaat heel soepeltjes.
Stel dat Rene de mol is, waarom gaat hij dan zo op het paard zitten? Doe dan net alsof je het niet kan of val eraf ofzo... Met zijn actie verdienen ze zo wel geld, en dat kan niet de bedoeling zijn van de mol ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #88 Gepost op: 6-05-2003, 21:36:32 »
Precies misschien heeft ie vroeger wel eens paard gereden op de kermis, maar ZEGT van niet omdat het een man is en dus niet af wil gaan.
Stel dat hij had gezegd dat hij wel eens had gereden, en hij dondert er vanaf... die kan niet meer op zijn werk verschijnen  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 8
« Reactie #89 Gepost op: 7-05-2003, 20:10:29 »
Dat zadel kan nog zo leker zitten, als je voor het eerst eop een paard zit en die begint te draven dan blijft je niet zo relaxed zitten als René, je stuitert eerder alle kanten op :)

Er beginnen toch steeds meer aanwijzingen richting René te komen... !?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #90 Gepost op: 7-05-2003, 20:20:28 »
is rene niet  37?
3+7=10








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #91 Gepost op: 7-05-2003, 20:21:59 »
misschien waarom hij eerst daarom ook wel niet omdat dan zou blijken dat hij wel eens op een paard gezeten had... of misschien heeft hij het vroeger ooit eens gedaan... bang om af te gaan... pfff... kan zoveel redenen hebben, maar mollenstreek ? Nee, ik zie het gewoon niet... wat valt er te mollen? Zeggen dat je iets niet kunt en dan vervolgens het heel goed doen.

edit: lekkere eerste zin he?
geen idee wat ik daar wou zeggen...








« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 20:33:58 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 8
« Reactie #92 Gepost op: 7-05-2003, 20:29:50 »
Dat idee had ik nou ook, dat ie bang was om af te gaan. Hallo het is een politieagent. Die wordt nooit meer serieus genomen als ie zegt dat ie kan rijden en dan valt ie van een makke knol...

Misschien klopte het daarom wel niet met die tijd. Hij viel eraf en toen kreeg ie een makke knol  ;D







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Aflevering 8
« Reactie #93 Gepost op: 7-05-2003, 20:35:51 »
Dat briefje is waarschijnlijk later door de redactie in Nederland gemaakt. Hier bestaat een telefoonnummer uit 10 cijfers. Maar op http://www.trailcanada.com/travel/communications.asp lees ik:
"When calling long distance you need to dial a 1 before the area code: 1-(area code)-123-1234 When calling locally, you only need to dial the last 7 digits of the telephone number."
Dus 1-902-1234567. (totaal 11 cijfers)
Bij de reconstructie wisten ze dit blijkbaar niet. ;D



Lekker blunder van de redactie dus?? ;)







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 8
« Reactie #94 Gepost op: 9-05-2003, 14:30:55 »
Waarom zit Ron bij (dampende ;D) René op de trekker bij het egaliseren, terwijl hij beter ff kon helpen met de stallen uitmesten ???

Of was het de cameraman?







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"