Auteur Topic: linkshandig  (gelezen 16756 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:linkshandig
« Reactie #40 Gepost op: 2-04-2003, 11:51:04 »
Als Ron het huisje binnen komt met de zaklamp heeft hij deze in zijn linkerhand. Dit zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat hij de deur open moest doen want hij geeft hem daarna over naar zijn rechterhand. Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat hij hem tot slot weer overgeeft naar de linker. Heb de aflevering twee keer gezien en kijk vanavond waarschijnlijk nog een derde keer met iemand die het nog helemaal niet gezien heeft dus zal er nog wel een keer op letten.







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:linkshandig
« Reactie #41 Gepost op: 28-04-2003, 18:23:41 »
Ferdi schrijft met links, maar doet ook erg veel met rechts.. tweehandig misschien ?
lijkt me wel grappig trouwens als straks blijkt dat het George was met handschoenen aan die steeds in beeld was als Mol die hints kreeg, en wij maar zoeken, screenshot lichtermaken in adobe, geluiden binnenstebuiten afspelen .. LOL :)







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:linkshandig
« Reactie #42 Gepost op: 29-04-2003, 17:11:56 »
Ferdi is linkshandig.
Maar in tegenstelling tot enkele weken (maanden ?) geleden ben ik er niet meer van overtuigd dat de Mol linkshandig is?
Alhoewel ... het zou mooi uitkomen voor mijn "iedereen gelijke kansen" theorie indien Ferdi de Mol zou zijn.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:linkshandig
« Reactie #43 Gepost op: 11-05-2003, 12:24:46 »
Ik moet het nog een keer terugzien, maar hoe stopt Elise de band van de andere kandidaten in de videorecorder, links of rechts?








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:linkshandig
« Reactie #44 Gepost op: 11-05-2003, 12:49:51 »
Ik moet het nog een keer terugzien, maar hoe stopt Elise de band van de andere kandidaten in de videorecorder, links of rechts?

Dat doet ze met haar rechterhand







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?