Auteur Topic: in 2004 gaat serie 1herhaald worden  (gelezen 25561 keer)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #20 Gepost op: 1-06-2003, 10:38:31 »
Helaas is het meeste kwaad al geschied. Het valt niet mee om iets wat zo bekend is 'geheim' te houden. Ik zal es kijken of er nog wat te censureren valt ;D
Ja, sorry, ik heb hier ook aan meegedaan, maar Angela had het over het uitzenden van de buitenlandse molseries, gaan ze de eerste Nederlandse herhalen. Aan één kant wel terecht natuurlijk. :-[







Thank U

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #21 Gepost op: 1-06-2003, 10:57:49 »
Helaas is het meeste kwaad al geschied. Het valt niet mee om iets wat zo bekend is 'geheim' te houden. Ik zal es kijken of er nog wat te censureren valt ;D

ow dat wordt heeeeeeeeeeel moeilijk, er is altijd wel iemand die grappig wil zijn...  :-\








Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #22 Gepost op: 1-06-2003, 11:27:25 »
ow dat wordt heeeeeeeeeeel moeilijk, er is altijd wel iemand die grappig wil zijn...  :-\

Moeten we in ploegendienst werken   :-\








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #23 Gepost op: 1-06-2003, 11:57:35 »
Leuk dat de 1e serie herhaald wordt, ik heb deze namelijk ook nog niet gezien! Ik ga zeker kijken, ook al weet ik wie de Mol is!








En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #24 Gepost op: 1-06-2003, 12:12:05 »
Hmm, op dit forum is het volgens mij erg moeilijk om NIET te weten wie de allereerste mol was.. maar ik hou me mond!
Ik vind het een leuk initiatief, leuk om eens een serie te bekijken terwijl je weet wie het is;).. en natuurlijk was de natuur in Australië PRACHTIG!!! Er zijn ook wat dingen weggezakt.. dus kom maar op met de serie!!








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #25 Gepost op: 1-06-2003, 12:33:06 »
ik weet helaas ookal wie de mol was...
maar het lijkt me toch geweldig om serie 1 te zien!
aan de enthousiaste reacties merk ik dat niemand het een slecht idee vind van de avro...
misschien kan compuart de berichten uit dit topic ook naar de avro mailen om te laten zien dat we hier best tevreden mee zijn... hoewel we natuuuuuurlijk liever een nieuwe mol willen in 2004  
maar ik wil nog 1 keer benadrukken dat het niet zeker is of serie 1 echt herhaald gaat worden. en de dag, tijdstip en startdatum zullen wel weer veranderd worden...








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #26 Gepost op: 1-06-2003, 12:37:42 »
maar ik wil nog 1 keer benadrukken dat het niet zeker is of serie 1 echt herhaald gaat worden. en de dag, tijdstip en startdatum zullen wel weer veranderd worden...

We zeggen gewoon dat jij het beloofd hebt.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #27 Gepost op: 1-06-2003, 12:39:32 »
Ik weet niet of het nou zoveel zin heeft om het topic over de beste mol weg te halen. Ik denk dat vrijwel iedereen dat topic al heeft gelezen en heel veel mensen hebben de compilatie aflevering aan het begin van het seizoen gezien. Maar ik vind het wel een leuk idee om de eerste serie te herhalen hoor  ;D







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #28 Gepost op: 1-06-2003, 13:42:08 »
*is het geheel eens met amy  :) *







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 13:42:27 door Floortje »

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #29 Gepost op: 1-06-2003, 13:54:24 »
Zijn er nog mensen die niet weten wie toen de mol was? Nou ja ik ga zeker kijken , letten op de mollenstreken en vooral genieten van het schitterende landschap . Denk dat het een van de beste series was,  veel minder complex qua montage. Je kunt dan ook heel duidelijk het verschil zien met serie 4 in Canada. Minder valse ''hints'' , minder knip en plakwerk (alhoewel 1 keer was er iets ) , gewoon 9 negen kandidaten en 1 mol. En achteraf als je de hints hoort in de laatste aflevering sla je je eigen voor je kop dat je het niet gezien hebt. Desalnietemin zat ik toen op de wina(a)r(es) en niet op de mol. Lijkt me leuk om het weer eens te zien.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #30 Gepost op: 1-06-2003, 14:00:28 »
Het censureren heeft alleen dan zin, als ook de verwijzingen naar de mol uit de eerste serie van de AVRO-site worden verwijderd. Het is sowieso een hels karwei om van de naam van de eerste mol allemaal ******* te maken. Zelfs als dat zou lukken, hoef je maar op de AVRO-site te kijken, en daar vind je die naam alsnog.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #31 Gepost op: 1-06-2003, 14:15:04 »
Inderdaad, maar goed. Die 1e serie is al de moeite waard zelfs als je weet wie de Mol is. Leuke opdrachten, prachtig land. Ik heb er destijds ontzettend van genoten  :D







Ma how, zeg!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #32 Gepost op: 1-06-2003, 14:16:49 »
zlefs als je het niet zou weten, en je gaat zoeken op internet en op het forum, dan weet je het toch ook heel snel.
We moeten gewoon niks zeggen tegen bijvoorbeeld je moeder, oma, buurvrouw, lerares, werkgever, postbode etc

Als ze bv de buitenlandse mollen gaan uitzenden , komen we er toch ook wel vrij snel achter met dat internet enzo.

Ik vind het wel tof als ze gaan herhalen... gewoon wat meer fans kweken!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #33 Gepost op: 1-06-2003, 14:45:22 »
Kom op, dat is toch onnozel, voor die drie-en-halve-kop die nog niet weten dat *** de mol is. Dat is hetzelfde als mensen proberen wijs te maken dat WO II nog steeds niet afgelopen is.  ::)








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #34 Gepost op: 1-06-2003, 15:45:55 »
Kom op, dat is toch onnozel, voor die drie-en-halve-kop die nog niet weten dat *** de mol is. is.  ::)

Zijn het er echt zoveel?? ;)







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #35 Gepost op: 1-06-2003, 16:31:01 »
Ik denk dat zij nu wel twee keer nadenken bij de AVRO en het publieke net om die eerste serie niet uit te zenden en de deelnemers aan die eerste Wie is de Mol liggen nu waarschijnlijk in een deuk om de pogingen hier de naam van de toenmalige mol te ontwijken ;D







Thank U

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #36 Gepost op: 1-06-2003, 16:38:44 »
Ik denk dat zij nu wel twee keer nadenken bij de AVRO en het publieke net om die eerste serie niet uit te zenden en de deelnemers aan die eerste Wie is de Mol liggen nu waarschijnlijk in een deuk om de pogingen hier de naam van de toenmalige mol te ontwijken ;D
Vooruit, zullen we de naam dan toch maar noemen? Die drie-en-een-halve kop waar Chriz het over heeft, hebben waarschijnlijk TOCH geen internet. Het is $%^*&^&^^ (helaas greep de censuur hier in) :P :P







« Laatst bewerkt op: 1-06-2003, 16:40:36 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #37 Gepost op: 1-06-2003, 16:43:49 »

 
maar ik wil nog 1 keer benadrukken dat het niet zeker is of serie 1 echt herhaald gaat worden. en de dag, tijdstip en startdatum zullen wel weer veranderd worden...
Ze ZULLEN hem uitzenden, anders wil ik mijn ringen terug!!!!!!








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #38 Gepost op: 1-06-2003, 18:57:52 »
Ja dat moeten ze gewoon doen. Dan kunnen ze volgend jaar nadenken over de series 2005 tot en met 2010.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:in 2004 gaat serie 1herhaald worden
« Reactie #39 Gepost op: 1-06-2003, 20:14:07 »
Mwjah.. ben er niet zo enthousiast over als jullie.. een groot deel van het mysterie valt dan gewoon weg, je houdt een soort real life survival iets over waarvan je al weet wie de mol is.. best leuk om es te kijken, maar ja.. verder..







No Milk today???