Auteur Topic: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005  (gelezen 25127 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #20 Gepost op: 11-12-2004, 13:00:20 »
ik heb er super veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go Victoria!!!!!! ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #21 Gepost op: 11-12-2004, 15:49:39 »
Ik kon niet vinden of hierover al eens wat is gezegd, maar ik vroeg me af waarvoor ze spelen in 2005...

Hoe bedoel je? Nou, in de vorige series was de serie met gewone Nederlanders (of Belgen) waarvan er toch meerdere kandidaten waren die het voor het geld speelden. Dat is mooi, want hierdoor krijg je juist competitie in een spel als dit. De Mol probeert de kandidaten stiekem van het geld af te houden, terwijl de anderen zo goed mogelijk hun best doen om juist geld te verdienen voor als ze mogelijk winnen...
Nu is WidM 2005 met bekende Nederlanders welke allemaal wel genoeg geld zullen hebben... Dus ik hoop dat dit niet ten koste van de competitie gaat. Wat er vaak in shows met bekende Nederlanders gebeurt is dat er 'voor het goede doel' gespeeld wordt. Dit komt helemaal ten koste van het spel, omdat mensen minder makkelijk willen verliezen omdat het dan ten koste van het goede doel gaat...

Ondanks dat ik errug zin heb in WidM heb ik zo m'n twijfels door bovenbeschreven dilemma...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #22 Gepost op: 11-12-2004, 16:10:11 »
Ik was eerst heel sceptisch  :-\\ over een MOL met bekende mensen
Maar naar mate het dichterbij komt, begin ik er toch wel erg veel zin in te krijgen  ::jaja::
Het komt vast helemaal goed. Ze hebben al heel wat ervaring opgedaan in voorgaande jaren, hebben enorm veel voorbereidingstijd en monteertijd gehad. En vergeet niet dat in het buitenland al ervaring is geweest met WIDM met bekende personen. Als ze zich aan het kernprincipe van WIDM hebben gehouden, kan het eigenlijk niet fout, Toch?
Ik kijk met veel genoegen uit naar het program, en ook naar het gediscusseer dat daaruit voortvloeit.
Jammer dat het de laatste is  :\'( zelfs als SBS de rechten heeft, het program kan z'n magie niet eeuwig behouden
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #23 Gepost op: 13-12-2004, 01:00:39 »
Nog een maandje, eindelijk weer een Mol, ik heb er zin in.

Is iedereen weer van de party hier?

grtz!

Cosma.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #24 Gepost op: 13-12-2004, 13:47:36 »
Hey Cosma! Leuk dat jij er ook weer bent!  :D

'n hoop oude bekende dwalen nog steeds rond hier...tegenwoordig dus op alle sites van Realitynet en niet alleen maar op WIDM.com. En ik denk dat 'n hoop andere oud bekenden wel weer 'ns 'n kijkje komen nemen als de serie gaat beginnen. En voor je 't weet vliegen de meest belachelijke moltheorieen je weer om de oren. 't wordt weer als vanouds hier!  ::jaja::

Nu is WidM 2005 met bekende Nederlanders welke allemaal wel genoeg geld zullen hebben... Dus ik hoop dat dit niet ten koste van de competitie gaat. Wat er vaak in shows met bekende Nederlanders gebeurt is dat er 'voor het goede doel' gespeeld wordt. Dit komt helemaal ten koste van het spel, omdat mensen minder makkelijk willen verliezen omdat het dan ten koste van het goede doel gaat...

Volgens mij is gaan de deelnemers idd spelen voor 'n eigen goed doel. Maar dat ze dan graag willen winnen is dan toch juist positief? Dan zullen ze 't spel ook goed gaan spelen: dwz goed speuren en ondertussen zelf verdacht lijken. Lijkt me toch prima.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 13-12-2004, 13:54:10 door Han13 »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #25 Gepost op: 13-12-2004, 13:49:03 »
Ja, maar ik wil geen mol hebben die ze soms toch een opdracht laat winnen omdat het geld naar het goede doel gaat... :-\\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #26 Gepost op: 13-12-2004, 13:53:53 »
Ja, maar ik wil geen mol hebben die ze soms toch een opdracht laat winnen omdat het geld naar het goede doel gaat... :-\\

Dat is idd niks.  ::ohno::

Laten we er maar gewoon op vertrouwen dat de makers er iets moois van gemaakt hebben, zodat 't voor ons weer volop genieten wordt.  ::ok::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #27 Gepost op: 13-12-2004, 13:58:57 »
Over het algemeen waren alle molseries tot nu toe goed, dus ik vertrouw IDTV helemaal ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #28 Gepost op: 13-12-2004, 19:18:50 »
Ja, maar ik wil geen mol hebben die ze soms toch een opdracht laat winnen omdat het geld naar het goede doel gaat... :-\\
Dat bedoelde ik idd... maar we vertrouwen er maar op dat dat allemaal goed komt! Heb er zin in!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #29 Gepost op: 13-12-2004, 20:36:25 »
te gek:D:D

volg het nu 3 jaar, leuk programma, na expeditie rob, is dit mijn favo prgramma:D:D

geo ;D ;)rge was een super mol!

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #30 Gepost op: 13-12-2004, 23:29:40 »
Ik heb er ook helemaal zin in!
Het wordt voor mij de eerste keer dat ik actief mee ga zoeken naar de mol hier op het forum. Heb in de voorgaande jaren wel druk meegelezen.

Ik was eerst wel een beetje bang dat het met bekende Nederlanders een stuk minder interessant gaat worden, maar nu de deelnemers bekend zijn denk ik dat het wel goed zal komen. En als het toch niks wordt hebben we Marc/Marie Huijbregst nog.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #31 Gepost op: 14-12-2004, 13:42:56 »
Let op mensen..

Op wieisdemol.nl (officiële site) staat dat het op NL 2 uitgezonden wordt ;)

Dus niet per ongeluk wanhopig zitten wachten of je video verkeerd instellen ;) ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #32 Gepost op: 14-12-2004, 14:44:16 »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #33 Gepost op: 14-12-2004, 16:46:52 »

::tandpastasmiley:: :P

Ja, D**n alles moet wel ff dubbel gecheckd worden, stel je voor dat er iets fout gaat.  ;D

Groenenman

  • Gast
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #34 Gepost op: 15-12-2004, 18:18:23 »
Ik heb er vette zin in  ::jaja::

Nu moet ik al die feestjes op de vrijdagavond maar gaan afzeggen maar dat doe ik wel met plezier want ik heb dan eindelijk de beste smoes om niet te komen naar zon duf feesie  ::tandpastasmiley::

Offline Tim

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • What is the limit of perfection? Is it me?
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #35 Gepost op: 15-12-2004, 18:39:11 »
@groenenman:
Ik zou er gewoon een feest van maken! Mooi gezellig met zun alle WIDM kijken, biertje erbij ofzo... En dan puur genieten. Zo heb ik teminste een leuke vrijdag avond. (ps niet dat het anders niet leuk is).

En daarna lekker napraten met mensen en op het forum!

Mijn dag kan dan niet meer stuk.... nog maar 30 dagen (als ik goed geteld heb) Dus aftellen!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #36 Gepost op: 15-12-2004, 19:13:03 »
Jaah de vrijdagavonden worden de hoogtepunten van de week! ::ok:: Wel jammer dat ik nu elke week op een widm-dag in de trein zal moeten zitten, terwijl ik ooit gezworen heb dat zo veel mogelijk te vermijden ivm vertraging ::). Maar als ik om 1 uur 's middags instap, moet ik toch op tijd thuis kunnen zijn ;D.

Ja, maar ik wil geen mol hebben die ze soms toch een opdracht laat winnen omdat het geld naar het goede doel gaat... :-\\
Dat zou idd stom zijn, maar de mol laat sowieso wel eens een opdracht lukken omdat dat er nu eenmaal ook bij hoort... Ze moeten ook geld hebben om dat weer te kunnen verliezen enzo >:D.

Aftellen idd! :D Maarre Groenenman, zijn die feestjes allemaal zo vervelend dan?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #37 Gepost op: 15-12-2004, 19:28:46 »
Jaah de vrijdagavonden worden de hoogtepunten van de week! ::ok:: Wel jammer dat ik nu elke week op een widm-dag in de trein zal moeten zitten, terwijl ik ooit gezworen heb dat zo veel mogelijk te vermijden ivm vertraging ::).
*trauma's komen weer op... die dag... die vervloekte dag... :P


Citaat
Dat zou idd stom zijn, maar de mol laat sowieso wel eens een opdracht lukken omdat dat er nu eenmaal ook bij hoort... Ze moeten ook geld hebben om dat weer te kunnen verliezen enzo >:D.
Ja, daar heb je gelijk in. Ook om zichzelf een beetje onverdacht te houden. Maar toch zou de mol nu misschien makkelijker dat geld laten liggen (ipv George ;))

Citaat
Aftellen idd! :D Maarre Groenenman, zijn die feestjes allemaal zo vervelend dan?
In vergelijking met WIDM is elke vrijdagavond vervelend ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #38 Gepost op: 16-12-2004, 12:03:20 »
*trauma's komen weer op... die dag... die vervloekte dag... :P
16 februari 2003 toch..? Maar die dag op zich was toch ook weer niet zo vervelend... :P

Ja, daar heb je gelijk in. Ook om zichzelf een beetje onverdacht te houden. Maar toch zou de mol nu misschien makkelijker dat geld laten liggen (ipv George ;))
Hmm mss wel ja, maar ben benieuwd of de mol dat dan toe zou geven in de laatste afl / op de fandag... Nouja, ook het mollen kan wel eens mislukken (denk Nico en de taxi-opdracht ;D).

In vergelijking met WIDM is elke vrijdagavond vervelend ;)
zit wat in ;)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: De Mol start op vrijdag 14 januari 2005
« Reactie #39 Gepost op: 22-12-2004, 16:21:25 »
Ik heb net het artikel van Angela in de AVRO-bode gelezen
Het klinkt allemaal erg gezellig  ::trots::
Ik krijg er nog meer zin in
En het wantrouwen dat ik had tegen de BN'ers is inmiddels bijna geheel weggeëbd
LEUK artikel  ::ok::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...