Auteur Topic: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?  (gelezen 60503 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #60 Gepost op: 3-01-2005, 14:24:03 »
Gerard is dit gewoon je gevoel voor humor en nodig je iedereen uit op dezelfde manier met WIDM om te gaan, of suggereer je dat IdTV alle beelden via editing manipuleert en het spelen van WIDM volledig onmogelijk maakt. >:D ;D

Ja, ja en ... ja.
maar ik val weer door de mand.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #61 Gepost op: 3-01-2005, 14:30:25 »
Even voor de duidelijkheid, dat vingertje is een grap van Gerard?
Toch bedankt!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #62 Gepost op: 3-01-2005, 14:37:00 »
Even voor de duidelijkheid, dat vingertje is een grap van Gerard?

Ja. En een goede ook. ::rofl::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #63 Gepost op: 3-01-2005, 17:41:10 »
De volgende verschillen tussen de twee foto's zijn opvallend:
- Op bovenstaande foto staat Angela tussen de kandidaten (foto heet overigens Wie_is_de_mol_Groep_met_angela_klein, dus die discussie kan gesloten worden).
- Yvon Jaspers staat als enige een tree lager en hierdoor voor/buiten de groep.
- Zowel Marc-Marie als Yvonne v/d Hurk staan nu als het ware midden in de groep enigszins verscholen, waarbij opvalt dat Marc-Marie duidelijk wegkijkt naar voor hem rechts.
- De foto is wel zorgvuldig geposeerd en maakt niet de indruk van een proefopname.

Verklaring zou kunnen zijn:
- Yvon Jaspers buiten de groep. Zij is de Mol.
- Yvon van de Hurk en Marc-Marie zijn de winnaar en verliezer. Waarbij Marc-Marie wegkijkt van de Mol en deze dus niet ziet, hij is de verliezer.

Ik ga ervanuit dat ze in dit stadium niet zo makkelijk de mol weggeven. Er moet een andere verklaring voor deze wat merkwaardige foto zijn.



Een tree lager zou ook kunnen betekenen dat Yvon Jaspers net weg valt voor de finale en dus in aflevering 9 afvalt.
zoals de meeste nu ondertussen wel weten,was zij samen met Gijs Staverman een van mijn 1ste ingevingen om in aflevering 8 en 9 aftevallen toen ik hoorde wie er mee deden.

Mijn 1ste theorie was toen ik de 1ste foto zag,dat opeens op de 2de foto Yvonne Den Hurk op haar plaats stond.
Toen ik hoorde wie er mee deden had ik haar als 2de keus voor mijn mol in gedachten,naast Lotte.

Mijn mening blijt tot opheden het zelfde en de foto´s zullen daar nu nog geen verandering in brengen.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #64 Gepost op: 3-01-2005, 21:40:05 »
Bovendien hadden alle groepsfoto's tot nu toe (dus ook van andere series) wel enkele onlogische opstellingen erin, dus ik denk dat ze 't gewoon telkens zelf doen. En dan natuurlijk extra 'n niet optimaal shot kiezen, zodat wij gaan denken dat er 'n hint in zit.  ;)

Is de consequentie nu van deze redenering dat Yvon Jaspers zeker niet de mol is?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #65 Gepost op: 3-01-2005, 22:02:15 »
Is de consequentie nu van deze redenering dat Yvon Jaspers zeker niet de mol is?

Of juist wel want ze staat zo ongeveer waar George destijds stond ;D :P ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #66 Gepost op: 3-01-2005, 22:28:50 »
Of juist wel want ze staat zo ongeveer waar George destijds stond ;D :P ::rofl::

Laatste AVRO-mol serie zou elementen uit alle voorgaande series kunnen verenigen

Mol serie 1: Locatie Australie
Mol serie 2:  ???
Mol serie 3: De plaats van George op de foto
Mol serie 4: Mol qua type/uiterlijk lijkt op Elise


Offline Dionysos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #67 Gepost op: 5-01-2005, 18:27:46 »
Op een flutargument gebaseerd zeg ik Gijs Staverman - ik vind hem sowieso een beetje kansloos en met zijn boobytrap verleden... ;)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #68 Gepost op: 5-01-2005, 20:29:56 »
Weet iemand van jullie in welk land de mol dit keer is?
Nog 9 nachtjes en dan begint het ik heb dr egt zin in ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #69 Gepost op: 5-01-2005, 21:18:59 »
Weet iemand van jullie in welk land de mol dit keer is?

Het speelt zich dit keer weer af in Australie, net zoals bij de eerste serie. De finale is op Bali.  :)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #70 Gepost op: 6-01-2005, 13:05:47 »
Laatste AVRO-mol serie zou elementen uit alle voorgaande series kunnen verenigen

Mol serie 1: Locatie Australie
Mol serie 2:  ???
Mol serie 3: De plaats van George op de foto
Mol serie 4: Mol qua type/uiterlijk lijkt op Elise


Hoezo is dit dan de allerlaatste serie van de mol of komen er nog meer?

Offline stoney

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #71 Gepost op: 6-01-2005, 14:01:05 »
Hoezo is dit dan de allerlaatste serie van de mol of komen er nog meer?

Ik mag het niet hopen, al lijkt het er wel op, omdat het budget kleiner is zijn er nu maar 2 opdrachten ipv 3 en er is ook bezuinigd op de apparatuur. Misschien is er volgend jaar wel helemaal geen budget!! :(
BTW Ik denk dat victoria de mol is.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #72 Gepost op: 6-01-2005, 17:44:45 »
Ik heb meschien toch weer een hint gevonden die kan verklaren dat Yvon Jaspers de Mol,winaar of Verliezer is.

Gisteren zat ik lang Nederland 1 te zappen en zag een programma met Jan Douwe Kroeske waar ze een ver Familie lid  bespreken van 2 personen.
Ze vertelde dat Yvon Jaspers afstamt van een ver familie lid die burgemeester is geweest,de plaats waarvan was geloof ik delft of Heerleen.

De foto die we steeds zien,zou dus wel is bij een overheids instantie of iets in die richting genomen zijn en Burgemeesters horen daar ook bij.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2005, 17:46:39 door Pierce_Brosnan »

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #73 Gepost op: 6-01-2005, 18:39:08 »
Ik heb meschien toch weer een hint gevonden die kan verklaren dat Yvon Jaspers de Mol,winaar of Verliezer is.

Gisteren zat ik lang Nederland 1 te zappen en zag een programma met Jan Douwe Kroeske waar ze een ver Familie lid bespreken van 2 personen.
Ze vertelde dat Yvon Jaspers afstamt van een ver familie lid die burgemeester is geweest,de plaats waarvan was geloof ik delft of Heerleen.

De foto die we steeds zien,zou dus wel is bij een overheids instantie of iets in die richting genomen zijn en Burgemeesters horen daar ook bij.
Dat programma heb ik ook gezien, maar haar voorouder was burgemeester van Straelen(=een klein vaag plaatsje in Duitsland) Die andere persoon in het programma had Vermeer als voorouder, vandaar dat ze het over Delft hadden
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #74 Gepost op: 7-01-2005, 20:08:47 »
!!!!!!!!

Ik ken iemand wiens zus in Boxtel woont en de deur en ramen waar de kandidaten voorstaan lijken exact hetzelfde op die van het gemeentehuis te Boxtel!
Ik heb er een kleine foto van gevonden:


En wie van de kandidaten komt er uit Boxtel?


Yvon Jaspers!!!!  ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #75 Gepost op: 7-01-2005, 20:48:49 »
't zou natuurlijk heel mooi zijn als 't die poort zou zijn. Maar hoewel 't plaatje nog zo klein is, zie ik toch wel duidelijk dat dit niet 't zelfde gebouw is. Bij dit gebouw is 't raampje links naar de poort opgedeeld in twee stukken (horizontale witte balk midden erover) en bij de groepsfoto zijn 't meer tralies voor de raampjes. De ronding in de deur zie ik in deze foto ook niet terug. 

't zou mooi zijn geweest als 't zou kloppen, maar helaas pindakaas denk ik.  :-\\

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #76 Gepost op: 7-01-2005, 20:52:52 »
Op de officiele site hebben ze er nu trouwens 'n andere achtergrond (wolken) achter geplakt. Misschien omdat wij teveel gingen speuren naar die deur?  :o ;)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #77 Gepost op: 7-01-2005, 21:59:24 »
Hoe langer ik naar de groepsfoto kijk(maakt nix uit op de site of in de tv-gids) hoe minder geduld ik heb voordat de mol weer begint ::tandpastasmiley::
Nog 7 nachtjes ::joehoe::

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #78 Gepost op: 8-01-2005, 19:43:30 »
Misschien een andere hint in de foto.. De opdruk van het shirt van Yvon.. Er staat een persoon op. Verwijst dat naar de dubbele rol die de mol heeft?  ::jaja:: Zou leuk zijn toch  ::tandpastasmiley::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Eerste groepsfoto!!! - Wie is ... de Mol ?
« Reactie #79 Gepost op: 8-01-2005, 20:04:41 »
Op de officiele site hebben ze er nu trouwens 'n andere achtergrond (wolken) achter geplakt. Misschien omdat wij teveel gingen speuren naar die deur?? :o ;)

::rofl:: ::rofl::

Staat nu al eea op die site meer oa paspoorten van de kandidaten ;)

Binnenkort volgen daar hopelijk weer meer lekkere kluifjes ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you