Auteur Topic: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005  (gelezen 6172 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Gepost op: 23-12-2004, 23:01:50 »
In Rtl Boulavard (Elke dag om 18.30 op Rtl 4) vertelde ze dat ze is ontslagen bij de Avro na het laaste Seizoen van de mol.
Volgens haar zou de Avro ook geen nieuwe contracten meer maken,maar Albert nam het voor der op en zij dat pas geleden Tooske nog een contract heeft getekend,ook voor programma´s die Angela voorheen presenteerde.

Angela bleek er niet echt mee tezitten,ook al zit dat meschien diep van binnen.

Ook werd er een fragment getoond van de aankomst van de bekende Nederlanders & Angela op Australie voor de Wie is de mol.

Toevallig zoekt Rtl Boulavard vanaf Maart een persoon als hoofd presentator.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2004, 23:04:59 door Pierce_Brosnan »

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2004, 23:06:53 »
of Angela moet ergens doorgaan als presentatrice van Wie is de MOl?
Eindelijk...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2004, 00:18:13 »
Vaag  :-\\
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2004, 10:07:19 »
Bij SBS Shownieuws vertelde ze hetzelfde.
Weliswaar werd het maar even vluchtig genoemd zonder info of fragmenten van de WIDM
SBS liet het echter overkomen alsof Tooske wel de directe concurrente van Angela is refererend aan de presentatie van de TelevizierRing
« Laatst bewerkt op: 24-12-2004, 11:11:36 door Eirc »
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2004, 10:21:58 »
SBS liet het echter overkomen alsof Tooske wel de directe concurrent van Angela is refereerde aan de presentatie van de TelevizierRing


ik denk ook dat dat zo is!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #5 Gepost op: 25-12-2004, 13:57:53 »
Ze doen gewoon iets van stoeltje wisselen... Tooske naar de publieke omroep en Angela naar de commerciëlen straks (mogen we hopen!). En dan lekker WIDM blijven doen!!!
Tell me what your telescope says

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #6 Gepost op: 25-12-2004, 14:23:38 »
Hallo iedereen,

Het is een feit en een grote schande: Angela Groothuizen ontslagen bij de AVRO na 15 jr. trouwe dienst.

La Groothuizen Fansite heeft gisteren na het nieuws gisteren maarliefst 71 hits gekregen van mensen die de fansite hebben bezocht. Het zou zo fijn zijn als al die mensen ook hun mening zouden geven via het forum of het gastenboek of in ieder geval Angela een hart onder de riem te steken wellicht....

Namens La Groothuizen Fansite wil ik iedereen graag hierbij uitnodigen om jullie mening te geven via La Groothuizen Forum (topiclink: http://69.72.132.236/lg/topic,13462.0.html) of via het gastenboek op La Groothuizen Fansite: www.lagroothuizen.nl

Bij voorbaat hartelijk dank,
Ingrid
La Groothuizen Fansite
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #7 Gepost op: 26-12-2004, 19:11:22 »
Ik vind het echt zo'n zonde dat ze is ontslagen. Het is echt een geweldige presentatrice.

Maar, ze zei in de AVRO-bode dat WIDM misschien bij een andere zender wel een vervolg kan krijgen. Dat zou tof zijn. Maar dan moet ze wel meeverhuizen, uiteraard.

Offline DjNRG

  • Forumlid
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #8 Gepost op: 28-12-2004, 13:24:50 »
Hmz... Jammer! ik kon haar echt als de presentatrice van wie is de mol,stom dat ze nu weg is... Gaat het nu floppen?!:P

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #9 Gepost op: 28-12-2004, 22:04:05 »
Hmz... Jammer! ik kon haar echt als de presentatrice van wie is de mol,stom dat ze nu weg is... Gaat het nu floppen?!:P

ik hoop van niet, wel jammer ze presenteerd het zo goed, haar stem past erbij ect ::ohno::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2005, 03:39:50 »
Bij SBS Shownieuws vertelde ze hetzelfde.
Weliswaar werd het maar even vluchtig genoemd zonder info of fragmenten van de WIDM
SBS liet het echter overkomen alsof Tooske wel de directe concurrente van Angela is refererend aan de presentatie van de TelevizierRing

mag ik éven een teiltje!!!! Waar is die kotssmiley (die heb ik nu wel ff nodig!)
Tooske als vervanger van Angela; wát een afgang ::ff braken::
* cadfael steekt vinger in keel
>:( :( :o ??? :-X :\'( ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #11 Gepost op: 6-01-2005, 07:46:58 »
Ik vind het echt zo'n zonde dat ze is ontslagen. Het is echt een geweldige presentatrice.

Maar, ze zei in de AVRO-bode dat WIDM misschien bij een andere zender wel een vervolg kan krijgen. Dat zou tof zijn. Maar dan moet ze wel meeverhuizen, uiteraard.

volgens mij gaat ze gewoon mee met het consept van wie is de mol dat sbs broadcast heb gekocht
en zie we haar straks gewoon terug bij wie is de verader in de woestijn
of hoe het nieuwe wisdm consept ook bij sbs broadcast gaat heten
« Laatst bewerkt op: 6-01-2005, 07:49:35 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #12 Gepost op: 6-01-2005, 19:42:59 »
In de mikro gids werd gezegd dat ze nu als freelancer werkt en dat ze daar blij mee is omdat ze dan 'sinds een lange tijd weer wat vrijheid heeft' oid..
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #13 Gepost op: 6-01-2005, 21:00:59 »
In de mikro gids werd gezegd dat ze nu als freelancer werkt en dat ze daar blij mee is omdat ze dan 'sinds een lange tijd weer wat vrijheid heeft' oid..
Stond ook in het artikel uit de Veronica gids...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2005, 19:23:20 »
stom :-\\

Offline klungel35

  • Forumlid
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2005, 17:26:41 »
In de oude nieuwsberichten, nog voordat bekend werd dat Angela weg ging bij de AVRO werd er gemeld dat WIDM naar SBS zou gaan, maar dat Angela niet meekon(klopt ook omdat ze toen nog onder contract van de AVRO stond). Maar nu ze geen contract meer heeft bij de AVRO houdt haar niets tegen om samen met het programma naar SBS te verhuizen.

Of ik de televisie nou op 2 of 14 zet dat maakt me niet uit. Als ze de huidige format maar behouden. Het is het beste realityprogramma wat wordt gemaakt.  ::tandpastasmiley::

Gerard
a.k.a. klungel35 ::regenboog::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Angela ontslagen & 1ste fragment wie is de mol 2005
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2005, 18:00:58 »
Of ik de televisie nou op 2 of 14 zet dat maakt me niet uit.

Nou ja, niet alleen de zender waarop je moet afstellen zou dan veranderen. Met SBS6 komen er natuurlijk ook 3 reclameblokken om de hoek kijken en ongetwijfeld ook irritante belspelletjes ("Denk jij te weten wie de mol is? sms dan NAAM naar 3131 en maak kans op een reis naar het land van de mol, Australie!"  ;) ). Maar zelfs dat zou mij ook niet weerhouden om 't te kijken op SBS6. Ondanks de reclame en sms-spelletjes zijn Expeditie Robinson en Peking Express ook nog steeds leuke programma's, dus dat zal met WIDM ook nog wel zo zijn.  :)