Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 207404 keer)

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #620 Gepost op: 8-03-2005, 14:44:34 »
Ahum... voor afl. 8 waren er zeer weinig opdrachten waarbij Lottie in kleine groep deelnam die tot een goed resultaat hebben geleid. Maw. bijna alles waar Lottie nauw bij betrokken was is zo goed als mislukt. In dat geval spreken we van een fantastische Mol.
Let maar op, in de extra aflevering gat men wel tonen hoezeer zij gemold heeft en dat zal niet min zijn hoor.  ::rofl::

Saboteren is heel makkelijk. Echter het is daarbij wel belangrijk dat je mede-kandidaten je niet verdenken... dat is in het geval van Lottie niet echt gelukt volgens mij. Zij is het meest verdacht bij de kandidaten.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #621 Gepost op: 8-03-2005, 16:13:54 »
mm zit op yvon en yvon op lottie ....... lottie is de mol, en zeker WEL een goede !!
mm die de bende openlijk zit te verkloten , dat zou een slechte mol zijn
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #622 Gepost op: 8-03-2005, 17:06:01 »
mm zit op yvon en yvon op lottie ....... lottie is de mol, en zeker WEL een goede !!
mm die de bende openlijk zit te verkloten , dat zou een slechte mol zijn

meh doos, eerst anderen uitblaten omdat ze uitgaan van de biechts en het vervolgens zelf doen :)

mm doet het niet openlijk btw, het is alleen zichtbaar voor de kijkers. wat niet wegneemt dat de foto een geweldige mol actie was :P
« Laatst bewerkt op: 8-03-2005, 17:12:40 door Lautjuh »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #623 Gepost op: 8-03-2005, 22:39:47 »
Saboteren is heel makkelijk. Echter het is daarbij wel belangrijk dat je mede-kandidaten je niet verdenken... dat is in het geval van Lottie niet echt gelukt volgens mij. Zij is het meest verdacht bij de kandidaten.
Imho is hier een kleine correctie wel op zijn plaats:
Lottie "was slechts zeer sporadisch ", met nogmaals de nadruk op WAS, het meest verdacht bij de kandidaten.
Een prima Mol hoor.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #624 Gepost op: 9-03-2005, 00:59:59 »
Imho is hier een kleine correctie wel op zijn plaats:
Lottie "was slechts zeer sporadisch ", met nogmaals de nadruk op WAS, het meest verdacht bij de kandidaten.
Een prima Mol hoor.


Nah doorgewinterde mollenvanger ...Dan kijk je toch niet echt objectief meer hoor...Ze word nog steeds erg verdacht in BEELD gebracht door de REDACTIE.. Ik dacht dat jij na je Stijn en Ron ervaring wel beter wist  :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #625 Gepost op: 9-03-2005, 06:23:14 »
Nah doorgewinterde mollenvanger ...Ik dacht dat jij na je Stijn en Ron ervaring wel beter wist  :P
Ai dit is pijnlijk... en dan weten dat ik Stijn nog heb gewijzigd in Inge...
Caramba.
Maar nu is het toch wel duidelijk hoor, net omdat men haar zo verdacht in beeld brengt.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #626 Gepost op: 9-03-2005, 13:12:33 »
Nah doorgewinterde mollenvanger ...Dan kijk je toch niet echt objectief meer hoor...Ze word nog steeds erg verdacht in BEELD gebracht door de REDACTIE.. Ik dacht dat jij na je Stijn en Ron ervaring wel beter wist  :P

en isabelle werd net zo onmols in beeld gebracht, dat zijn we ook niet gewend dat ze dat doen bij gewone kandi's!

('en isabelle.. nee die kan het gewoon niet zijn')

imho zijn ze een hele andere weg in geslagen en hebben ze het hele concept omgegooid en blijkt straks de meest verdacht neergezette kandidaat (lottie) de mol te zijn  :)
maar t is marc-marie hoor!  :P

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #627 Gepost op: 9-03-2005, 13:42:23 »
Ik zou zeggen doe je best op de fandag ;D Even een pakje huren in de feestwinkel ;)
Helaas, kan ik niet bij zijn. Maar als je haar wilt vragen of ze mee wil werken met widm6, laat haar zich dan maar melden bij mij, of op www.widm6.tk ;D
The British are not impressed.

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #628 Gepost op: 10-03-2005, 09:17:33 »
Sommigen zien de Roadtrain opdracht als sleutelopdracht waar de Mol wel invloed in gehad zou moeten hebben.

Als je daar van uit gaat dan valt Yvon dus al af. Ook Lottie valt dan weinig verdacht te noemen. Zij was dan samen met MM wel een bestuurder, maar wel de 1e bestuurder. En van de Mol als 1e bestuurder mag je toch verwachten dat hij/zij of heel snel rijdt of heel netjes. Lottie richtte zich niet op de tijd, ze zette hem zelfs stil ondanks Jim's verzoek om gewoon door de rijden. Als je echt voor de snelste tijd gaat dan zet je zo'n wagen niet stil. Iets dat niet meer rolt is lastig in beweging te brengen. M.a.w. als Lottie de Mol zou zijn dan koos ze blijkbaar om zo netjes mogelijk te rijden. De vraag is echter of dit is gelukt? Mijn inziens niet. Een mol die heeft kunnen oefenen moet het toch voor elkaar kunnen krijgen om minder dan 3 pilonnen omver te rijden. Want stel dat Lottie dus de Mol is, dan deed MM het wel erg knap zonder oefenen.

Als je denkt dat die Roadtrain opdracht inderdaad met beide handen werd gegrepen door de mol, dan ligt MM meer voor de hand. Hij mocht ten eerste als laatste en had dus de beste positie. Hij reed snel om krediet op te bouwen. Riep zelfs dat hij er maar 1 of 2 om had gereden maar had er dus ook 3 omver gereden. Net zoveel als Lottie maar sneller dus niemand die het MM kwalijk kan nemen. MM blijft bij deze opdracht dus het meest verdacht.

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #629 Gepost op: 10-03-2005, 09:44:22 »
ik heb alle afleveringen nog eens bekeken en wat mij opviel was dat Lottie elke keer als in het begin de groepsfoto komt ( na het introfilmpje ) zij naast de kandidaat staat die die week afvalt  ???

Maar wat hierbij wel vaag is, hoe kan Lottie/ de mol weten wie er die week afvalt.
Heeft ze hier inspraak in of zijn de foto's achteraf gemaakt?
to mole or not to mole that's the question

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #630 Gepost op: 10-03-2005, 10:58:59 »
Tsja, ik ga geloof ik toch ook definitief voor Lottie. Ik twijfelde over MM, maar toch....

Lottie doet onhandig en onzeker maar tijdens het verhoor zag ik opeens een heel andere Lottie. Die het écht heel erg vond dat er mensen uitgingen...
Dan die verspreking van Isabelle dat hij/zij echt heel erg d'r best deed...

En eigenlijk gewoon gevoelsmatig...  ::vergroot::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #631 Gepost op: 10-03-2005, 11:04:15 »
Oké, als we dan toch allemaal in het beklaagdenbankje plaatsnemen. ;) Ik beken, ik ben ook weer terug bij Lottie, na een keer op MM te hebben gestemd. Het ligt me er toch wat te dik bovenop, al die hints naar MM. MM is gewoon een grappenmaker en Lottie is de Mol. Bovendien, de echte hint zit in de vingerafdruk van de Mol en daarin herken ik Lottie. ::vergroot::

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #632 Gepost op: 10-03-2005, 18:29:55 »

Mijn Lottie is de Mol theorie:

Geboortedatum kandidaten:
Lottie   07-aug-77 (volgens wieisdemol.nl) vandaag: 27 jaar
Echte leeftijd tijdens opname aflevering 1 (juli 2004):
Lottie 26 jaar
Leeftijd volgens introductie kandidaten aflevering 1:
Lottie 26 jaar
Leeftijd volgens introductie kandidaten aflevering 8:
Opname begin augustus 2004.
Lottie 27 jaar

  • Lottie is in de graphics van deze aflevering zowaar één jaar ouder geworden (27 ipv 26). Ze was tenslotte jarig in de aflevering 7.
  • Veel hints wijzen naar Marc-Marie, vooral die met het getal ´9´.
  • Lottie is nu 27 jaar >>> 2 plus 7 = 9 !!! Veel hints vallen nu pas op zijn plaats!
  • MM molt gewoon te veel en openlijk met een taktische reden, de makers zenden dit ook uit. Als hij de Mol zou zijn zouden ze leuke momenten (zoals het stelen van Jim zijn foto) bewaren tot de reunie. Dus hij valt wat mij betreft af als Mol.
  • Yvon is te fanatiek, ze heeft 1 keer openlijk gemolt en toen was ze ook hulpmol (Trein opdracht), bovendien vond ze het niet erg dat Sander haar ging verdenken (Iets wat je als Mol niet zou willen). Lottie zat bij de stokers, Isabelle als hulpmol achter in de trein. Yvon samen met Jim in de witte dodge voorop: Jim heeft later niets meer terug gehoord van de Mol nadat hij dat telefoontje kreeg. Wat natuurlijk niet nodig was toen bleek dat er al 1 hulpmol (Yvon) in de Dodge zat.
  • Wat mij trouwens ook nog opviel in aflevering 1 op Kangaroo Island waar iedereen twee biecht filmpjes kon bekijken voordat ze aan de test begonnen. Er zijn twee kandidaten, ik geloof Victoria en Gijs, die vragen naar het filmpje van Lottie. Maar in de uitzending krijgen we van haar (enige kandidaat) filmpje niet te zien: er met opzet uitgeknipt!?.
  • Als Lottie de filmpjes van de andere kandidaten krijgt te zien, staat ze schaapachtig te lachen en naar Angela te kijken. Ze staat rechtop en doet geen moeite om alles tot haar te nemen, wat natuurlijk niet nodig is als Mol.
  • Ze lijkt door de hele serie heen niet echt enthousiast op zoek naar de Mol of iets te laten slagen. Iets wat je toch wel moet doen als je geen Mol bent.
  • Ze acteert het niet overtuigend, vooral niet tijdens haar biecht filmpjes tussendoor. Ze lijkt alles goed te willen praten en heeft het weinig over de andere kandidaten.
  • Bang van krokodillen? Natuurlijk niet, ze stond zo bang te doen met die hengel. Maar ging wel half op de rand van de boot staan toen ze een foto nam van Yvon met de krokodil.
  • Tijdens de laatste uitzending, vroeg ze aan Yvon zulke ´domme´ vragen. Tegen Marc-Marie geeft ze half toe dat ze de Mol is. Alleen tijdens het vliegen, heeft ze echt met opzet het fout gedaan en daar heeft ze ook spijt van zoals ze zei tegen MM.

Ik moet stoppen met argumenten noemen, er zijn er nog meer te noemen maar ik weet het natuurlijk niet zeker, het blijft een theorie. Misschien zit ik er naast en helpt het anderen om de Mol te achterhalen.

Voor mij is het gewoon Lottie, maar daar komen we morgen pas echt achter of anders bij de reunie. Ze heeft waarschijnlijk (openlijk) bar weinig gedaan als Mol (let op wat Isabelle zei tijdens haar biecht), gelukkig hadden we hele leuke hulpmollen: Isabelle, Jim en Yvon. Tja en dan Marc-Marie die het spel heel erg slim speelt (samen met Yvon: het pact). Ben benieuwd wat daar in de finale van over blijft.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2005, 21:35:15 door rr20 »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #633 Gepost op: 10-03-2005, 19:10:29 »
MM   21-dec-64 (volgens wieisdemol.nl) volgens die datum: 39 jaar
MM   21-dec-66 (echte leeftijd) vandaag: 38 jaar
Dat kan niet. Er zit tussen de leeftijd maar 1 jaar en het geboortejaar 2 jaar... ::)

Maar Lottie 77 = dubbel... :P Daarom mss Marc-Marie wel per ongeluk 64? ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #634 Gepost op: 10-03-2005, 20:04:58 »
Dat kan niet. Er zit tussen de leeftijd maar 1 jaar en het geboortejaar 2 jaar... ::)

Maar Lottie 77 = dubbel... :P Daarom mss Marc-Marie wel per ongeluk 64? ::vergroot::

Ook als het maar 1 jaar is voor MM, blijft de theorie staan.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #635 Gepost op: 10-03-2005, 21:09:00 »
Er kloppen twee dingen niet aan die theorie
1. Het geboortejaar van Yvon is 1973; haar leeftijd klopt dus wel.
2. Op het politiebord in afl. 4 heeft Marc-Marie het bord vast met daarop zijn info met daarop de foute verjaardag. De productie kon toen ten eerste nog niet weten dat MM ver zou komen, ten tweede lijkt het me dus onlogisch als hij het niet gezien zou hebben. Kortom; Marc-Marie Huijbregts is de mol.

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #636 Gepost op: 10-03-2005, 21:29:07 »
Er kloppen twee dingen niet aan die theorie
1. Het geboortejaar van Yvon is 1973; haar leeftijd klopt dus wel.
2. Op het politiebord in afl. 4 heeft Marc-Marie het bord vast met daarop zijn info met daarop de foute verjaardag. De productie kon toen ten eerste nog niet weten dat MM ver zou komen, ten tweede lijkt het me dus onlogisch als hij het niet gezien zou hebben. Kortom; Marc-Marie Huijbregts is de mol.

::schaam:: shit.... daar gaat mijn theorie, hahaha.
Het enige wat blijft staan is het feit dat Lottie 27 is geworden tijdens de opname >> 2 plus 7 is 9!

Toch blijf ik op Lottie :-)

ps: Ik verwijder mijn theorie uit mijn vorige posting, om verwarring te voorkomen

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #637 Gepost op: 10-03-2005, 22:22:58 »
::schaam:: shit.... daar gaat mijn theorie, hahaha.
Het enige wat blijft staan is het feit dat Lottie 27 is geworden tijdens de opname >> 2 plus 7 is 9!

Toch blijf ik op Lottie :-)

ps: Ik verwijder mijn theorie uit mijn vorige posting, om verwarring te voorkomen

en wat daar niet aan klopt is dat veel van de 9-theorie is gebasseerd op de 81 en de 63 die Marc-Marie aan had. het is dus logischer dat als de 9-theorie ergens op slaat dat het dan op Marc-Marie slaat. Anders had Lottie wel kleding met 81 en 63 aangehad (of heeft ze dat ook?...)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #638 Gepost op: 11-03-2005, 19:40:57 »
Er is iemand geweest in deze thread die het al eerder schreef en die eigenlijk nul op rekest kreeg, maar ik schrijf het nog eens op.

In de biecht bij het maken van de test in aflevering 1 zegt Lottie: 'ik weet wie de Mol is' (vanaf 45.11).

Ma how, zeg!

Offline muismuizenis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm suffering... neverending moldreams
kunstwerkaflevering: afraid of red yellow and blue
« Reactie #639 Gepost op: 11-03-2005, 19:54:48 »
Is het jullie opgevallen dat in de Kunstaflevering KLEUR een grote rol speelt?
Ik dacht aan het kunstwerk Who's Afraid of Red Yellow and Blue? http://members.aol.com/mindwebart4/page69.htm

In TAXI: YELLOW
Lotiie trui tijdens biecht: BLUE(s)
Lotiie kleding duidelijk ROOD (bostonvest) tijdens hele aflevering

....