Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 207418 keer)

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2005, 20:06:22 »
Voor mij blijft Lottie gewoon mol nr. 1 om van die kleine dingetjes, ze bleef bij de tonnen op de achtergrond, maar stemde wel in voor de dure tonnen, ze wist dat het warmn was in de grotten dus had een dun shirtje aan en dat van dat alcohol om er voor te zorgen dat ze echt niks verkeerds zal zeggen...ik vertrouw der gewoon niet. ::ohno::

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2005, 20:18:49 »
En in het dagboek van de mol staat dat ie het jammer vond dat Gijs weg moest, Lottie man zoenend afscheid van hem...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2005, 20:48:43 »
En in het dagboek van de mol staat dat ie het jammer vond dat Gijs weg moest, Lottie man zoenend afscheid van hem...
Ook Sander omhelsde hem... en wellicht buiten beeld (ivm beperkte uitzendtijd) nog wel meer...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2005, 20:50:40 »
Lottie was wel één van de weinigen die luchtige kleding aan had in de grot en dit had een voordeel kunnen zijn, maar ik vind haar niet verdachte numero uno
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 22-01-2005, 21:08:05 »
Ook Sander omhelsde hem... en wellicht buiten beeld (ivm beperkte uitzendtijd) nog wel meer...
Klopt je ::jaja::maar het viel me gewoon op

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 22-01-2005, 23:19:47 »
*heeft vijfdubbele déjà-vu*
::rofl::

Lottie gaat er de eerste drie progams er niet uit! Zo dacht ik over Louise.....
???

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2005, 00:49:19 »
Is dat zo verdacht dan, ik drink ook geen alcolhol... Maar in het café in de eerste aflevering (waar Victoria zo laat was) zat ze inderdaad aan de thee, Yvon aan de cola en de rest aan bier of wijn.

Ja want volgens mij zie ik haar op de site van lottie-fan (weet het niet meer zeker) een foto waar ze aan de champagne zit

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2005, 00:51:41 »
Ook Sander omhelsde hem... en wellicht buiten beeld (ivm beperkte uitzendtijd) nog wel meer...

Lottie als eerste,  even in de gaten houden hoe het met de rest van de afvallers gaat. Ze was er in iedergeval wel heel snel bij

Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2005, 01:46:23 »
Natuurlijk maar een theorie, maar tijdens het spel op het strand kwam er een rechthoek in beeld met daarin 70 vakjes. Hierin kwamen even 10 sleutels in een bepaalde volgorde naar voren. Als je deze vakjes in de juiste volgorde met elkaar verbind (begin rechtsbovenin, vakje 27) en je kijkt er ruimtelijk naar, dan zie je eerst een L, daarna een piek en daarna een helling. Oftewel: Lottie Hellingman.
Zou dit de sleutel zijn tot de mol?
Misschien wel vergezocht, maar ze hebben wel vaker erg moeilijke hints gegeven.


Plaatje bijlage kleiner gemaakt - Han13
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 11:43:36 door Han13 »

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2005, 02:33:20 »
geweldig gevonden. ik blijf van af moment 1 voor lottie als de mol gaan!

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2005, 02:41:59 »
::tandpastasmiley:: heel knap en als de sleutels zo werkelijk verstopt waren ...petje af
Maar waar zie jij waar alle sleutels verstopt waren ik heb de video 20 keer op en neer ge spoelt maar ik zie het niet

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2005, 02:48:41 »
Hmmm, zie er meer een Picasso in..

 ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2005, 11:11:51 »
Ik heb de aflevering via internet nogmaals bekeken en dan dat stukje van die sleutels op halve snelheid afgespeeld en dan kun je precies zien waar de sleutels zitten. Het is het stukje voor het spel zelf, bij de uitleg.

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2005, 12:29:40 »
 ::ok::knap!, volgens mij klopt het wel... ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 16:55:50 door jumol »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2005, 14:19:57 »
Natuurlijk maar een theorie, maar tijdens het spel op het strand kwam er een rechthoek in beeld met daarin 70 vakjes. Hierin kwamen even 10 sleutels in een bepaalde volgorde naar voren. Als je deze vakjes in de juiste volgorde met elkaar verbind (begin rechtsbovenin, vakje 27) en je kijkt er ruimtelijk naar, dan zie je eerst een L, daarna een piek en daarna een helling. Oftewel: Lottie Hellingman.
Zou dit de sleutel zijn tot de mol?
Misschien wel vergezocht, maar ze hebben wel vaker erg moeilijke hints gegeven.
Zit wel wat in... zou ook een handtekening van haar kunnen zijn... Maar Lottie was toch al wel mijn Mol... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Leo_vs

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2005, 15:19:24 »
Ik heb zojuist de test van afl. 1 teruggekeken. Wat mij hier opviel is dat er bij het invullen van de test door Lottie op het eind (bij 45.27 min) een stem fluistert: "Ik weet ...(stukje dat ik niet kan verstaan)... wie de mol is!!!". Luister zelf maar eens!!! Misschien dat iemand het wel helemaal kan verstaan. En is dit de stem van Lottie???

Offline Mizz-M

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2005, 15:40:30 »
Wat zijn jullie oplettende kijkers zeg!  ::ok::
Erg leuk om te lezen waarom jullie denken dat Lottie de mol is en geweldig om te zien hoe bedreven jullie zijn in het zoeken naar hints. Zelf denk ik ook dat Lottie de mol is, al weet ik niet goed waarom; ik kijk immers pas voor het eerst naar dit programma.

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 23-01-2005, 15:52:38 »
probeerde Lottie zichzelf en Yvon nou te laten verdwalen in de grotten?? Volgens mij (als ik even van Lottie als Mol uitga, en dat ga ik voorlopig nog), probeerde ze hier een mollenactie te plegen, die helaas niet lukte.
Ik had precies dezelfde gedachte! Ik vroeg me alleen af hoe dat dan zit met de tijd. Het was te voren toch niet bepaald hoe lang ze over mochten doen, dus wat heeft het dan voor zin om te treuzelen. Of wat natuurlijk ook kan, is dat ze het dan deed om Yvon bang te maken ofzo. Dat ze er net zo lang erover wilde doen totdat Yvon op zou geven.
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 23-01-2005, 16:51:58 »
Ik heb zojuist de test van afl. 1 teruggekeken. Wat mij hier opviel is dat er bij het invullen van de test door Lottie op het eind (bij 45.27 min) een stem fluistert: "Ik weet ...(stukje dat ik niet kan verstaan)... wie de mol is!!!". Luister zelf maar eens!!! Misschien dat iemand het wel helemaal kan verstaan. En is dit de stem van Lottie???
Lottie zegt fluisterend: Ik weet gewoon niet wie de mol is..." :-\\
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 16:54:35 door jumol »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 23-01-2005, 17:00:49 »
probeerde Lottie zichzelf en Yvon nou te laten verdwalen in de grotten?? Volgens mij (als ik even van Lottie als Mol uitga, en dat ga ik voorlopig nog), probeerde ze hier een mollenactie te plegen, die helaas niet lukte.

Inderdaad, daar leek het wel op! En als je dan dit stukje uit het dagboek van de Mol erbij leest wordt het wel heel verdacht:

Citaat
Wat ik niet had verwacht, was dat iedereen die grot wel in durfde. Dat Gijs niet ging lag natuurlijk aan die knie, maar anders was hij ook wel gegaan. Denk ik. En als ik zelf ‘zogenaamd’ niet had gedurfd, dan had ik ontzettend de verdenking op me geladen. Wat ik wel heb gedaan houd ik nog maar even voor me. Dat horen jullie later.

Lottie ging mee met bange Yvon om haar extra bang te maken? Je hoort haar wel een keer zeggen: nu krijgen we een lastig stukje. En door te doen alsof ze verdwaalt zijn wordt Yvon er natuurlijk ook niet gerust op. Goed opgemerkt Ishtara!

Lottie stijgt bij mij op het verdachten-lijstje. 8)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 17:06:52 door Heinz »