Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88221 keer)

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2005, 09:16:04 »
nou, echt duidelijk schrijft ze ook niet, er staat ook (op het eerste plaatje) 7,5 uur auto (volgens mij) maar daar word je ook niet veel wijzer van....
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2005, 09:21:16 »
Misschien is het (letterlijk) Russisch?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2005, 09:22:51 »
Bij het zien van victoria vraag ik me heel vaak af of dat jonge meisje zich wel eens volledig laat gaan...en daarmee bedoel ik lachen, enthousiast zijn of wat dan ook...ik vind haar tot nu toe een beetje overkomen als een knorrepot...sorry voor die uitdrukking :-X ...weet wel hoe ze in beeld over moet komen..maar krijg daar wel een naar gevoel bij, alsof het altijd gemaakt is... :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bot13

  • Forumlid
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #103 Gepost op: 22-01-2005, 09:24:29 »
Nee ik zie, 'dan', 'gaan' en meer van dat soort woorden er tussen staan. Nederlands dus.

Offline DeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die ene vraag, waar we weken over nadenken...
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #104 Gepost op: 22-01-2005, 09:36:07 »




Wie is... de mol?

Offline Anonymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #105 Gepost op: 22-01-2005, 10:53:43 »
Het biermerk wat in een van de tonnen zat droeg de naam "Victoria", ik mag hopen dat dit geen hint was.

Offline Jesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Pexing Express is te gek!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #106 Gepost op: 22-01-2005, 11:06:50 »
Haha die zou wel érg opzichtig zijn. Lijkt mij dat het te maken heeft dat ze die ton hebben geopend en dan de 'Victorie' van het bier.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #107 Gepost op: 22-01-2005, 11:14:34 »
Als ik Mol was zou ik nogal blij zijn met Victoria, wat een bliksemafleider zeg  ;)

En mocht Victoria wel de Mol zijn, dan is het een heel ander soort Mol dan we ooit gezien hebben.

Ma how, zeg!

Offline kimmuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #108 Gepost op: 22-01-2005, 11:15:20 »
Dat van het bier viel mij ook op. En dat er op 'n gegeven moment bij Lottie de naam Victoria kwam staan....
WIDM rules :)

Offline kimmuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 22-01-2005, 11:18:05 »
Is het iemand trouwens opgevallen dat er in de begintitels Gijs als eerste stond en er ook als eerste uit ging? Isabelle was de tweede, dus als die er uitgaat, lijkt me sterk, beetje te makkelijk, zou Yvonne de mol zijn, want die kwam als laatste. Ook in de begintitels erg veel fragmentjes, die nog niet geweest zijn, onduidelijk dus.
WIDM rules :)

Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #110 Gepost op: 22-01-2005, 11:25:57 »
Volgorde filmpjes is op alfabet van voornaam, dus dit zal niks zeggen:

Gijs Staverman
Isabelle Brinkman
Jim de Groot
Lottie Hellingman
Marc-Marie Hijbregts
Roelanf Fernhout
Sander de Heer
Victoria Koblenko
Yvon Jaspers
Yvonne van den Hurk

gr,
Campy

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #111 Gepost op: 22-01-2005, 11:33:41 »
Bij het zien van victoria vraag ik me heel vaak af of dat jonge meisje zich wel eens volledig laat gaan...en daarmee bedoel ik lachen, enthousiast zijn of wat dan ook...ik vind haar tot nu toe een beetje overkomen als een knorrepot...sorry voor die uitdrukking :-X ...weet wel hoe ze in beeld over moet komen..maar krijg daar wel een naar gevoel bij, alsof het altijd gemaakt is... :-\\
  ::) Dat had ik dus ook.
Hoewel ze soms ook wel ontspannen overkomt, maar das maar heel tijdelijk.
Toch vind ik haar leuker dan ik had verwacht

Met ie foto van dat dagboek kan ik niks
Ik zie wel iets van tijdstippen, maar ik kan er verder niks concreets uithalen
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #112 Gepost op: 22-01-2005, 12:08:08 »
Ik verdenk Victoria niet heel erg, maar als ik het dagboek van de mol lees, hoor ik altijd haar stem erbij...

 ???

Je hebt natuurlijk geen drol aan deze info, maar ik wilde het ff met jullie delen  ;D
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Sensje

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #113 Gepost op: 22-01-2005, 12:10:59 »
Ik denk dat Victoria de mol is, want ik heb het idee dat ze van te voren al weet wat er gaat gebeuren. Ze doet en zegt dingen alsof ze er van te voren al goed over heeft na kunnen denken. Bijvoorbeeld bij het binnenkomen en gisteren bij het uitzoeken van de tassen had ik dat gevoel ook.
Zo vond ik het ook opvallend dat ze bij het spel met de sleutels meteen in een hoek begonnen. Het kan aan mij liggen, maar ik een hoek heb je toch de minste kans op een nummer en die zijn toch ook belangrijk. Ze riep meteen:ik zou weer een hoek doen".


Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #114 Gepost op: 22-01-2005, 12:12:51 »
Maar als je een hoek pakt is je cirkel om t bordje toch kleiner en heb je juist een grotere kans?

Laat maar... ik snap m al  ;)
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 12:25:10 door Sjoois »
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #115 Gepost op: 22-01-2005, 12:37:26 »
Volgorde filmpjes is op alfabet van voornaam, dus dit zal niks zeggen:

Gijs Staverman
Isabelle Brinkman
Jim de Groot
Lottie Hellingman
Marc-Marie Hijbregts
Roelanf Fernhout
Sander de Heer
Victoria Koblenko
Yvon Jaspers
Yvonne van den Hurk

gr,
Campy
µ
Dat heeft ook niemand gezegd volgens mij. Het gaat em meer om wat we de kandidaten in die filmpjes zien doen. ;)

Offline robster

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #116 Gepost op: 22-01-2005, 15:07:27 »
Ik denk persoonlijk dat de mol er belang bij heeft het percentage van goede antwoorden op de tweede test laag te houden om zo twee mensen weg te werken. Er van uitgaande dat dit klopt dan zou de mol er weer belang bij hebben om de verdenking zo veel mogelijk van zichzelf af te halen en anderen verdacht te maken. Oftewel, zorgen dat je controle hebt over zaken en anderen de schuld kan geven en zelf door middel van goed getimede goodwill acties de verdenking op jezelf uit te sluiten.

Daarmee kom ik bijvoorbeeld op personen als Victoria, Isabelle en Yvon. Zij hebben gedurende de tweede aflevering vaak met anderen gepraat en weer informatie uitgewisseld die soms bedenkelijk zou kunnen zijn en op weer andere momenten juist voorbeeldig en voor de groep of andere kandidaten positief uitvallende acties uitgehaald. Vooral Victoria. Zo gaat ze als deel van het eerste groepje naar de baai om te gaan graven, omdat als mol zijnde je er het meeste belang in hebt om als eerste te gaan zodat je zonodig de uitleg foutief aan de volgende groep uit kan leggen, zodat als diegene het dan weer fout doorgeeft aan de laatste groep weer verdacht oogt. Victoria geeft dan ook prompt Gijs de schuld van het fout uitleggen van haar uitleg aan hem (maar de uitleg die zij aan Gijs gaf hebben wij als kijker niet gezien, dus wie zegt dat Gijs niet perfect heeft herhaald wat Victoria zei?). Bovendien heeft zij de metaaldetector in handen en zwaait hem herhaaldelijk over de metalen schep. Victoria is ook heel snel om te zeggen wie er wel en niet verdacht zijn, voornamelijk in groepssituaties zoals hij het kampvuur. Daarentegen neemt zij dan wel weer de goede rugzakken mee na de grotopdracht, goodwill. En gaat dan vervolgens als iedereen aankomt duidelijk aangeven dat er nu mensen zonder rugzakken komen te zitten en dus te insinueren dat diegene express bepaalde rugzakken heeft kunnen laten liggen.

Dit is iets wat me net tebinnen schoot...

ROB

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #117 Gepost op: 22-01-2005, 15:18:37 »
Vicotria is niet de mol. In het filmpje voor de aflevering van volgende week zie je Victoria in een busje. Dat zie je ook in het introfilmpje. Ik denk dat ze nog een, of twee afleveringen erin blijft. Hetzelfde verhaal bij Roeland. Die zie je in de grot. Of misschien is het express gedaan........
Mollenvanger#1

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #118 Gepost op: 22-01-2005, 15:35:17 »
Goed dat je die introfilmpjes allemaal geanalyseerd hebt Robbie! ::ok:: Wel vervelend voor mijn pool :p dat Victoria dus nu ook een flinke kanshebber is om de volgende afvaller te zijn... :-X
Jim maakt vuur (hebben we al gezien) 
hebben we dit nu wel of niet gezien in de afl? :-\\

Roelandje.
;D

Offline dingeling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #119 Gepost op: 22-01-2005, 15:55:14 »
Maar dat Victoria in het voorfilmpje in waar ze in die trein staat dezelfde kleren draagt hoeft op zich niet zo vreemd te zijn als je bedenkt dat ze maar 1 rugzak heeft gekregen, misschien heeft ze gewoon geen andere kleren hierdoor.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Victoria een beetje vervelend vond de tweede aflevering. Op een gegeven moment had ik echt zoiets van: 'Jaja, nou weet ik het wel, jij durft alles en je vindt dat Gijs zich aanstelt' :P
Mollius esse quam videri