Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88225 keer)

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2005, 23:58:26 »
Heeft niemand dan in de aflevering nog een keer die echo gehoord bij Victoria? Toen ze in het vliegtuig zaten en opstegen (je ziet dan het de vliegtuigvleugel van in het vliegtuig) was daar een uitspraak van Victoria onder gemonteerd. "...maar het word vast een hel!" met op hel dus weer een echo.

Ik weet niet wat je er van kan maken, maar het is op zn minst dubieus dat nu voor de 2e keer een echo word gebruikt bij Victoria...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 16-01-2005, 00:01:06 »
Heb ik ook gehoord ja en ik zag 't meer als 'n teken dat die uitspraak waar blijkt te zijn en dat 't dan ook echt 'n hel wordt voor haar. Dus misschien wordt ze de eerste afvaller? Of misschien wel de verliezer?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2005, 00:18:42 »
Ook opvallend en doe er mee wat je wil: Diverse mensen worden voor Mol uitgemaakt en die geven dara geen noemenswaardig antwoord op. Gijs ... Yvonne... Er wordt zelfs iemand willekeurig aangewezen. Maar als het aan Viktoria gevraagd wordt zegt ze direct blufferig 'ja'. De enige die het dus daadwerkelijk bevestigd.

Letterlijk zei ze: "uiteraard". Een woord dat niet iedereen gebruikt. Maar de mol wel in zijn/haar dagboek ...
Maar ik ga er vooral op letten wie "zo je wil" zegt.

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 16-01-2005, 12:29:22 »
Ik denk dat het wel slim is als de makers haar als mol hebben aangewezen. Ik denk dat ze veel fans heeft, en dat het slecht voor de kijkcijfers is als ze er snel uitgaat...
Mollenvanger#1

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 16-01-2005, 12:38:57 »
Werkt ze niet voor de 'verkeerde' zender ? ;D

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2005, 13:26:41 »
1. Ik vind het niet vreemd als je als laatste binnenkomt dat je dan niet ff eerst uitgebreid alle profielen gaat bekijken, maar dat je de anderen opzoekt.
2. Knip-en plakwerk kan deze suggestie opwekken.  ;)
Helemaal mee eens! Ook mijn eerste reactie...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline nes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2005, 15:16:12 »
Maar schrijft de mol ook niet in haar/zijn dagboek dat hij in 1 oogopslag kon zien voor wie hiji/zij moet oppassen en van wie zij/hij niets te duchten heeft........................
 ::vergroot::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2005, 15:34:45 »
Ze is het!! 100%

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2005, 15:45:55 »
Gevraagd naar de tactiek die Victoria zou toepassen als ze de mol zou zijn antwoordde zij dat zij een adhoctactiek zou toepassen. Sabotage plannen smeden en plannen was niets voor haar. Het lijkt me dat de makers van WIDM zo'n tactiek nooit zouden goedkeuren. Dat risico is veel te groot. De mol moet voor de kandidaten een saboteur zijn, maar voor de makers een betrouwbare pion, die zij kunnen sturen. Al zal er ook wel het e.e.a. aan de fantasie van de mol worden overgelaten.
Volgens deze redenering is Victoria dus niet de mol.

De vraag is wel of haar uitspraken in de interviewtjes niet gelogen zijn...
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2005, 16:43:03 »
Gevraagd naar de tactiek die Victoria zou toepassen als ze de mol zou zijn antwoordde zij dat zij een adhoctactiek zou toepassen. Sabotage plannen smeden en plannen was niets voor haar. Het lijkt me dat de makers van WIDM zo'n tactiek nooit zouden goedkeuren. Dat risico is veel te groot. De mol moet voor de kandidaten een saboteur zijn, maar voor de makers een betrouwbare pion, die zij kunnen sturen. Al zal er ook wel het e.e.a. aan de fantasie van de mol worden overgelaten.
Volgens deze redenering is Victoria dus niet de mol.

De vraag is wel of haar uitspraken in de interviewtjes niet gelogen zijn...


Misschien dat de makers het juist nu wel willen! omdat de meeste mensen dan het idee hebben nee ze is het niet want ze plant geen streken enzo!

Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2005, 17:42:55 »
Ik denk dat Victoria wel de mol is,....
Ze liep bij binnenkomst heel snel alle foto's voorbij,..keek alleen heel snel ff naar haar eigen foto!
Ze kwam te laat in het restaurant (wat opzich nog nix hoeft te betekenen).
Ach we zien wel,.....
suc6 mollevangers

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2005, 09:46:25 »
Ik hoop dat Victoria de mol niet is. Ik ben niet zo'n Victoria fan, maar los daarvan. Ik denk dat ze al aan de late kant was en daarom niet naar de foto's gekeken heeft. En juist als mol zou je je toch TUSSEN de mensen moeten begeven. Zeker in het begin.

Zij was laat in het restaurant, maar ze merkte wel op dat Jim er 's middags niet was....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2005, 13:32:47 »
Ik heb net de eerste aflevering voor de tweede keer bekeken en wat mij opviel was een moment dat Victoria uit het vliegtuig stapt. Je ziet de gehele groep aan komen wandelen en Victoria kijkt op een bepaalde manier de camera in. Dat betekent ws helemaal niets en is misschien een typisch on-molse actie, maar dat viel mij op.

It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2005, 19:38:06 »
Ik denk dat ze al aan de late kant was en daarom niet naar de foto's gekeken heeft. En juist als mol zou je je toch TUSSEN de mensen moeten begeven. Zeker in het begin.

Zij was laat in het restaurant, maar ze merkte wel op dat Jim er 's middags niet was....
Ik denk dat het wel min of meer gepland wordt in welke volgorde en welk tijdstip de kandi's aankomen... Maar misschien had ze aan de drukte op het parkeerterrein (of het drukke gepraat van boven) al gehoord dat er mensen boven waren... Alles is mogelijk! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 17-01-2005, 21:22:44 »
Victoria he,.....

Nou ik weet het nog niet zozeer, ik heb zelf eigenlijk Yvon in m'n hoofd maar dat had ik al voor de eerste aflevering dus eigenlijk zonder reden.
Hou me voorlopig meer bezig met algemene hints proberen uit te pluizen voor ik me helemaal op iemand stort.

Ik laat hier alleen m'n neus maar even zien omdat ik hier zowaar een paar mensen zie posten die niet anders dan toch wel zeer gelijkgestemd met mij moeten zijn in 1 of meerdere opzichten.

Ik denk dat Victoria wel de mol is,....



Ach we zien wel,.....
suc6 mollevangers


Haaaaaaaaai,
Word leuk als je komt op de fandag, gaan we samen op de foto als Lodewijk14e en De Zonnekoningin. (Dacht even dat die avatar van jezelf zou kunnen zijn maar zag hem net staan in de standaard keuzelijst).

Misschien dat de makers het juist nu wel willen! omdat de meeste mensen dan het idee hebben nee ze is het niet want ze plant geen streken enzo!

He Guikie, 23 januari, 12.30, herculesplein, uitslag, 3-0.

Mol ze, enne wat Victoria betreft?
Ik denk van niet.
Maar ja, wie ben ik,

De Zonnekoning ::trots::
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2005, 00:01:56 »
Ik kan er echt niets aan doen, maar er is werkelijk geen oprecht woord of een oprechte actie tijdens de eerste aflevering van WIDM uit haar voortgekomen. Ze liegt slecht, ze heeft rare uitspraken "je moet gewoon niet de filmpjes uitkiezen van de kandidaten, waarvan je denkt dat zij de mol zijn, want de mol liegt toch", en ze is zelfs in interviews opvallend slecht aan het acteren.

Als zij de Mol is, hebben ze werkelijk een slechte castingdirector.

Als ze de Mol niet is, dan snap ik werkelijk niet, waarom ze zo ongelofelijk nep is.

Ik kijk nu dan maar omdat MMH de boel opleukt en ga pas weer serieus verdenken als Victoria eruit ligt.

 ???
C'est le Fruit!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2005, 00:08:04 »
Ik kan er echt niets aan doen, maar er is werkelijk geen oprecht woord of een oprechte actie tijdens de eerste aflevering van WIDM uit haar voortgekomen. Ze liegt slecht, ze heeft rare uitspraken "je moet gewoon niet de filmpjes uitkiezen van de kandidaten, waarvan je denkt dat zij de mol zijn, want de mol liegt toch", en ze is zelfs in interviews opvallend slecht aan het acteren.

Als zij de Mol is, hebben ze werkelijk een slechte castingdirector.

Als ze de Mol niet is, dan snap ik werkelijk niet, waarom ze zo ongelofelijk nep is.

Ik kijk nu dan maar omdat MMH de boel opleukt en ga pas weer serieus verdenken als Victoria eruit ligt.

 ???
oeioeioei,

Wel uitkijken hoor.
Voor je het weet is ze nog de mol ook!
Of de winnaar cq verliezer.
Zit je nog 10 weken jezelf op te vreten over haar.

Suc6

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2005, 00:14:18 »
Trouwens,

had ik al gezegd, dat Angela Groothuizen op de voorgrond van een rode vuurtoren staat, als zij het spel introduceert?

Als dat 'n hint is, is het overduidelijk Victoria, die voortdurend rood draagt en om haar haarkleur kunnen we al helemaal niet heen ("Hé, vuurtoren!")

Maar ik hoop echt, dat ze inderdaad te veel de mol wil zijn en het gewoon niet is. Ik heb de eerste 4 seizoenen niet gezien, dus ik weet niet hoe goed de redactie van het programma in elkaar steekt. Een goede redactie zou een 23-jarige soap-actrice niet casten als de Mol. Laten we dat dan maar hopen. (U hoort het, ik ben niet zo'n fan van Victoria)

Een goede redactie gaat dan voor Sander, Jim, Isabelle of Lottie.

Maar de leukste Mol is Marc-Marie. Is ook zeker iemand, die het heel goed zou kunnen, aangezien hij met grappen -net als een illusionist- mensen weet af te leiden van hetgeen waar ze op zouden moeten letten.


C'est le Fruit!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2005, 00:22:33 »
U hoort het, ik ben niet zo'n fan van Victoria



Ik meende al zoiets te bespeuren.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline rr20

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2005, 00:49:35 »
Ik hoop niet dat deze aanwijzing/schoonheidsfout, die ik zojuist gevonden heb, het kijk plezier van de Mol zal verminderen. Want ik denk de Mol te pakken te hebben, althans daar lijkt het wel op.

Want ik heb uitgevonden via de website VIPspotting dat de hoogstwaarschijnlijke mol (Victoria) op 2 mei 2004 op de Keukenhof in Lisse was. Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat daar ongeveer een maand later de eerste aflevering is opgenomen.

http://www.vipspotting.nl/spots/spot.php?id=7908

Vast even de lokatie bekijken?

Want ze kwam het gebouw (als laatste) binnen en liep wel heel snel naar boven langs de borden met hierop de andere kandidaten. Wie zat er tijdens de test als eerste op een stoel, vooraan, om direct te beginnen met het eerste spel? Het is enorm gunstig om dan maar direct aan te beginnen want als Mol wil je in het begin niet zo veel opvallen. Als je begint kun je ook niet veel verliezen

Juist, Victoria met haar mooie rode haren. De uitzending begint met Angela naast een vuurtoren. De kleur rood komt verdacht veel voor tijdens de introductie van de andere kandidaten. Heeft al een heel dik schrift met aantekening in vergelijking met de rest, bovendien in het Russisch geschreven en zo kan ik nog wel uren doorgaan :-)

Oh ja, op die dag (2 mei) was het gemiddeld 12.6 °C in de Bilt, dus kan niet zijn dat iemand tijdens de opname van show 1 haar heeft zien lopen.

Kan het nog duidelijker!? Schiet maar!?