Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88235 keer)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 20-01-2005, 21:13:35 »
anders heeft het programma een verkeerde keus gemaakt, omdat ze ook te veel opvalt

uhuh maar ze moet wel winnen!!!! ::tandpastasmiley::

Offline Raulu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Boeiendste spel ooit bedacht!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 20-01-2005, 21:23:39 »
Is het iemand ook opgevallen, dat tijdens de test de namen van de kandidaten op het computerscherm stonden en dat alle namen op alfabetische volgorde stonden, maar dat Victoria als laatste werd getoond?

Het viel me op..., kan een hint zijn voor ons, het televisiepubliek...
Het spel gaat in je bloed zitten...

Offline Byxim

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 20-01-2005, 23:25:23 »
Klopt, dat viel mij ook op, maar misschien kent iemand het alfabet niet zo goed; die laatste letters zijn ook zó moeilijk in volgorde te zetten!?! ;)

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 21-01-2005, 16:32:36 »
Wat mij opvalt op het www.wieisdemol.nl:
Bij het stukje over Victoria bij 'kandidaten' staat "In 2001 was ze als Quirine te zien in de serie Costa! van ENDEMOL Nederland op BNN" en "Voor televisie speelde Victoria in 2004 een gastrol in de soapserie van de publieke omroep, Het Glazen Huis van ENDEMOL Nederland".
Wat maakt het nu in godsnaam uit dat die series door EndeMOL zijn gemaakt?

 


Offline jama

  • Forumlid
  • vica
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 21-01-2005, 19:29:43 »
ja maar dat staat ook bij de andere kandidaten die iets met endemol hebben gemaakt...
bijv. Lottie.

dus ik denk niet dat het iets heeft te betekenen ;)
Yvons Jaspers is um!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 21-01-2005, 22:48:41 »
Victoria probeerde weer erg verdacht over te komen deze aflevering en dat is ook wel gelukt! Al zie ik daar doorheen natuurlijk en vind ik haar daarom juist niét de mol.

Wat natuurlijk echt 'n molactie (of molwannabe-actie   ;) ) van haar was om voor te stellen in de hoeken te beginnen bij mijnenveger. Volgens mij is dat echt 't stomste wat je kunt doen, omdat daar niet veel vlakken aan grenzen. Ik zou ergens in 't midden beginnen om meer kans te hebben op 'n vlak waar meer sleutels aan grenzen (dus 'n frisbee met 'n hoog cijfer).
« Laatst bewerkt op: 21-01-2005, 22:52:22 door Han13 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 21-01-2005, 22:55:38 »
Bij mijnenveger is het wel handig in de hoeken, want meestal zit er maar één mijn in één van de 4 hoeken, dus heb je meer kans dat je niet ontploft. Maar hier was het juist andersom, hier moest je de bommen (=de sleutels) juist vinden.

Maar aan de andere kant, als ze eerst de hoeken nakeken en daar zat een frisbee in, dan waen er maar drie keuzemogelijkheden waar de sleutel in verborgen zou zijn, dus was het eigenlijk wel een handige tactiek.

Bovendien, gebaseerd op de beelden in de intro van volgende week en in de gewone intro (kandidatenvoorstelling in elke aflevering): Victoria ligt er volgende week uit.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 21-01-2005, 23:10:27 »
Bovendien, gebaseerd op de beelden in de intro van volgende week en in de gewone intro (kandidatenvoorstelling in elke aflevering): Victoria ligt er volgende week uit.

Jij lijkt zeker zeg! Roeland's intro zat toch in deze aflevering en ligt er ook nog niet uit? Waarom zou Isabella er wel zeker uitliggen dan? Alle andere filmpjes komen volgende week nog niet voor? (heb niet zo goed opgelet geloof ik wat er allemaal voorbij kwam in dat filmpje voor volgende week  ;)  )

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 21-01-2005, 23:41:18 »
Alle andere filmpjes komen volgende week nog niet voor? (heb niet zo goed opgelet geloof ik wat er allemaal voorbij kwam in dat filmpje voor volgende week  ;)  )
Van Yvonne, Victoria, Roeland en Jim weet ik het niet zeker, maar de rest leek qua intro versus volgende week niet te kloppen (dus blijven er in)...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 22-01-2005, 00:06:21 »
Bij het uitstappen uit de heli loopt Victoria richting de cameraman en kijkt ze heel geniepig recht in de camerea. Alsof ze iets in haar schild voert. Ze kijkt net zo in de camera als George tijdens de fietsopdracht (geniepig lachje naar de cameraman, deed Victoria nu ook). Het zal wel niets zijn maar ik vind Victoria verdacht. Ik heb haar zeker nog niet weggestreept als Mol.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 22-01-2005, 00:11:45 »
Bij het uitstappen uit de heli loopt Victoria richting de cameraman en kijkt ze heel geniepig recht in de camerea. Alsof ze iets in haar schild voert.
Ik had eerder de indruk dat ze flirtte met de camera, of een gekke bek trok... Zal het nog eens terugkijken.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline GTi

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 22-01-2005, 00:16:34 »
Ze is niet de mol, maar wel erg leuk...en het lijkt er inderdaad op dat ze met de camera flirt  ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 22-01-2005, 00:17:12 »
Jij lijkt zeker zeg!
Haha, ach een beetje bluf...  ;)

Maar dit is wat we zien:
Gijs in helicopter (al gezien)
Isabelle in lasergunopdracht
Jim maakt vuur (hebben we al gezien)
Lottie duikend en haar foto ligt onder water
Marc-Marie in een stuntvliegtuig
Roelandje in de grotten (hebben we gezien)
Sander die in een grote truck rijdt.
Victoria die ergens aanhangt en in een bus/trein zit (lijken beide opzelfde dag gefilmd te zijn omdat ze hetzelfde aanheeft)
Yvon bij krokodillen/alligators
Yvonne onderhandelend met een meneer en een groot informatiebord vasthoudend


En van het filmpje van volgende week zien we Victoria's shot dat ze in een soort auto'tje op rails zit. Het gebruikte shot in het filmpje. Voor de rest zien we geen enkele opdracht die met de andere stukjes uit de intro te maken hebben. Dus liggen er mogelijk uit: Victoria, Jim of Roelandje. Maar Roelandje mag gewoon niet gaan want die is te leuk. Dus is het Jim of Victoria. En aangezien Jim De Mol is...

 ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 22-01-2005, 00:26:40 »
Victoria vond ik verdacht, maar na vanavond zeg ik: ze creëert chaos, maar volgens mij zit dat meer in haar karakter dan dat ze de mol is. Ze is wel een prima bliksemafleider voor de mol, alhoewel geloof ik niet dat veel mensen weer op haar stemden (ja ik spreek mezelf tegen, i know). Ik denk niet dat ze de mol is.

Bovenstaande theorie van Robbie klinkt erg interessant :)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 22-01-2005, 00:57:42 »
Ik zou nog een keer de beelden na moeten kijken, maar vooral Victoria protesteert achteraf  dat ze vindt dat er teveel tonnen zijn geopend. Vooral de matjes vindt ze onzin.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 22-01-2005, 01:01:04 »
Haha, ach een beetje bluf... ?;)

Maar dit is wat we zien:
Gijs in helicopter (al gezien)
Isabelle in lasergunopdracht
Jim maakt vuur (hebben we al gezien)
Lottie duikend en haar foto ligt onder water
Marc-Marie in een stuntvliegtuig
Roelandje in de grotten (hebben we gezien)
Sander die in een grote truck rijdt.
Victoria die ergens aanhangt en in een bus/trein zit (lijken beide opzelfde dag gefilmd te zijn omdat ze hetzelfde aanheeft)
Yvon bij krokodillen/alligators
Yvonne onderhandelend met een meneer en een groot informatiebord vasthoudend


En van het filmpje van volgende week zien we Victoria's shot dat ze in een soort auto'tje op rails zit. Het gebruikte shot in het filmpje. Voor de rest zien we geen enkele opdracht die met de andere stukjes uit de intro te maken hebben. Dus liggen er mogelijk uit: Victoria, Jim of Roelandje. Maar Roelandje mag gewoon niet gaan want die is te leuk. Dus is het Jim of Victoria. En aangezien Jim De Mol is...

 ;D

Jim de Mol, eens ;) (voor nu) - maar- hij werd mi al een stuk verdachter neergezet dan vorige week.. wat ik dan alweer verdacht vind.. ;D

Maar vwb de promofilmpjes- uiteraard zit er wel een zekere logica in die in de gaten te houden. Victoria zit idd in die trein ja maar dat zei men ook van Roeland deze week in de grotten ::ohno:: (en dat wilde ik niet geloven ;))

Ikzelf zou het helemaal niet erg vinden als Victoria eruit zou liggen volgende week maar is het niet een beetje te voordehandliggend?
Miss is er nog een opdracht die ze niet in de voorstukjes laten zien?

Overigens ter vergelijking: Ron , winnaar, introfilmpje aflevering 3. Chandrika, verliezer, introfilmpje aflevering 5 (geloof ik linedancen). Elise. Niet altijd is daar wat aan af te leiden hoewel er natuurlijk altijd wel een paar ook juist die aflevering eruit gaan (Julien, Aafke, Astrid, Patricia bijv.)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 22-01-2005, 01:04:46 »
Ik zou nog een keer de beelden na moeten kijken, maar vooral Victoria protesteert achteraf dat ze vindt dat er teveel tonnen zijn geopend. Vooral de matjes vindt ze onzin.


Klopt ::jaja::

Maar wie instigeerde dat..?
En niemand wist van tevoren dat er matjes waren toch?

Waty ik wel vreemd vind is dat er in het begin heel veel gehakkel en gesteggel was over welke ton etc (bijna ruzie ;)) en dat later maar zo weinig geld over was... kennelijk heeft de mol toch in de groepspsychologie en hang naar comfort van de rest van de kandi's weten te kruipen (wat niet zo erg lastig geweest zal zijn na een zeer lange vlucht, vermoeiende opdracht, veel spanningen en met het vooruitzicht op een koud strand te overnachten..) om ze die kant uit te praten. Of was het de groepsdynamiek..?

Iig heeft de suggestie wonderen gewerkt opdat er kennelijk op het laatst nodig was om mensen een halt toe te roepen zodat er niet nog een ton openging..
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 22-01-2005, 01:08:54 »
Nb- nog even over die introfilmpjes.

Iemand zei, dat ze het Jim niet in de serie had zien zeggen/ doen terwijl het overduidelijk wel uit de aflevering komt. (Daisy geloof ik)

Hetzelfde was me opgevallen bij Roeland- ik heb zijn beeld in het introfilmpje niet letterlijk uit de serie zo zien terugkomen.

Misschien moeten we even kijken of dat van Gijs er wel inzit? Misschien dat er een hint inzit?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline campy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #98 Gepost op: 22-01-2005, 08:50:50 »
Hoi allen,

In de eerste aflevering zat een stukje waarbij het dagboek van Victoria in beeld kwam. Ik hier twee foto's van gemaakt, maar ik kan ze helaas niet lezen. Zijn er tussen jullie misschien spijkerschriftlezers?
Als we dit kunnen ontcijferen dan zijn we misschien weer een stapje verder.

gr,
Campy

Offline Bot13

  • Forumlid
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #99 Gepost op: 22-01-2005, 09:11:29 »
Je zal er wel niks aan hebben, maar ik lees maar 1 zin:

P -> M

het zal wel niet zo heel belangrijk zijn, immers is het maar 1 miezerig zinnetje tussen al die bladzijdes aantekeningen...


Maar wat zal het betekenen?