Auteur Topic: Belgische WIDM  (gelezen 1695 keer)

Offline Andreh6

  • Forumlid
Belgische WIDM
« Gepost op: 18-01-2005, 18:38:23 »
Waarom kregen wij in NL nooit de belgische widm te zien?
werd dit door het zelfde productieteam gemaakt als de nederlandse?
waren hier dezelfde opdrachten als de nederlandse versie?
zou zonde zijn als wij deze 4 seizoenen niet te zien zouden krijgen...
iemand een antwoord?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Belgische WIDM
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2005, 18:40:27 »
waarschijnlijk omdat de meeste mensen vrt 1 zelf wel op de tv hebben staan? omdat er al nl series zijn?
:)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Belgische WIDM
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2005, 18:44:44 »
De Belgische series van 'De Mol' zoals 't daar genoemd was, waren idd hier ook gewoon te volgen, omdat ze op de VRT werden uitgezonden, een zender die volgens mij alle Nederlanders wel kunnen ontvangen. Veel forummers hier hebben die series dan ook fanatiek gevolgd.  :) Bij de laatste serie hebben we hier op de site ook fanatiek gespeurd, zie het WieIsDeMol.Com Forum VRT serie 2003.

Offline martha

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Belgische WIDM
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2005, 18:57:07 »
Misschien kunnen ze de 3 Belgische Mollen ooit nog eens op Nederland laten zien? Als België ze verkopen wil? Verder is het zo dat Woestijnvis (de productiemaatschappij) een licentie heeft gegeven aan andere landen, bij de aftiteling wordt dat ook altijd vermeld.
Enkele van de Belgische opdrachten kom je in de Hollandse versie ook tegen, niet allemaal.
Ik heb alleen de 1e Belgische serie niet helemaal gezien, ik ontdekte het programma halverwege. Die eerste beelden kan ik me nog helder voor de geest halen. Sindsdien ben ik mollengek. Ik heb het programma gewoon via de kabel (in Noord-Holland), kunnen zien.