Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 340194 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1140 Gepost op: 23-03-2005, 13:28:33 »
Die theorie wil ik graag geloven: MM die toch nog de mol blijkt te zijn, ik krijg een zowaar Stijn-complex hiervan (voor de niet-weters: er zijn een hoop mensen die nog steeds geloven dat Stijn de mol van BE3 is, terwijl officieel Marc daar de mol was :)).

Stijn was ook de mol, net als Ron overigens !!!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1141 Gepost op: 29-03-2005, 20:02:08 »
 ::oink:: Ik zat vanmiddag met Marc-Marie op de pont!!! Ik durfde niets te zeggen..... ::schaam:: Hij had een zwart hoedje op! Wat heeft ie toch met hoedjes!
Ik zag hem echt al drie keer bij voorstellingen van cabaretiere's, maar ik durf telkens niks te zeggen :P
Misschien komende zondag!  ::zwaai::
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1142 Gepost op: 29-03-2005, 20:54:38 »
::oink:: Ik zat vanmiddag met Marc-Marie op de pont!!! Ik durfde niets te zeggen..... ::schaam:: Hij had een zwart hoedje op! Wat heeft ie toch met hoedjes!
Ik zag hem echt al drie keer bij voorstellingen van cabaretiere's, maar ik durf telkens niks te zeggen :P
Misschien komende zondag!  ::zwaai::
wat gaaf!!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1143 Gepost op: 29-03-2005, 21:43:35 »
::oink:: Ik zat vanmiddag met Marc-Marie op de pont!!! Ik durfde niets te zeggen..... ::schaam:: Hij had een zwart hoedje op! Wat heeft ie toch met hoedjes!
Ik zag hem echt al drie keer bij voorstellingen van cabaretiere's, maar ik durf telkens niks te zeggen :P
Misschien komende zondag!  ::zwaai::

Poeperd!!! ;D

Ik zal geen seconde twijfelen, en hem direct aanspreken, zo vaak krijg je normaal die kans niet, behalve jij dan!! ::) ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1144 Gepost op: 30-03-2005, 16:52:02 »
Nah kijk, hij was met een vriendin ofzo, en ze waren in gesprek, dus ik vond het een beetje raar om het gesprek te onderbreken. En die andere keren zag ik hem dus in het theater, en dan dacht ik: Ja, hij is ook een avondje uit, misschien vind ie het vervelend dat ie gestoord word ofzo.

En ik weet niet wat te zeggen natuurlijk :P
Eigenlijk ben ik gewoon een verlegen doos.. ::jaja::
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1145 Gepost op: 30-03-2005, 17:48:48 »
Poeperd!!! ;D

Ik zal geen seconde twijfelen, en hem direct aanspreken, zo vaak krijg je normaal die kans niet, behalve jij dan!! ::) ;D

ja maar van jou krijgt ie spontaan een hartaanval, want jij zou er recht opspringen en dan ook blijven springen  :P

mja, ik zou ook zeker weten op m afstappen, als mijn geweten dat kon verdagen   ::pinokkio::
jammer dat je geen vrouwelijke charmes in de strijd kunt gooien bij hem  ;) (kijk arco, dat heb jij dan weer wel.. de charmes dan, niet het vrouwelijke  :D)
whatever :)

maar cool
« Laatst bewerkt op: 30-03-2005, 17:50:25 door Lautjuh »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1146 Gepost op: 30-03-2005, 20:23:07 »
Wat een heerlijke blaatpost Lau!! ;D ::ok:: ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1147 Gepost op: 3-04-2005, 22:40:23 »
Voor iedereen die nog steeds denkt dat MM de mol is (het is echt niet zo, hoor), heb ik nog een aanwijzing: Na afloop van de Mol Fandag toen ik op het station van Amersfoort aankwam, stond er op het station een goederentrein met wagons met daarop 'MOL' en een logo van een grappig getekende krokodil!!!! echt absurt.

MOL was een afkorting die stond voor het bedrijf... Op sommige wagons stond iets van 'Mitsu O.S.K Logistics' of iets dergelijk... Maar het bleef raar.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1148 Gepost op: 4-04-2005, 01:25:08 »
Voor iedereen die nog steeds denkt dat MM de mol is (het is echt niet zo, hoor), heb ik nog een aanwijzing: Na afloop van de Mol Fandag toen ik op het station van Amersfoort aankwam, stond er op het station een goederentrein met wagons met daarop 'MOL' en een logo van een grappig getekende krokodil!!!!

Ik heb ook zo'n bizarre wagon gezien: een paar weken geleden op station Den Bosch.

MOL was een afkorting die stond voor het bedrijf... Op sommige wagons stond iets van 'Mitsu O.S.K Logistics' of iets dergelijk...

Dat is de informatie die ik nodig had! Het blijkt te gaan om het Japanse transportbedrijf Mutsui O.S.K. Lines (=MOL). Url: http://www.mol-logistics.co.jp/


Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1149 Gepost op: 4-04-2005, 09:33:07 »
:) Wel toevallig ja maar hij is t niet......

Ik heb n handtekening op mn Marc-Marie H. dvd :) jeeee! Dankjewel Marc Marie !

bye!

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1150 Gepost op: 4-04-2005, 20:43:53 »
mn Marc-Marie H. dvd :)
Jaaaa dies leuk he!!
Wij vinde dat ene stukje van die stoma:
"En als die dan nie lekker zit.. UUHHH AAAAAAAAAAAAAAH :D"
zooo leuk!  ::bravo::  ::rofl::
Hij blijft gewoon leuk  ::tandpastasmiley::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1151 Gepost op: 5-04-2005, 14:17:32 »
Ik heb ook zo'n bizarre wagon gezien: een paar weken geleden op station Den Bosch.

Dat is de informatie die ik nodig had! Het blijkt te gaan om het Japanse transportbedrijf Mutsui O.S.K. Lines (=MOL). Url: http://www.mol-logistics.co.jp/



stond voor het stoplicht... komt die mol vrachtwagen ook bij mij langs rijden!
eng hoor, t houd nooit op  ;D

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1152 Gepost op: 5-04-2005, 17:16:50 »
Voordat demol begon, zei ik al dat MM de winnaar zou worden  ::trots::
Gefeliciteerd Marc-Marie!!!  ::bravo:: ::ok:: :)
Mol moet, mol doet je goed!

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #1153 Gepost op: 5-04-2005, 17:18:07 »
::oink:: mobieltjes worden toch ingeleverd voordat het MOL-spel begint??  ::oink:: :o
 >:( of mogen de BN-ners die wel gewoon blijven gebruiken tijdens het spel?  >:(

btw Marc-Marie je show was gewéldig  ::ok:: ::ok:: ::ok::
ik was al fan, maar dit was weer erg ontroerend, ontwapenend, eerlijk en MOOI (vooral de zang  ::ok:: ::bravo:: )

Marc-Marie gaat winnen!!!!!  ::trots:: ::jaja::
zie je wel, had het op blz 1 al voorspeld!!!  ::trots:: ::jaja::
Mol moet, mol doet je goed!

Offline dorientje

  • Forumlid
Nog steeds schik om MM
« Reactie #1154 Gepost op: 7-04-2005, 21:17:17 »
Af en toe schiet me zo weer een leuke actie van Marc- Marie binnen, dan moet ik zo lachen! (en iedereen om me heen: "wat heeft die nou weer voor binnenpretje!")
 ::rofl::
Ik ben verliefd.....op Marc-Marie

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1155 Gepost op: 9-04-2005, 23:12:51 »
(en iedereen om me heen: "wat heeft die nou weer voor binnenpretje!")
::rofl:: kan het me helemaal voorstellen ;)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1156 Gepost op: 10-04-2005, 17:46:32 »
Voor iedereen die nog steeds denkt dat MM de mol is (het is echt niet zo, hoor), heb ik nog een aanwijzing: Na afloop van de Mol Fandag toen ik op het station van Amersfoort aankwam, stond er op het station een goederentrein met wagons met daarop 'MOL' en een logo van een grappig getekende krokodil!!!! echt absurt.

MOL was een afkorting die stond voor het bedrijf... Op sommige wagons stond iets van 'Mitsu O.S.K Logistics' of iets dergelijk... Maar het bleef raar.

He.. en iedereen maar denken dat dat dé clou was ::rofl:: >:D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1157 Gepost op: 1-05-2005, 23:10:38 »
Oke, dat je Marc-Marie één keer tegenkomt, is nog wel normaal. Maar dat je hem in VIER maanden VIER keer tegenkomt, is bijna bizar! Ik stond gisteren met m'n kraampje in het Vondelpark, wie komt daar aanlopen... Jawel, Marc-Marie!! Ik was eerst verbijsterd, dacht ik eerste instantie dat ik niets durfde te zeggen maar ging toen met m'n bordje met spijkertjes waar sleutelhangers en oorbellen aanhingen er achteraan, samen met m'n vriendin. Ik eerst kéihard roepen: 'ZELFGEMAAKTE OORBELLEN EN SLEUTELHANGERS!!!' en toen we M-M naderden zei ik: Hee, Wil je geen leuke zelfgemaakte oorbellen kopen? Ik was op de Wie-Is-De-Mol-Fandag! Hij: Oh, leuk! Ja, ik vind ze heel mooi, maar ik heb alleen geen gaatjes! Ik: Oh, koop je toch oorbellen voor Mylène? ( = een cabaretiere die ik heel erg bewonder, ik kwam hem twee keer tegen na afloop van haar voorstelling, ze is een goede vriendin) Hij: Ja, oorbellen voor Mylène, haha! Toen zei z'n vriend dat hij die blauwe sleutelhanger heel mooi vond, en toen kocht Marc-Marie de sleutelhanger DIE IK HEB GEMAAKT!  ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Nou, ookal ging de rest van de verkoop niet echt denderend, het maakte niets!!  ::jaja:: ::jaja:: ::tandpastasmiley::

En van het geld dat ik verdiend heb, ga ik mooi binnekort naar 'Amadeus'!  ::trots::

 ::zwaai:: 
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!
« Reactie #1158 Gepost op: 2-05-2005, 23:08:26 »
Kei leuk!  ::ok:: :D