Auteur Topic: Mol in 2004!  (gelezen 85043 keer)

Offline Orientalred

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • OR is back in town...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #40 Gepost op: 6-05-2003, 13:33:01 »
Daarnaast begrijp ik niet waarom er geen serie's uit andere landen herhaald kunnen worden. Wie is de mol is in zoveel landen gemaakt, daar kan je volgens mij nog jaren mee vooruit. Lijkt me een leuk alternatief voor de tussenliggende tijd. En ook als er inderdaad besloten wordt om het programma niet meer te maken zou ik graag zien dat andere serie's worden uitgezonden!!!


Lijkt me een goed plan, helaas zijn van die series al de uitslagen bekent, al is dit altijd nog beter dan helemaal te moeten afkicken. En de afleveringen blijven evengoed leuk.

Wat gaat er btw aan het eind van dit seizoen met dit topic gebeuren? Wordt de Avro op de hoogte gesteld? Of moeten we ze zelf met smeekbedes bestoken? Of, gaat er een "WIDM-moet-blijven- actie" komen? (zijn maar suggesties  ;D







You ever want something, that you know you shouldn't have. The more you know you shouldn't have it, the more you want it.

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Mol in 2004!
« Reactie #41 Gepost op: 6-05-2003, 14:21:28 »
Het moet, het moet, het moet, het moet! Anders gaat dit meisje heel kwaad worden op de AVRO  >:(.

 ;D








Offline sylvia02

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #42 Gepost op: 6-05-2003, 14:37:39 »
please laat de mol blijven het is zo'n mooi programma het is en blijft spanmnend en leuk om mee te speuren
 :Pde molmoet blijven  :'(
groetjes sylvia ;D







« Laatst bewerkt op: 6-05-2003, 14:38:42 door sylvia02 »
de mol moet ook volgend jaar op tv

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Mol in 2004!
« Reactie #43 Gepost op: 6-05-2003, 15:44:09 »
Laten we met zijn allen naar het AVRO-gebouw gaan en daar een collectieve sit-actie te gaan doen  ;D

Heeft iemand 'Breekijzer' of 'De Rijdende Rechter' ingehuurd, omdat we RECHT hebben op elk jaar een molserie???








Offline brammetje

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #44 Gepost op: 6-05-2003, 16:35:09 »
Wie is de Mol moet op tv blijven:
omdat het het enige programma is waarvoor ik iedere zaterdagavond 20 km voor naar huis wil fietsen om het niet vrijdags ochtends in de reclame te moeten zien, en heel het forumgebeuren moet missen in de tussentijd,
omdat het het enige programma is op de nederlanse tv dat al zn kijkers uitdaagt om het mysterie t5e ontrafelen,
omdat iedere afdeling boeit en je geen moment met rust laat,
omdat ik de hele week nergens anders aan kan denken,
omdat ik nog uren door kan gaan met redenen opnoemen waarom WidM op tv moet blijven
DE MOL MOET BLIJVEN!!!!!







WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline brammetje

  • Forumlid
Re:Mol in 2004!
« Reactie #45 Gepost op: 6-05-2003, 16:40:42 »
Meschien een leuk idee om het met Bekende Belgen te doen voor de Nederlandse versie en met bekende Nederlanders voor de Belgiese versie.

Een paar sugestie's,de rest moeten ze zelf maar zoeken.

Voor Nederland uit Belgie:

Koen Wouters
Jambers
Urbanes
Die vrouw die eerst net zo dik was als Terpstra.
Marlene De Wouters

Voor Belgie uit Nederland

Rolf Wauters
Irene Moors
Jamai
Rob verlinden
Chazia Mourali
Max Westerman (heeft het meschien te druk en leeft in America en werkt voor het Rtl Nieuws)
Ron Brandsteder en Frans Bauer (zijn we die ook meteen kwijt)

SUPERSTOER IDEE!!!! behalve jamai dan........ ::)







WIJ WILLEN WIDM IN 2004! Met een (zo mogelijk) betere mol als elise!! (zij is weliswaar tot nu toe een van de beste, maar toch)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #46 Gepost op: 6-05-2003, 17:16:49 »
Omdat ik zwaaaaaar verslaafd ben, net als velen met mij  ;D
Omdat het zo super-goed in elkaar zit. Zo'n super-concept gooi je toch niet na 4 keer weg  ???
Omdat de kandidaten echte (vaak  hele leuke) mensen zijn.  :D
Omdat wij worden uitgedaagd een keer goed na te denken, dat doet geen enkel programma zo goed.  8)
Omdat je er de hele week plezier van hebt (tel de tijd dat mensen met het programma op internet bezig zijn nou eens via een leuk rekensommetje bij de kijkcijfers op, dan staan we meteen bovenaan!) ;)
En tenslotte omdat ik verslaaaaaaaaafd ben  :P

Een actie, mochten ze nog niet overtuigd zijn, vind ik een goed idee.







'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Truus Tornado

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #47 Gepost op: 6-05-2003, 17:26:24 »
De MOl moet blijven. Het is de enigste serie die zoveel kenmerken heeft en zo goed inelkaar is gezet. Dat mag absoluut NIET van de buis verdwijnen. Het programma krijgt iedereen, waaronder ikzelf en de rest van mijn familie, zo gek om alles stuk voor stuk te annaliseren en nog eens te kijken. Kortom DE MOL MOET BLIJVEN. Het is een TOP-programma.  ::)groetjes TRTWEETY

www.trudyg.nl








groetjes van een Mol-fan

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #48 Gepost op: 6-05-2003, 18:19:52 »
Wieisdemol heeft als enige programma de potentie om ook na tien of twintig jaar in ongewijzigd format interessant te blijven. Het lijkt mij dan ook vanzelfsprekend dat een van de commerciële zenders er mee aan de haal gaat, wanneer de AVRO en VTM er mee stoppen.
Waarom dat zo is blijkt wel uit de reacties op dit topic. Wij als molfans kunnen natuurlijk argumenten genoeg verzinnen om de mol te blijven uitzenden. De hamvraag is echter: 'waarom wil de AVRO stoppen'?

Het kan volgens mij niet aan de kijkcijfers liggen. Dat Angela zou willen stoppen zal ook wel niet de reden zijn. En het kan eenvoudig niet zo zijn dat de ideeën op zijn. Deze zijn toch schier eindeloos...

Dus AVRO, kom maar op, ga eens in discussie! Ik ben er van overtuigd dat wij voor ieder argument twee valide tegenargumenten weten.

Dennis

(NB de 'hamvraag' is een uitdrukking uit een oude klassiek geworden quiz. En ook de quiz is zo'n fenomeen dat nooit van de buis zal verdwijnen, dus waarom wieisdemol skippen?)









Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #49 Gepost op: 6-05-2003, 18:33:31 »
NATUURLIJK! moet de Mol blijven! Hier zitten we al bijna een jaar op te wachten en ik zou het bijzonder op prijs stellen om dat weer een jaar te moeten doen, als er maar weer een nieuwe serie komt!
*ik wil geen afkickdepressie! ;D*

(we moeten dit inderdaad aan de avro voorleggen, die argumenten die dennis hierboven beschrijft... er is vast wel iemand op de wereld die nieuwe opdrachten kan verzinnen! en zo duur hoeft het programma toch niet te kosten?)








Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #50 Gepost op: 6-05-2003, 20:16:17 »
zeer weledelgeleerde mensen van de AVRO,

wilt u astublieft WIDM op de televisie laten bestaan? Jullie mogen van mij best een pauze hoor (hebben jullie verdiend ;))maar alstublieft: "KOM TERUG!!!!" WIDM is het beste programma ever. Alle argumenten zijn al genoemd, dus dat ga ik niet meer doen, maar gooi zoiets moois als dit niet weg. Ik wil dat mijn kinderen (die ik nu nog niet heb)dit later ook mee kunnen maken. Zal zeer zeker een verrijking van hun leven zijn.

met vriendelijke groeten en hoogachting,

Rosa








Offline Groninger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mol in 2004!
« Reactie #51 Gepost op: 6-05-2003, 20:37:16 »
Omdat mollen leuk zijn ...








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol in 2004!
« Reactie #52 Gepost op: 6-05-2003, 21:13:14 »
Uiteraard kan ik dan niet achterblijven, ik heb niet voor niets al vanaf mijn inschrijving mijn motto hierop aangepast. Zelfs enkele mol-goden hier hebben dat motto al van mij overgenomen (he Chrizzzzz, D**N, Han13, enzzzzz), hetgeen uiteraard mijn stille hoop was. :o :o

De mensen van de AVRO, die het niet kunnen laten deze site te raadplegen, kunnen deze wanhoopspogingen toch niet naast zich neerleggen? Dus AVRO: WIJ WILLEN SERIE 5 in 2004, WIJ WILLEN SERIE 5 IN 2004, en nog 1 keer: WIJ WILLEN SERIE 5 in 2004.

Wij danken u. Als dit desondanks de laatste keer was, dan gebeurt er dit: :'( :'( :'( :'( :'(








Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:Mol in 2004!
« Reactie #53 Gepost op: 6-05-2003, 22:54:45 »
Waarom de Mol moet blijven?
Dit programma heeft alles wat ik zoek op tv. Jullie kunnen het me gewoon niet aan doen om ermee te stoppen. Het mollenbloed zit nu eenmaal in me.
Bovendien is dit het enige programma waar ik 's nachts van droom  ;D








« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 13:48:39 door Amy »
'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Mol in 2004!
« Reactie #54 Gepost op: 6-05-2003, 23:24:22 »
Laten we met zijn allen naar het AVRO-gebouw gaan en daar een collectieve sit-actie te gaan doen  ;D

Heeft iemand 'Breekijzer' of 'De Rijdende Rechter' ingehuurd, omdat we RECHT hebben op elk jaar een molserie???
Nog niet. Misschien kunnen we ons vastketenen aan het gebouw ofzo?







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re:Mol in 2004!
« Reactie #55 Gepost op: 6-05-2003, 23:45:29 »
Wat gaat er btw aan het eind van dit seizoen met dit topic gebeuren? Wordt de Avro op de hoogte gesteld? Of moeten we ze zelf met smeekbedes bestoken? Of, gaat er een "WIDM-moet-blijven- actie" komen? (zijn maar suggesties  ;D
Ik heb dit topic sticky gezet zodat alle insiders bij de AVRO, IdtV en de NOS die het forum volgen (en die zijn er zeker!) met eigen ogen kunnen zien wat een gemiddelde molfan vindt van een nieuwe serie.

Mocht de AVRO alsnog besluiten te stoppen met de serie, dan rest mij niets dan een uitdraai van deze topic op de MolFanDag als petitie aan te bieden aan de AVRO...







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol in 2004!
« Reactie #56 Gepost op: 7-05-2003, 00:05:37 »
Die Compuart, ik bevind me dus in een goed gezelschap. Die mol komt er, desnoods nemen we hem zelf op!

Maar wie moet het dan presenteren? :P

Let maar eens op wat er gaat gebeuren de 25e!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 00:07:40 door bodejosm43 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol in 2004!
« Reactie #57 Gepost op: 7-05-2003, 00:10:45 »
Nog niet. Misschien kunnen we ons vastketenen aan het gebouw ofzo?
We gaan gewoon alle ex-mollen gijzelen, we hebben er dan tenslotte al 7 (belgische en NL samen). En met hen beginnen we een nieuwe serie.







« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 00:11:59 door bodejosm43 »

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Mol in 2004!
« Reactie #58 Gepost op: 7-05-2003, 00:11:04 »
Wie is... de mol???

Ik vind het knap dat mensen een programma kunnen bedenken waarmee zoveel mensen 10 weken lang bezig kunnen zijn met het vinden van een saboteur in een groep onbekende Nederlanders. Die mensen van de AVRO etc. die hier kijken zien heus wel dat er mensen om 4 uur 's nachts zitten te posten en op inet aan het zoeken zijn naar kleine dingen zoals een mol met nr. 28 op z'n rug die op de Titanic ligt ofzo!

Noem mij nog eens 1 programma waarbij zoiets gebeurt!








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Mol in 2004!
« Reactie #59 Gepost op: 7-05-2003, 00:14:11 »
Wie is... de mol???



Noem mij nog eens 1 programma waarbij zoiets gebeurt!
Ik geef een verborgen hint: Kabouter Plop en de teletubbies zijn het NIET.