Auteur Topic: De Mol komt defintief terug!  (gelezen 7097 keer)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol komt defintief terug!
« Gepost op: 26-11-2003, 19:19:29 »
De mol komt defintief terug.
Volgens RTL Boulevard wordt er dit seizoen toch een wie is de mol reeks opgenomen. Opmerkelijk omdat België een jaar overslaat aldus kwalbert. Ik denk dat de uitzending toch pas volgend jaar zal zijn en dat hij alleen opgenomen gaat worden. Bovendien is België definitief gestopt al weet je natuurlijk nooit maar toch vertrouw ik de info van Boulevard wel, even nog een bron zoeken.
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2003, 19:32:46 »
Het meesterlijke AVRO-programma Wie is de Mol keert definitief terug op het scherm. Angela Groothuizen bevestigt op haar website de terugkeer van het populaire -van oorsprong Belgische- programma.

In september meldden we al dat Wie is de Mol een rustpauze in zou lassen. De redactie van het programma vreesde verzadiging. Bovendien is het een zware en tijdrovende productie. In Vlaanderen keert De Mol voorlopig niet terug om deze redenen. In Nederland komt er nu dus wel een nieuwe serie, zo meldt Groothuizen. De voorbereidingen beginnen binnenkort. Opnames vinden zeer waarschijnlijk halverwege 2004 plaats in een nog te bepalen land, waarna de serie begin 2005 op de buis te zien zal zijn.
at your service

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2003, 21:11:57 »
Geweldig nieuws! ::ok::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2003, 13:56:04 »
't is zeker geweldig nieuws! Door inside info waren wij echter al ietsjes eerder op de hoogte van dit geweldige nieuws. Hoe en wat kunnen jullie lezen in Wie is de mol komt wél terug! [let op: spoilers!!!] in de huiskamer.  :)

Bedenk wel effe goed of je 't wel wilt lezen, want 't kan zijn dat er in 't topic spoilers staan.  :-\

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2003, 14:32:17 »
 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::


YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH


 ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Cad is een beeeeeeeeetje heel erg blij!!! :D :D :D :D :D :) :) :) ;D ;D ;D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #5 Gepost op: 2-12-2003, 23:52:22 »
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY :o :o :o :o :o

Ik ben hier echt heeeel blij mee, De Mol is BACK!!!!!!!!!!!!!!! ::) ::) ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline nettie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #6 Gepost op: 4-12-2003, 20:34:56 »
Citaat
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY     
Bij wie?? Ik ben ook wel in voor een feestje na het lezen van dit super goede nieuws ;D ;D ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #7 Gepost op: 5-12-2003, 23:24:17 »
YYYIIIIIIHAAAAAAAA!!!!!!!!   ;D :D ;D :D ;D :D ::ok:: ::ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #8 Gepost op: 14-01-2004, 10:25:38 »
Het meesterlijke AVRO-programma Wie is de Mol keert definitief terug op het scherm. Angela Groothuizen bevestigt op haar website de terugkeer van het populaire -van oorsprong Belgische- programma.

In september meldden we al dat Wie is de Mol een rustpauze in zou lassen. De redactie van het programma vreesde verzadiging. Bovendien is het een zware en tijdrovende productie. In Vlaanderen keert De Mol voorlopig niet terug om deze redenen. In Nederland komt er nu dus wel een nieuwe serie, zo meldt Groothuizen. De voorbereidingen beginnen binnenkort. Opnames vinden zeer waarschijnlijk halverwege 2004 plaats in een nog te bepalen land, waarna de serie begin 2005 op de buis te zien zal zijn.




Groot gelijk
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #9 Gepost op: 14-01-2004, 21:42:29 »
Hopelijk hebben de makers iets aan onze ideeen. We hebben zelf ook een heleboel geleerd over de werking van een forum en daarnaast meer inzicht gekregen in hoe Castor en Pollux samen werken.

Al met al was het BIG FUN !!! As it should be.
Altough the last joke almost killed me. Thanks for the help.
Still a bit disoriented but clearing up. Dyslexie seems to be less. Typing speed increased etc.

Helping beets doing nothing. You understand. Making programs hell of a job. Please don't be angry at me if I made any mistakes, I'm only human. But I think I had help.

This game was better than last game, keep tuning. Thanks for the X.., am enjoying it.

Keep up the good work. Eastereggs.  ;D ;D ;D

Offline juultjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #10 Gepost op: 26-02-2004, 10:38:18 »
als ik nou ff snel bner word, kan ik dan ook meedoen? ::zwaai::
always look on the bright side of life

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt defintief terug!
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2004, 13:16:54 »
De mol is cool!!!!!!!! alleen wel jammer daqt ze bners doen. Het lijkt me wel leuker gewoon mensen die onbekend zijn. Ookal vin ik het wel erg leuk dat Victoria Koblenko meedoet!!!