Auteur Topic: Frédérique Huydts (38) overleden  (gelezen 195411 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #60 Gepost op: 3-04-2006, 20:22:58 »
dag mooie lieve Frédérique...
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #61 Gepost op: 3-04-2006, 20:23:56 »
wat een ontzettend naar bericht, heel onwerkelijk vooral....  ik besef het nog niet helemaal, vooral omdat je het gevoel hebt dat je een kandidaat heel persoonlijk kent....

ik vind het een heel mooi gebaar van Fréderique dat de uitzendingen van WIDM doorgaan, "Wie is de mol was een van de leukste ervaringen uit mn leven, omdat ik weer even helemaal kind kon zijn"". Maar het is nu werkelijk absurd om na te speculeren  of Fré de mol was etc..... :\'(

heel veel sterkte aan de familie, vrienden, collega's etc...

Tomás

Offline saffiertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #62 Gepost op: 3-04-2006, 20:27:08 »
Oo wat erg ! ::oink::
Ik ben er echt stil van ik zag het op de tv.  
Ze was echt heel leuk , grappig & Symphatiek
Gecondoleerd Vrienden & Familie

x Laura.
Lovee me honeyys

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #63 Gepost op: 3-04-2006, 20:30:04 »
Hier zijn geen woorden voor.

Ik had enorm respect voor Frédérique. Niet alleen was ze een geweldige actrice, ook zag ik in haar een bijzonder aardige vrouw, een doorzetster en bovenal een vechtster. Haar deelname aan WIDM was voor mij het bewijs.

Toen ik vernam dat Frédérique weer in het ziekenhuis was opgenomen, was ik geschokt. En toen ik vanavond in de trein naar huis dit vreselijke bericht vernam, kon ik geen woorden meer uitbrengen. Een fantastische vrouw heeft deze wereld verlaten. Een aardige vrouw, een doorzetster, maar bovenal een vechtster. Zo zal ik haar altijd herrineren.

Frédérique, rust zacht :\'(

...

Offline Moggerz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #64 Gepost op: 3-04-2006, 20:30:34 »
treurig, schokkend, verbijsterend...

sprakeloos...

sterkte gewenst aan alle nabestaanden...
wow bob wow

Offline Epic

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #65 Gepost op: 3-04-2006, 20:30:47 »
Ongelofelijk  .....

Net als je denkt dat je ervan af bent... verschrikkelijk

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #66 Gepost op: 3-04-2006, 20:33:29 »
Jeetje zeg, Frédérique  :( !
Een paar minuten roerloos en stomverbaasd naar het scherm gestaard, en toen gezocht naar een officiële nieuwssite die het zou melden. De .nl site bevestigde het 15 minuten later.
Ik had vanochtend wel gelezen dat ze in het ziekenhuis lag. Dacht nog "dit klinkt helemaal niet goed" maar dit had ik echt niet verwacht !
Zo bruisend, vol energie, prachtige vrouw, veel te jong, mijn molletje.. Arme nabestaanden.
Heel veel sterkte.
Corien.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline JeroenS

  • Winnaar WIDM Pool 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #67 Gepost op: 3-04-2006, 20:34:35 »
Nee, nee, nee, wat een drama dit.
Ik schrok me rot toen ik het hoorde ::ohno::

Rust zacht :\'(

Offline *marianne*

  • Winnaar pool Peking Express 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #68 Gepost op: 3-04-2006, 20:35:29 »
heel veel sterkte aan alle nabestaanden.
oke nee ik spoor niet....Hoeft ook niet, ik ben toch geen trein???

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #69 Gepost op: 3-04-2006, 20:36:07 »
Hoorde het om half 6 op de radio, en ik schrok me rot. Ik kende haar niet voor dat widm begon, maar het grijpt me toch enorm aan. Hoorde net op het 8 uur journaal met wisselende gevoelens dat widm gewoon doorgaat..

Heel veel sterkte aan iedereen die er net zo kapot van is als ik, en natuurlijk haar familie.

Maar, ze gaf zelf aan dat widm door moet gaan, had ze dit aan het begin van de opnamen gezegd, want de producers wisten natuurlijk van haar ziekte en het risico, of heeft ze dit recentelijk aangegeven?

 :o :\'(

Respect.

Gecondoleerd.

Enzo, ik ben hier helemaal niet goed in  :-X :-\\ ::niet-ok:: :(
Molloot sinds seizoen 4

Offline drien

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #70 Gepost op: 3-04-2006, 20:39:52 »
Ik wil het niet geloven en ik kan het niet geloven, ik ben boos, zo boos...
Waarom nou???? Het ging nu allemaal zo goed....??! 

Lieve Frédérique,
Rust zacht, PRACHTIGE DAPPERE VROUW, rust zacht...

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #71 Gepost op: 3-04-2006, 20:42:19 »
Ongelofelijk, wat vreselijk. Ik vind het heel erg, voel me echt aangeslagen terwijl ik helemaal niet kende. Maar zij stond zo mooi in het leven dat het me aangrijpt. Zat zonet journaal te kijken en daar kwam Liz in beeld en werd geïnterviewd. Had de tranen in mijn ogen.

Heel veel sterkte gewenst naar haar familie en vrienden!!

Dag Frédérique!

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #72 Gepost op: 3-04-2006, 20:43:24 »
Ik las vanmorgen dat ze was opgenomen in het ziekenhuis en dacht dat ze dat zouden vertellen in het jeugdjournaal. Ik schrok enorm toen er werd verteld dat ze is overleden.
Verbazing en een traan.
zojuist werd er op tv iets gezegd van ik weet zo gauw niet wie:"toen ik bij haar in het ziekenhuis was was ze nog ongelooflijk mooi, ik wist niet dat zieke mensen nog zo mooi konden zijn, haar ogen straalden."
Ik denk dat ze een heel erg stralend persoon was en hoop dat ze het hiernamaals nu een extra straal komt brengen.
Rust zacht, stralende Frederique.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #73 Gepost op: 3-04-2006, 20:44:54 »
Frédérique, je was zo mooi, zo dapper, zo levenslustig... waarom toch?  :\'(

Rust zacht

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #74 Gepost op: 3-04-2006, 20:45:00 »
Dit komt even hard aan  ::sorry::
Net nadat ik gisteren bij een familiebijeenkomst met verschillende familieleden heb gepraat over hun ziekte kanker. 38 jaar... das jong.
Van nu af aan zal ik denk ik mijn tranen niet kunnen bedwingen als ik haar zie bij WIDM.

 Een hele nieuwe wending in het spel... voor ons, althans, door de kennis die we achteraf hebben dat ze van WIDM heeft genoten (tot aflevering 4 in ieder geval) en dat we weten hoe het afloopt en dat WIJ in de toekomst kunnen kijken en weten wat haar te wachten staat ... ach ik weet niet meer wat ik wil zeggen. WIDM 2006 zal niet meer hetzelfde zijn, maar veel emotioneler. Ik voel me er veel meer bij betrokken nu. Tis geen grappig spelletje meer, maar belevenissen van mensen, van vlees en bloed, met voor en tegenspoed.


Aan alle nabestaanden, vrienden en fans wens ik sterkte toe.

Offline minke

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #75 Gepost op: 3-04-2006, 20:45:55 »
Op 3 april 2006 20:37 getekend door: Minke  
Ik kan het niet geloven...
Waarom zij...!
Iemand die straalde...
Een van de best actrices van Nederland...
Waar je niet van geloofde, dat zij dit overkwam...
Ik ken haar niet...
Alleen van tv...
Maar een ding weet ik zeker...
Ze was bevriend met iedereen...
Een wens dat je de tijd kunt terug draaien...
Wat zou dat een fijne wens zijn...
38 jaar...
Dat kan toch niet zomaar...
Zij die je niet wilt missen...
Maar ik weet zeker...
Niemand zal Frédérique ooit vergeten...
Sterkte...

 

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #76 Gepost op: 3-04-2006, 20:46:19 »
tjonge wel heftig allemaal, ik zag het net op het journaal, ik dacht heh dat kan niet en ben naar de computer gerend om het op de site te bekijken maar ja het is dus echt waar, hoe naar kun je je voelen om iemand die je maar betrekkelijk kent, zou dat komen omdat ze enthousiast en levenslustig was????
ik kende haar niet voor wie is de mol? maar daar heb ik haar leren kennen als een actieve levenslustige jonge vrouw die plezier had in wat ze deed, ze vocht voor beterschap en dat lukte maar toen sloeg de ziekte weer toe! zo zie je maar elke dag kan de laatste zijn ook voor een BN`r! HEEL VEEL STERKTE GEWENST AAN DE OUDERS EN IEDEREEN DIE DICHT OM FRèDERIQUE HEENSTOND, ik zal zeker naar wie is de mol? blijven kijken, gewoon omdat ik het een tot programma vind en omdat Frederique trots was om haar deelname, dus ze wilde dat het gezien werd en word~!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Balou78

  • Forumlid
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #77 Gepost op: 3-04-2006, 20:50:44 »
Vreselijk, zó hard gevochten en toch nog verloren...  ::ohno:: Heel veel sterkte voor alle nabestaanden...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #78 Gepost op: 3-04-2006, 20:51:48 »
"Elk afscheid is de geboorte van een herinnering"

Woorden schieten ook bij mij te kort...Frederique het zal moeilijk kijken worden aanstaande vrijdag...wetende dat je stralende lach nooit meer zal stralen en je sprankelende ogen nooit meer sprankelen :\'(
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique Huydts (38) overleden
« Reactie #79 Gepost op: 3-04-2006, 20:56:00 »
Lieve Frédérique,
Wie is de Mol? Dat is nog steeds de vraag. We weten het nog niet. Misschien ben jij het wel. Of zit je in de Finale, dat zou leuk zijn. Want je bent enthousiast, vrolijk en jeugdig. Ik vond je er zo goed uitzien en was zo blij voor je dat je genezen was.  Je  zwierde zo lekker aan die kabelbaan, en rende vlot door de loods. En je was er wel voor in om sjekkels te stelen. Een tikje ondeugend datmocht ik ::bravo:: wel.Ik verdenk je niet als Mol, je doet zo je best en haalt geen mollenstreken uit. Maar die Finale die zou je best eens kunnen halen. Dan hoop ik dat je deze finale gaat winnen want deze kan je winnen. Van kanker kun je niet winnen. Het leven is oneerlijk. Rust zacht.  ::bravo::