Auteur Topic: De Beste Mollenstreek tot nu toe  (gelezen 20328 keer)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #40 Gepost op: 29-04-2006, 21:15:23 »
klopt als een bus ::jaja::...ik heb beide topics even samengevoegd tot een topic, dus we kunnen weer lekker on-topic gaan ;)
Jaa, er was zoo iemand die een nieuw topic had aangemaakt & ik had daarop gereageerd.. ::hypocriet::

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #41 Gepost op: 30-04-2006, 02:13:36 »
Uh dat was niet George, maar een seizoenetje later en in een iets kouder landje ook: Namelijk Elise in Canada

Beste mollenstreek: george op de waterskies, is in eerste instantie een held, maar ja hij weet het tweede deel van de opdracht al.


Het was Ferdi die al die lintjes mee nam en vage aanwijzingen achter liet, Elise maakte het echter onmogelijk om de opdracht te doen slagen door cruciale lintjes mee te nemen (laatste lintje bij de hut dag Ron ::zwaai::,) en de vage hints (voor zover ze die tegenkwam,) weg te halen. Chandrika was het dacht ik die hier door verdwaalde maar dit weet ik niet zeker.

Offline ydnic

  • Forumlid
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #42 Gepost op: 30-04-2006, 08:44:03 »
Bij de belg: Hugo! In de auto draaien ze steeds een bandje met muziek, waaronder een nummer van K3. Hugo zet dit elke (!) keer als het komt uit. Een aantal afleveringen later moeten ze uitgerekend dit nummer aan een schoolklas (oid) leren... en de groep moet het nummer herkennen!!

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #43 Gepost op: 19-07-2006, 12:42:20 »
of deborah 1e reeks nl liet zich uit de boot vallen en pas aan het eind dachten de kandidaten "he waar is deborah nou"zie je haar zo lekker dobberen in het water
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: De Beste Mollenstreek tot nu toe
« Reactie #44 Gepost op: 23-07-2006, 22:48:04 »
Citaat
Citaat van: Bodejos op 18.04.2006, 19:53:32
Wie liep er ook weer het huisje voorbij, in serie 4, bij de lintjes-opdracht?

Precies op tijd binnenkomen, maar per gemist lintje kostte het toch wel iets van 100 euro?

Citaat
Citaat van: Sprien
Elise!!

Nee, Ron.

Ron liep er straal voorbij.

Elise kwam net op tijd binnen idd
 
 
 
« Laatst bewerkt op: 23-07-2006, 22:52:43 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Beste Mollenstreken ooit
« Reactie #45 Gepost op: 23-07-2006, 22:50:00 »
Bij die vraag over welke mol-serie het beste was kreeg ik ineens van die nostalgische herinneringen aan George.
Dus dacht ik misschien is het leuk om wat briljante mol-acties uit het verleden op te halen. En over twee weekjes kunnen er dan misschien wat mol-streken uit de huidige serie worden toegevoegd. Nu weten we natuurlijk nog niet zeker wat molstreken waren.

De aller-allerbeste mollenstreek ooit (vind ik althans) vond plaats in één van de eerste afleveringen van seizoen 3. George die in het bos alle lintjes ophaalt (omdat hij zogenaamd veel geld wil verdienen voor de pot) en het zo de anderen onmogelijk maakt om de route nog terug te vinden. Ondertussen maakt hij wel allemaal vage sporen op de grond met takken, die door niemand worden opgemerkt. En het grappigste was nog wel dat ie ontzettend beledigd ging doen, omdat de anderen zo dom waren dat ze zijn sporen niet begrepen.  ::rofl::

En ook meesterlijk was George die gewoon wat rond rent en overal geld in vuilnisbakken gooit  ::rofl::

Citaat
Citaat van Lola-aap
Uh dat was niet George, maar een seizoenetje later en in een iets kouder landje ook: Namelijk Elise in Canada

Canada, inderdaad. Maar niet Elise. Dat was Ferdi.

Ron liep de hut voorbij en Ferdi maakte vage sporen. Elise liep gewoon rondjes.
« Laatst bewerkt op: 23-07-2006, 22:52:02 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4