Auteur Topic: wie is de mol seizoen 7  (gelezen 99008 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Belangrijke feiten over WieIsDeMol 7!
« Reactie #120 Gepost op: 3-08-2006, 14:25:20 »
Ik meen dat artikel hier al ergens gezien te hebben, en van de periode was ook al een aantal weken bekend (bij mijn weten van 12 juni tot 3 juli, ik kan me vergissen, wat de datums betreft).

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #121 Gepost op: 27-08-2006, 13:45:55 »
Mn moeder zei dat het in januari zou worden uitgezonden. Maar ik weet absoluut niet waar ze dat vandaan heeft... ???
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #122 Gepost op: 27-08-2006, 14:03:18 »
Dan moet het wel kloppen........ ::rofl::


Waarom zou jouw mama daarover liegen ::trots::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #123 Gepost op: 4-09-2006, 20:13:13 »
De gewone wie is de mol pagina van de Avro is momenteel offline. Het forum daar is wel nog bereikbaar. Het zou een voorbode kunnen zijn van het actualiseren van de pagina, in de richting van seizoen 7. Dat is dus pas sinds vandaag.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #124 Gepost op: 6-09-2006, 08:25:36 »
In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
       Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’. Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
 

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #125 Gepost op: 6-09-2006, 08:54:31 »
Aahhh dat is mooi nieuws ::bravo::...waar heb je de info vandaan gehaald?

ik moet wel bekennen dat een aantal namen me niks zeggen, maar zo te zien heb ik nog tijd genoeg om daar achter te komen :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #126 Gepost op: 6-09-2006, 10:03:40 »
Het staat in de telegraaf van vandaag (2e bladzijde).
Haha sommige namen zeggen mij ook niets...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #127 Gepost op: 6-09-2006, 10:19:01 »
dank je wel voor de info...ik heb het even gemeld in het actieve leden topic, zodat er eventueel een nieuwsbericht van gemaakt kan worden :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LoveToine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Toine, in 1 woord geweldig!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #128 Gepost op: 6-09-2006, 10:20:45 »
Ahh nice!! Sander Lantinga is wel lachen en Alex Klaasen ook haha. Dick Jol is toch die scheidsrechter?
Dit is een bericht van de mol, geef al je jokers aan Toine ^-^

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #129 Gepost op: 6-09-2006, 10:47:07 »
Alex Klaassen en Nadja Hüpscher da's leuk zeg. En Dick Jol is idd die scheidsrechter. Haha dat is ook wel leuk, die kan vreselijk eng kijken.  ::rofl::

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #130 Gepost op: 6-09-2006, 12:03:18 »
Wie zijn Alex Klaassen en Nadja Hüpscher? ::schaam::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #131 Gepost op: 6-09-2006, 12:27:02 »
Vrij weinig bekende namen, zoals gewoonlijk...  :-\\

Wie zijn Alex Klaassen en Nadja Hüpscher? ::schaam::
Alex Klaassen is van Kopspijker etc. Cabaretier dus.

Nadja Hupscher zegt mij ook niks.
Menno Bentveld ken ik wel, van Jules Unlimited. En Dick Jol natuurlijk ook.
Liesbeth Kamerling ook wel, maar alleen van naam (familie van Anthonie?). Ik weet zo niet waar zij zelf bekend van is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #132 Gepost op: 6-09-2006, 12:39:52 »
Paul Rabbering en Inge Ipenburg hebben niet eens een eigen pagina op Wikipedia...  :-\\

Sander Lantinga ken ik trouwens wel, alleen dan als SuperSander van BNN...  :-\\

Eva van der Gucht zal wel winnen, want dat is een Vlaamse en de Belgen winnen alle reality-programma's waar ze aan mee doen  ;). Ze deed volgens Wikipedia in Kopsijkers de imitatie van Hanna Tokkie, maar dat kan ik me niet echt meer herinneren.

Liesbeth Kamerling is inderdaad de zus van Anthonie en we zouden haar moeten kennen van GTST. Ik ken haar dus niet.  :)

Renate Verbaan zouden we moeten kennen van TMF, dus haar ken ik ook niet. Ze is geen familie van Sjorsjina, maar ze heeft wel een relatie met Winston Gerschtanowitz.

Nadja Hupscher is een actrice die we zouden moeten kennen van allerlei onbekende films, Costa! en een Gouden Kalf dat ze in 1999 won voor een onbekende rol in een al even onbekende film.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #133 Gepost op: 6-09-2006, 13:10:07 »
Nadja Hüpscher speelde toch een hoofdrol in Simon, een film die volgens mij aardig wat aandacht heeft gekregen. Ik vond haar eerst verschrikkelijk irritant (dankzij Costa en daarna zag ik een film van haar (polonaise) waardoor ik haar in één keer fantastisch vond. Het kan raar lopen.

Eva van der Gucht, is die Belgisch? Goh nooit opgelet. Die vind ik in elk geval ook erg leuk.

Inge Ipenburg is volgens mij toch wel een redelijk bekende actrice. Die heeft ook in Goede Tijden Slechte Tijden gespeeld enzo. En hoewel ik dat ook niet kijk, ken ik haar toch  ::tandpastasmiley::

Renate Verbaan, ik ken de naam wel, maar het gezicht niet. Zal dan wel komen, omdat ik nooit naar TMF kijk.

En Paul Rabbering en Sander Lantinga ken ik gewoon echt niet. De laatste hooguit vaag van naam.
 
« Laatst bewerkt op: 6-09-2006, 13:16:35 door Mloesje »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #134 Gepost op: 6-09-2006, 13:25:53 »
paul rabbering en sander lantinga zijn toch allebei van 3fm? (rab radio en lantinga&zwijnenberg?)


Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #135 Gepost op: 6-09-2006, 14:53:10 »
Ergens op RN vloog deze bijlage:
The sun came up and reality set in.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #136 Gepost op: 6-09-2006, 15:01:00 »
Wie is de mol… in 2007 ?

In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’ Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’. Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.

Bron : Mediawatchers

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #137 Gepost op: 6-09-2006, 15:17:10 »
Met alle respect voor de deelnemers, maar buiten Inge Ipenburg vink het echt een stel c-artiesten, als dit het maximaal haalbare was, hoop ik dat dit de laatste serie is
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #138 Gepost op: 6-09-2006, 15:19:46 »
Met alle respect voor de deelnemers, maar buiten Inge Ipenburg vink het echt een stel c-artiesten, als dit het maximaal haalbare was, hoop ik dat dit de laatste serie is
Het gaat mij er niet zo om hoe bekend de deelnemers zijn (al ken ik er 8 van de 10). Het moet gewoon een leuke groep zijn en dat is afwachten tot 2007.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: wie is de mol seizoen 7
« Reactie #139 Gepost op: 6-09-2006, 15:22:38 »
Het gaat mij er niet zo om hoe bekend de deelnemers zijn (al ken ik er 8 van de 10). Het moet gewoon een leuke groep zijn en dat is afwachten tot 2007.
dan kunnen ze t toch net zo goed weer open gooien voor onbekende nederlanders?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell