Auteur Topic: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD  (gelezen 123184 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #320 Gepost op: 19-03-2007, 14:37:43 »
Heel mooi Reinald! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #321 Gepost op: 19-03-2007, 16:14:20 »
Ik heb de 2006 dvd net bekeken.

Mijn bevindingen:

Erg leuk gedaan, je hebt ook de hele veiling in beeld gebracht wat ik erg leuk vind om later nog eens terug te zien. Je hebt een mooi beeld gecreerd van de fandag en de kwaliteit is over het algemeen goed.

Jammer dat je de extra's niet in één knopje hebt gezet, ik moet nu 20x klikken om alle extra's te bekijken. en tijdens Rodericks interview versta je de vragen niet. De muziek tijdens de interviews is niet bijpassend en bij Toine zelfs erg storend. Ook zijn de laadtijden redelijk lang.

Het stuk over Frederique was prachtig. Ik heb het nog net droog kunnen houden, al was het met kippenvel. Persoonlijk vind ik dat je de 2 laatste scenes beter om had kunnen wisselen, maar het is een erg mooi aandenken aan Frederique.

Conclusie: mooie dvd van goede kwaliteit die zeker 5 euro waard is ondanks wat (kleine) minpunten

Morgen of vanavond ga ik 2005 kijken.
« Laatst bewerkt op: 19-03-2007, 16:51:32 door Duikertje1990 »
Molloot sinds seizoen 4

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #322 Gepost op: 19-03-2007, 20:44:20 »
Ten eerste mijn complimenten voor de molfandagen seizoen 5/6
HEel Mooit gedaan  ::ok::

Maar ik hoorde tijdens dat filmpje over frédérique huydts in het begin Prachtige muziek  :\'(

Welk nummer is dat ??
kan iemand mij daar antwoord over geven...
het is de muziek van 0.00 tot 2.08
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #323 Gepost op: 20-03-2007, 00:23:56 »
nou, nou duikertje ik val niet snel iemand aan maar ik vind dit wel een beetje         
mierengeneu(k)zel.(ik hou het netjes)   ::hypocriet::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #324 Gepost op: 20-03-2007, 00:33:25 »
opbouwende feedback is nooit mis, lijkt me.
kan reinald z'n voordeel mee doen.

dat geluid herken ik, vaak is of het geluid te zacht of de muziek te hard.
met name bij de veiling en interviews en dat soort dingen.

verder is ie top hoor.
(op een mankementje na trouwens, maar daar pm ik je even over)

stepany

  • Gast
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #325 Gepost op: 20-03-2007, 08:57:15 »
Ik heb de dvd gisteren gekeken en ik vind het mooi gedaan. Compliment!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #326 Gepost op: 20-03-2007, 14:41:44 »
nou, nou duikertje ik val niet snel iemand aan maar ik vind dit wel een beetje         
mierengeneu(k)zel.(ik hou het netjes)   ::hypocriet::

Ik geef hem wat tips voor een volgende dvd, daar hij heeft hij meer aan dan dat iedereen alleen maar 'bedankt' of 'heel mooi' zegt.

Ik kijk altijd met een gezonde kritische blik naar die dingen. Zie ook de conclusie.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Waterscout

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #327 Gepost op: 20-03-2007, 18:40:37 »
Ah! zo jammer dat ik er niet bij kon zijn zondag... Vanuit Drenthe wel nog langs Amersfoort gereden en er aangedacht (ik heb naar jullie gezwaaid hoor  ;)) ik hoop dat ik de DVD van 2006 dan zo snel mogelijk thuis krijg! Harstikke leuk!

Las ik nu dat er ook 1 komt van dit jaar? Ik kon hem daar niet bestellen, misschien kan dat alsnog?
Ik mail reinald wel even dan.
Gratis membership, Global One!! www.globaloneteam.nl

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #328 Gepost op: 20-03-2007, 23:18:01 »
Hey, reinald, hem je gepm'ed... Ben je nog op t forum???

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #329 Gepost op: 22-03-2007, 19:54:32 »
Hey Reinald, ik kon helaas niet op de MFD zijn :(
Krijg ik de DVD dan nog thuis gestuurt ? :)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #330 Gepost op: 22-03-2007, 20:18:17 »
Reinald: prima gedaan.

Had ik in de finale gestaan bij de kwis, ik had hem gewonnen, ik wist namelijk het bedrag nog uit mijn hoofd, dat John won. Nou ja: won, als George er niet met zijn vingers aan had gezeten, want het bedrag dat ie in handen kreeg, was geloof ik 15000 euro lager. Zo heb ik het tenminste in gedachte.........

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #331 Gepost op: 23-03-2007, 13:57:34 »
ghehe ik ging met laus de dvd kijken. ineens hoor ik dat mn telefoon overgaan ( ik heb zon ringtone die elephant heet ) dus ik als een gek op zoek naar mn telefoon, bleek dat die foon niets deed.dat was zon raar moment, ik hoorde mn telefoon overgaan maar mn ik werd helemaal niet gebeld.
zat dat deuntje gewoon op de dvd :p
nouja ! ik vind em tof !
dennis for mole !

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #332 Gepost op: 23-03-2007, 17:59:02 »
ghehe ik ging met laus de dvd kijken. ineens hoor ik dat mn telefoon overgaan ( ik heb zon ringtone die elephant heet ) dus ik als een gek op zoek naar mn telefoon, bleek dat die foon niets deed.dat was zon raar moment, ik hoorde mn telefoon overgaan maar mn ik werd helemaal niet gebeld.
zat dat deuntje gewoon op de dvd :p
nouja ! ik vind em tof !

Het 'mollum interbellum' is bij deze officieel begonnen.

Tot volgend jaar.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #333 Gepost op: 23-03-2007, 23:23:25 »
Ah! zo jammer dat ik er niet bij kon zijn zondag... Vanuit Drenthe wel nog langs Amersfoort gereden en er aangedacht (ik heb naar jullie gezwaaid hoor  ;)) ik hoop dat ik de DVD van 2006 dan zo snel mogelijk thuis krijg! Harstikke leuk!

Las ik nu dat er ook 1 komt van dit jaar? Ik kon hem daar niet bestellen, misschien kan dat alsnog?
Ik mail reinald wel even dan.

De DVD van dit jaar bestellen kan zeker nog. ;)

Hey, reinald, hem je gepm'ed... Ben je nog op t forum???

Reinald komt af en toe nog langswaaien hoor maar als je hem mailt, krijg je mss sneller een antwoord. ;)

Hey Reinald, ik kon helaas niet op de MFD zijn :(
Krijg ik de DVD dan nog thuis gestuurt ? :)

De mensen die hun bestelde DVD's niet kwamen afhalen op de MFD krijgen die uiteraard thuisgestuurd. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Sally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #334 Gepost op: 24-03-2007, 07:58:12 »
De DVD van dit jaar bestellen kan zeker nog. ;)

Reinald komt af en toe nog langswaaien hoor maar als je hem mailt, krijg je mss sneller een antwoord. ;)

De mensen die hun bestelde DVD's niet kwamen afhalen op de MFD krijgen die uiteraard thuisgestuurd. ;)

Hoe? Zijn e-mailadres staat er niet bij *zal nog IN het bericht zelf kijken...*

Hoewel ik heb begrepen dattie ook zijn mail niet regelmatig checkt...

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #335 Gepost op: 24-03-2007, 17:04:42 »
ga dat maar eerst ontdekken dan voordat je dingen zomaar van anderen aanneemt ! jij hebt toch ook wel eens momenten dat je je mail midner checkt ?
ik denk dat jem gewoon moet mailen wil je wat te weten komen, dat is de kortste klap !
dennis for mole !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #336 Gepost op: 24-03-2007, 20:16:38 »
Hoe? Zijn e-mailadres staat er niet bij *zal nog IN het bericht zelf kijken...*

Hoewel ik heb begrepen dattie ook zijn mail niet regelmatig checkt...

Heb je inmiddels het hele topic al doorgelezen? Niet om zijn emailadres te vinden, maar dat je weet waarom `t bij hem allemaal op een laag pitje staat?

Edit: Om het je makkelijk te maken KLIK

« Laatst bewerkt op: 24-03-2007, 20:25:15 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #337 Gepost op: 24-03-2007, 21:33:05 »
Ik heb op 27 januari Reinald een email toegestuurd met daarin het bericht dat ik graag een exemplaar van de MFD 2006 zou willen bestellen. Ik heb de tekst die hij in 1 van zijn berichten hier opgaf gekopieerd en ingevuld met mijn adresgegevens. Nu is het 24 maart, bijna 2 maanden later en tot op de dag van vandaag heb ik geen emailtje gekregen.

Ik ben op de hoogte wat de vertraging heeft veroorzaakt aan de kant van Reinald. Desalniettemin zou ik het toch op prijs stellen ooit, liefst in de nabije toekomst een reactie op mijn email te krijgen. Bedoel, ik ben niet zo pietje precies als het gaat om de tijd die je hebt om te reageren, maar 2 maanden nadat het emailtje verstuurd is en je hebt nog steeds niet gereageerd?  :-\\

Ik vind het jammer dat er a) nog niet gereageerd is, maar de eventuele reden daarvoor kan ik begrijpen en b) is het van mijn kant er totaal bij ingeschoten vorige week zondag bij Reinald een exemplaar in de losse verkoop te bemachtigen. En voor het geld hoef ik het niet te laten, ik stel het alleen (net zoals anderen dat ook ongetwijfeld doen) op prijs als mensen tenminste iets van zich laten horen als reactie op een gestuurd bericht.

Zodat je tenminste weet dat a) je bericht is aangekomen, b) dat de ontvanger hem gelezen heeft en c) dat het emailadres nog steeds in tact is. En over alledrie de punten heb ik voor als nog geen inzicht in gekregen. Terwijl dat kan middels het sturen van een kort mailtje waarin je de bestelling bevestigd.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #338 Gepost op: 25-03-2007, 11:27:54 »
Bij mijn weten is het zo, dat je er altijd van uit mag gaan DAT je bericht is aangekomen, tenzij je een tegenbericht krijgt via Mailer-deamon, of iets dergelijks. Als je DIE krijgt, weet je zeker dat het bericht niet is aangekomen. Corrigeer me als dit niet klopt.

Voor de rest vind ik het ondanks de lange tijd die we hebben moeten wachten, veel belangrijker dat Reinald inderdaad zijn afspraak is nagekomen, en dan nog wel met een zo mooi overzicht. 

Ik zou natuurlijk ook graag de DVD van het nu net afgelopen seizoen willen hebben, maar ben stomweg vergeten dat aan te geven. Ergens in mijn archieven ligt nog wel het rekeningnummer, ik maak gewoon 5 euro over, zorg dat mijn gegevens erbij staan, en dan komt dat vast wel in orde.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Inschrijving Mol Fan Dag 2006 DVD
« Reactie #339 Gepost op: 25-03-2007, 12:28:37 »
Dat is waar. Dan krijg je een berichtje: "Email notification: status failed" o.i.d.

Jij hebt misschien ergens in je archieven wel zijn rekeningnummer, ik heb dat niet. Dus jij kan gewoon alvast 5 euro overmaken met de vereiste gegevens erbij. Ik moet wachten totdat ik een emailtje ontvang waarin aangegeven staat naar welk rekeningnummer ik het geld moet overmaken. En voor het geld hoef ik het niet te laten.

Het is alleen het principe: je stelt het op prijs als je een mail gestuurd hebt, dat je dan binnen afzienbare tijd een reactie daarop krijgt in de vorm van een email. Twee maanden na het versturen van mijn email noem ik niet binnen afzienbare tijd. Dat iemand op vakantie is 3 weken, of ziek is voor 2 weken of andere dingen. Allemaal prima, maar 2 maanden niks van je laten horen?

En nu weet ik wel dat Reinald zich allerminst bezighoudt met oplichterij, waarom was hij dan aanwezig op de MFD 07 als hij daar wel aan deed? En ik heb in dit topic gelezen over het hoe en waarom omtrent zijn afwezigheid in het reageren. Maar ondanks dat is 't gewoon een principe kwestie voor me.

Gaat me niet om het geld, het product of waarom hij niet reageert. Het gaat me om het principe. Is gewoon een gevoelskwestie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan