Auteur Topic: Dick is niet de mol!  (gelezen 87732 keer)

Offline aangekoekt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • echte flapuit
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 2-02-2007, 16:26:57 »
Als Dick de mol is blaas ik op z'n fluitje, ik geloof er niks van
lekkere ruige vent van me

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 2-02-2007, 16:32:51 »
Als Dick de mol is blaas ik op z'n fluitje, ik geloof er niks van

 ::oink:: Ik denk dat ik dit maar niet al te figuurlijk moet opvatten  ::rofl::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 2-02-2007, 16:50:56 »
Hij is zoooooo de mol!!!

goed vanaf het begin... ;D ::)

Ik ook Matt, we mogen trots zijn  ::hug::. Ik ga er tenminste vanuit dat intussen iedereen dit wel ziet  ::rofl::...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 2-02-2007, 17:30:55 »
Citaat
Ik ook Matt, we mogen trots zijn  . Ik ga er tenminste vanuit dat intussen iedereen dit wel ziet  ...

Ja we kunnen elkaar de hand schudden...goed vanaf het begin.. ;D ;D. Toch raar dat er mensen zijn die de andere kandidaten nog verdenken, het is zoooo duidelijk... ;) ;D


ps. sta jij ook zo hoog in de WIDM Pool?....haha

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 2-02-2007, 17:40:57 »
Milouska speelde dat ze dom was...
Dick speelt dat hij stom is ?

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 2-02-2007, 18:34:34 »
Milouska speelde dat ze dom was...
Dick speelt dat hij stom is ?

Dick speelt helemaal niet stom, hij speelt het juist heel slim

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 2-02-2007, 20:34:16 »
ps. sta jij ook zo hoog in de WIDM Pool?....haha

Sterker, ik sta 1e op molbeurs.nl ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 3-02-2007, 09:28:04 »
Ik krijg ook heel erg het Nicogevoel bij Dick, hebben jullie dat ook? Nico bleef ook alleen met vrouwen over en een man die er al uit was gegaan  :-X maar weer terug'gekocht'. Nico was ook nooit verdacht  ::vergroot:: tot de laatste 4 dus deed het tot dan erg goed. Dick gaat tot nu toe exact zo, zeker nu alleen Paul over is en niemand Dick nog echt verdenkt. Alex eventjes maar die stommerd  :( veranderde zijn mol  ::).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 4-02-2007, 11:03:18 »
Hoi de aflevering nog even teruggezien en je ziet die MOL letters op zijn voorhoofd groeien he  :o haha ;). Er waren 5 beeldmomenten waarop ze een ton tegenkwamen  ::vergroot:: en alle keren riep Renate TON. En Dick hoorde je dan pruttelen Wat... waar? Ik kan het niet sjien. ::pinokkio::

Wat een mol ook dat ie voorbij ging aan de ? en Inges ton zie je hem duidelijk in het water kieperen...  >:( zo zwaar was dat ding niet maar hij gebruikt een heel overdreven manier om de ton net in het water en niet op de kant te krijgen. ;D

Ook bij de draak hoor je na afloop 2 getuigen zeggen dat Dick degene was die de eerste blokken bepaalde, ze waardeerden dat zelfs in hem ::hypocriet::. Dick lachte in zijn vuistje, al het geouwehoer na afloop sloeg nergens op want de start was toch al meteen verkeerd. ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 4-02-2007, 12:54:24 »
dick zou een hele goede mol kunnen zijn , maar vergelijk hem niet met nico wil je. vond nico op yvon na, de meest waardeloze mol ever. plus dat iedereen hem verdacht !
anyway, als dick het is .... respect !
( al begrijp ik van sommige dingen het nut dan niet, bv : waarom ging dick als eerste abseilen ? .. als mol is dat toch een beroerde positie, en zo heb ik nog zoveel meer vragen )
dennis for mole !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 4-02-2007, 13:03:32 »
vergelijk hem niet met nico wil je.

Ik vind die vergelijking heel erg kloppen... qua serie he, niet de mannen op zich, die lijken totaal niet op elkaar. Maar wel hoe het spel verloopt, en ik denk dat de laatste 3 kandidaten allemaal Dick als mol zullen hebben herkend. Ik vind hem namelijk niet erg goed acteren, hij is wel erg listig en sluw en wordt goed gecoacht door de regie.

PS
Waarom Dick als eerste abseilen heb ik toch al een paar keer uitgelegd haha. Vraag het hem na afloop anders even, hij zegt vast hetzelfde, lijkt mij ook logisch. Niets is voor niets...

Trouwens, de voorfilmpjes nu lieten weer zien dat Dick op DE molpositie zit, in z'n uppie gaat hij de boel enorm lopen versjteren, let maar op!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 4-02-2007, 13:58:49 »
tsja, misschien moet jij de nico serie dan nog maar eens kijken. nico deed als mol (imho) alles wat hij niet moest doen. denk aan de opdracht in de bibliotheek, hij had als mol maar 1 versnelling langzamer moeten lopen en dan was de opdracht mislukt,en geen haan die dr dan naar kraaide, maar wat doet die dodo ... gaat extra hard lopen om de opdracht te redden. de museumopdracht ? en nog zoveel meer.denk niet dat dick het spelletje zo speelt, en dat alle mensen op het eind op hem zullen zitten, logische verklaring : hij is niet de mol :)
dennis for mole !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 4-02-2007, 15:08:35 »
Klopt, dat weet ik nog, ik vond hem ook slecht mollen (ik wijs zelf dus op de relatie verdacht bij de kandidaten en ondanks Nico's rare acties was hij totaal verdacht). Maar het was geloof ik wel bij dat museum dat hij rechtsaf moest rennen maar linksaf ging. Toch durfde hij maar weinig en dat vind ik ook van Elise maar kan van Dick niet gezegd worden (ook van Yvon niet maar die was too obvious). Toch, Dick staat zeker niet bovenaan mijn beste mollijstje, ik vind het zeer knap als je de kandidaten om de tuin kan leiden en daar is Milouska toch de ster in. Ook Deborah en George (de enige die MIJ om de tuin heeft geleid) vind ik erg goed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 4-02-2007, 16:55:51 »
waar ik ineens aan dacht: Nadja heeft het molboekje van Dick gewoon teruggegeven omdat hij zo aan het 'zeuren' was. Ze heeft er bij hem geen bladzijdes uitgescheurd. Stond er niet  zoveel boeiends in misschien, waar Nadja iets aan had?


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 4-02-2007, 17:09:11 »
Ik denk meer omdat ze het er niet voor zijn ogen uit kon scheuren. Dan had hij haar hoogstpersoonlijk vastgepakt en terug naar Nederland geslingerd.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 4-02-2007, 17:10:01 »
Klopt, dat was echte powerplay van Dick, die wilde per se zijn boekje terug, misschien net als bij Milouska dat er toch een raadsel instaat waaruit je kan halen dat ie de mol is.

Ik heb trouwens Dick nog nooit zo geniepig zien lachen als na het voorlezen van Menno's brief, nadat iedereen achter Renate aanholt om diens flessen te zien. Hij schokschoudert dan dat Menno overtuigd is dat ie de mol niet is  ::rofl::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 4-02-2007, 17:40:02 »
ik vind dick geweldig, echt zon knorrige oude man ! ik zou als nadja zijnde ook in mn broek scheiten als hij voor me stond om zn boekje op te eisen :p
dennis for mole !

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 4-02-2007, 22:11:34 »
dick is een geweldige kandidaat
ik moet echt om hem lachen, en dat accent van hem: geweldig  ::rofl::
moet drie keer luisteren voor ik weet wat hij zegt :P
Triomf!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 4-02-2007, 22:41:02 »
geweldig als hij zegt: ik ben kapitein en jij stuurman!!!

prachtig... en ik vind hem deze alflevering de hele tijd een beetje geniepig lachen ook als de laatste 2 kisten onthuld worden

Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dick is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 7-02-2007, 16:54:05 »
ik denk zeker wel dat Dick de mol is .... hij valt niet ontzettend op in mijn ogen,.dat kan natuurlijk roderick-achtig zijn maar dat denk ik juist niet.
PS afl. 5 was egt top jah! ::ok::