Auteur Topic: Nadja is niet de mol!  (gelezen 102838 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 5-01-2007, 18:43:07 »
Zouden we dan weer een zwangere mol hebben?
The British are not impressed.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2007, 11:42:41 »
Molse en onmolse acties na aflevering 1:
MOLS:
- Weigert wat gewicht in de koffer te doen, waardoor er geen geld in de pot komt, en houdt vol dat ze 6 paar schoenen nodig heeft in Thailand.
- Krijgt een blauw molboekje.
- Onregelmatig met je ogen knipperen kan een teken van liegen zijn ( of slechte contactlenzen). Nadja knippert zich een ongeluk in haar "vertel wat over jezelf" filmpje.
   
ONMOLS:
- Staat op d'r dooie gemak bij een markt kraampje terwijl de groep haar kwijt is..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2007, 11:53:45 »
Molse en onmolse acties na aflevering 1:
MOLS:
- Weigert wat gewicht in de koffer te doen, waardoor er geen geld in de pot komt, en houdt vol dat ze 6 paar schoenen nodig heeft in Thailand.
- Krijgt een blauw molboekje.
- Onregelmatig met je ogen knipperen kan een teken van liegen zijn ( of slechte contactlenzen). Nadja knippert zich een ongeluk in haar "vertel wat over jezelf" filmpje.
   
ONMOLS:
- Staat op d'r dooie gemak bij een markt kraampje terwijl de groep haar kwijt is..

Was dit niet Rentae die weigerde ook maar iets in die koffer te doen?
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2007, 11:58:18 »
Volgens mij was het Renate die zei dat ze geen schoenen had, en Nadja die zei dat ze 6 paar nodig had.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2007, 12:02:51 »
Volgens mij was het Renate die zei dat ze geen schoenen had, en Nadja die zei dat ze 6 paar nodig had.

Ja klopt idd.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2007, 13:19:35 »
jup ze is ook mijn mol :)
het jammere is nu, dat had ik ook de vorige jaren, dat ik nu alleen maar op haar ga letten, en als ze iets zegt dat ik dat al verdacht vind :P

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2007, 15:16:58 »
jup ze is ook mijn mol :)
het jammere is nu, dat had ik ook de vorige jaren, dat ik nu alleen maar op haar ga letten, en als ze iets zegt dat ik dat al verdacht vind :P

dat zal je dan wel vaak krijgen, want Nadja is altijd een beetje vaag, ook in interviews e.d.+ dat filmpje met dat poppetje uit opdracht 2 is ook helemaal in Nadja stijl. Ze heeft een beetje een eigen wereldje.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2007, 16:22:38 »
Nadja vind ik inderdaad wel erg vaag, is misschien een tactiek?

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2007, 16:44:48 »
jaa óf een tactiek om zich verdacht te maken.

WorldExpress

  • Gast
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2007, 19:54:39 »
Tijdens de test verteld iedereen wie hij/zij verdenkt of zo iets. Waarom zegt Nadja geen woord? Valt me nu op nou ik m voor de 2e keer heb gezien.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 7-01-2007, 12:17:59 »
Molse en onmolse acties na aflevering 1:
 
ONMOLS:
- Staat op d'r dooie gemak bij een markt kraampje terwijl de groep haar kwijt is..

Is dit onmols? Ik vind dat het op zich ook wel mols kan zijn..
De kandidaten hoefden na de markt volgens mij geen links/rechts keuze meer te maken. Er was dus geen kans meer dat ze iemand achter moesten laten (wat betekent dat er minder geld in de pot kon komen). Als je er nou voor zorgt dat je de groep 'in de drukte van de markt' kwijt raakt, scheelt dat toch weer €250,-.
Ze heeft dan geen stem bij het kiezen van 1 of 2 keer slaan, wat je als mol misschien wel wilt (en als mol weet je dat die keuze eraan komt). Dus ik vind het een beetje dubbel of het mols of onmols is...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 7-01-2007, 18:57:06 »
Bij nadja dacht ik dat zij de winaar zou zijn omdat :::
Bij de voorstel filmpjes in opdracht 2
Kreeg je bij iedereen een filmpje te zien
En bij nadja zag je hoe ze een gouden kalf had gewonnen
Maar misschien heeft dat er mee te maken Dat ze wie is...de mol Wint...




P.S. De bril die ze droeg Leek wel een beetje een mollen bril
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 7-01-2007, 19:00:36 »
Bij nadja dacht ik dat zij de winaar zou zijn omdat :::
Bij de voorstel filmpjes in opdracht 2
Kreeg je bij iedereen een filmpje te zien
En bij nadja zag je hoe ze een gouden kalf had gewonnen
Maar misschien heeft dat er mee te maken Dat ze wie is...de mol Wint...
In het voorstel filmpje van Inge neemt Inge een koffer met geld aan, kan op hetzelfde duiden

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 7-01-2007, 19:02:31 »
Jah of met alex klaassen

Dat ie marco borsato nadoet

Dan zingt ie :  Wat zou je doen als je 10 miljoen.......

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 7-01-2007, 20:06:46 »
precies, dus daar kunnen we niks uit halen

Offline Anouk1988

  • Forumlid
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 7-01-2007, 20:56:22 »
dit bericht had ik ook al een keer gepost onder Muzikale Hint 1

t stukje dat de muzikale hint liet horen was
A time of love, a time of hate.
A time of war, a time of peace.

Nadja had in de eerste aflevering een t-shirt met I love NY erop aan, het love op het t-shirt kan dan dus terugslaan op het love uit het stukje tekst.
Het liedje heet turn turn turn en is van the Byrds, dat nummer staat op het tweede album van the byrds en is het eerste nummer dat erop staat. Als je afslaat dan heet dat in het engels turn. In het tweede spel moet er een aantal keer afgeslagen worden. Het tweede spel kan dan dus terugslaan op het feit dat het liedje op het tweede album staat. De eerste afslag die genomen wordt in dat spel, is links, en die afslag is gevonden door de naam Nadja in te vullen in de sudoku puzzel. De eerste afslag in het spel slaat dan dus terug op het feit dat turn turn turn het eerste nummer op de cd is. Het is dus het tweede album van the Byrds en het tweede spel van de aflevering. Het is het eerste nummer op het album en de eerste afslag die bij het 2e spel genomen moet worden. Dus ik denk dat de hint op Nadja kan slaan en dus dat Nadja de mol is.

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 8-01-2007, 13:41:50 »
Jah of met alex klaassen

Dat ie marco borsato nadoet

Dan zingt ie :  Wat zou je doen als je 10 miljoen.......


is het dan wél toevallig dat dat geld steeds terugkomt in die filmpjes?

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 8-01-2007, 13:52:21 »
Bij de opdracht met de filmpjes, zit er bij het filmpje van Nadja een liedje van Ramses Shaffy onder. Inge zegt vervolgens dat ze daardoor wist dat het het filmpje van Nadja was, omdat er iets is tussen Nadja en Ramses Shaffy.

Wie weet wat dat is??

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 8-01-2007, 13:57:41 »
Jah of met alex klaassen

Dat ie marco borsato nadoet

Dan zingt ie :  Wat zou je doen als je 10 miljoen.......

Dat zingt hij niet; het is een parodie op 'wat zou je doen' van Marco Borstplato en Ali B. Bommel en gaat over de toename van het aantal moslims in Nederland. Alex zingt:
"Wat zou je doen, als er straks 10 miljoen zullen zijn". Met geld heeft dit alles niets te maken.
Woosie down?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Nadja is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 8-01-2007, 13:59:11 »
Bij de opdracht met de filmpjes, zit er bij het filmpje van Nadja een liedje van Ramses Shaffy onder. Inge zegt vervolgens dat ze daardoor wist dat het het filmpje van Nadja was, omdat er iets is tussen Nadja en Ramses Shaffy.

Wie weet wat dat is??

Op de officiële site staat dat Nadja deze muziek gewoon erg mooi vindt. Ze zal wel fan zijn, en -actrice als ze is- dit heel erg opblazen tot 'eigen dingetje'.
Woosie down?