Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 118295 keer)

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #400 Gepost op: 21-02-2007, 16:40:10 »
Hahaha :) Echt weer enorme tunnelvisies :)

Ben nu alle afleveringen nog eens aan het kijken (ik ben toch ziek thuis) met Eva als tunnelvisie. En dat gaat echt geweldig goed tot nu toe. Eva moet de mol wel zijn.

Nadeel van deze actie is wel, dat ik nu echt niet meer weet wie de mol is :)

Dus blijf ik bij mijn allereerste intuďtie: Renate, Renate, Renate.

Al heeft Eva wel hele sterke hints (de vlaamse mol tijdens de eerste opdracht). En ook Inge zou een hele sterke mol kunnen zijn (die wordt immers gezien in de lift door Paul en Renate, die beiden alle antwoorden wel eens goed kunnen hebben). En niet te vergeten Paul, die dat fantastische shirt aanheeft met "33 01".

Kortom: Iedereen kan het zijn, maar slechts van 1 persoon wringt haar non-verbale communicatie met haar verbale en dat is Renate.
C'est le Fruit!

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 21-02-2007, 19:30:22 »
Klopt niet. Er is (voor zover ik weet) nog nooit iemand uitgegaan die op de juiste Mol zat terwijl er andere kandidaten op iemand anders zaten. Maar als er meer dan twee kandidaten de juiste persoon verdenken dan moeten er een paar van hen afvallen want in de finale is maar plaats voor twee kandidaten en de Mol.

In 2003 stemden de laatste drie op de goede persoon. Gevolg: René vliegt er vlak voor de finale uit hoewel hij de juiste persoon verdacht. Hij had gewoon minder vragen goed dan de andere twee.

In 2001 zaten zelfs de laatste vier op de juiste Mol. Dan en Doortje gingen er toen uit hoewel ze goed zaten

ok, ik had het iets anders moeten formuleren. uiteraard kun je er uitgaan als iedereen op de goede mol zit. Maar op het moment dat er op verschillende mensen wordt gestemd door de kandidaten, dan is nog nooit iemand er uit gegaan die op de mol stemde (terwijl er dus mensen in bleven die niet op de mol stemden).

@Bodejos, ja in theorie, maar de vragen zijn toch dusdanig dat ook al herrinner je je een bepaald detail niet, dat als jij de goede mol hebt en 1 of 2 details niet meer weet, je toch meer goed hebt dan die persoon die op de verkeerde mol stemt. Al is het maar omdat je sowieso vraag 20 goed hebt en die ander niet. 

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #402 Gepost op: 22-02-2007, 21:32:12 »
AAAAAAAH! LICHTE FASE VAN PANIEK!!!!

waarom heeft mijn mol in vredesnaam opeens een f*cking VISIOEN en laat daarmee de opdracht slagen???? ::oink:: DAT MAG GEWOON NIET! ???

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #403 Gepost op: 22-02-2007, 21:51:24 »
Misschien omdat ze de Mol niet is  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline lydiaatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • wie is de mol? die is de mol!
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #404 Gepost op: 22-02-2007, 22:05:31 »
AAAAAAAH! LICHTE FASE VAN PANIEK!!!!

waarom heeft mijn mol in vredesnaam opeens een f*cking VISIOEN en laat daarmee de opdracht slagen???? ::oink:: DAT MAG GEWOON NIET! ???


tja je moet wel een keer iets goed doen als mol anders valt het op! bovendien verwacht ik dat renate dacht van logisch logisch dit is weer geef karel de hand dat gaan ze allemaal denken dus als ik nou het goede antwoord geef geloven ze me niet en kiezen voor hun antwoord en val ik niet door de mand als mol alleen geloofde ze haar wel en dus geld in de pot!
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #405 Gepost op: 22-02-2007, 22:06:12 »
Misschien omdat ze de Mol niet is  :P

::jaja:: ::jaja::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #406 Gepost op: 22-02-2007, 22:25:14 »
Wat mij juist verbaast, zij zit daar nog maar een aantal dagen en kwam alleen op het idee om Karel te vervangen voor Elkaar.... En dat terwijl wij hier als fanatieke forumgangers en puzzelaars na vele weken nog ver van de oplossing verwijderd zaten.

Ok, we hadden de info van de laatste aflevering nog niet, maar toch..


 ???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #407 Gepost op: 22-02-2007, 23:11:33 »
Nah, een mol krijgt geen 'visioen' waardoor ze 3000 euro hebben. Bevestigt weer voor mij dat ze niet de mol is. :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #408 Gepost op: 22-02-2007, 23:51:41 »
En de mol zet geen joker in voor 3000 euro en de mol houdt geen doek voor der hoofd voor 5000 euro. Blijft over: Inge, die als enige 1000 euro misloopt door niet in de productiespullen te snuffelen.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #409 Gepost op: 22-02-2007, 23:57:25 »
En de mol zet geen joker in voor 3000 euro en de mol houdt geen doek voor der hoofd voor 5000 euro. Blijft over: Inge, die als enige 1000 euro misloopt door niet in de productiespullen te snuffelen.

Inge is het ook  ::jaja::

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #410 Gepost op: 23-02-2007, 00:24:28 »
En de mol zet geen joker in voor 3000 euro en de mol houdt geen doek voor der hoofd voor 5000 euro. Blijft over: Inge, die als enige 1000 euro misloopt door niet in de productiespullen te snuffelen.

Eva laat anders 3000 schieten door de tweede tor niet te eten.. das beter dan 1000

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #411 Gepost op: 23-02-2007, 00:34:13 »
Kom eens uit die tunnel jij :P
The British are not impressed.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #412 Gepost op: 23-02-2007, 00:38:06 »
Hoewel ik Renate al sinds het begin van het spel verdenk, valt ze vandaag tot mijn eigen stomme verbazing af als mol. Bij de eerste proef zet ze zichzelf buitenspel door tweemaal te winnen, terwijl de positie van Eva toch de beste was om de boel te saboteren. In de tweede proef redt ze de meubelen met haar visioen. ??? En tot slot komt er door haar inbreng bij de laatste proef enkele duizenden euro meer in de pot. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de groep wel wat geld zou gunnen, want de inhoud van pot is bedroevend laag. Dan vond ik Eva een stuk verdachter vandaag. Maar de handgebaren-hint van Inge is zo sterk dat er nog weinig twijfel mogelijk is.    

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #413 Gepost op: 23-02-2007, 00:42:36 »
Kom eens uit die tunnel jij :P

ik zit er best lekker....

Inge is het niet, ze heeft amper gemolt

ik laat me niet van de wijs brengen door een paar halve gebaartjes...

oh ja en Renate is het ook niet hihi, jongens ik vertel de oplossing even, geef mekaar de hand....hihi

Offline mollie15

  • Forumlid
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #414 Gepost op: 23-02-2007, 12:33:05 »
RENATE VERBAAN IS DE MOL!!!!! ::jaja::

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #415 Gepost op: 23-02-2007, 22:52:54 »
Ik ben al begonnen aan het opeten van mijn hoed. Renate is niet de mol.

De gebarentaalhint van Inge is echt geweldig. Die kan ik niet negeren. Inge is de mol. Wel jammer, dat ik nu niet van mijn stoel van, maar de hint vond ik geweldig!

(Al hoop ik nu dan toch echt van min stoel te vallen, als blijkt dat Renate het wčl is)
C'est le Fruit!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #416 Gepost op: 24-02-2007, 00:41:07 »
Ik ben al begonnen aan het opeten van mijn hoed. Renate is niet de mol.

De gebarentaalhint van Inge is echt geweldig. Die kan ik niet negeren. Inge is de mol. Wel jammer, dat ik nu niet van mijn stoel van, maar de hint vond ik geweldig!

(Al hoop ik nu dan toch echt van min stoel te vallen, als blijkt dat Renate het wčl is)

Heb je nog een stukje over van die hoed voor mij? ;) Ik ben er ook nog steeds niet van bekomen dat Renate dan toch de Mol niet is. En ik was zo zeker van mijn stuk deze keer. Maar dat maakt dit programma juist zo bijzonder. Ik ben eigenlijk ook wel  opgelucht dat het Renate niet is, want dan zou ze een zeer slechte actrice zijn en bovenal een uiterst matige Mol. Inge daarentegen is mijns inziens de beste vrouwelijke Nederlandse Mol ooit. ::ok:: 

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #417 Gepost op: 24-02-2007, 00:48:42 »
Heb je nog een stukje over van die hoed voor mij? ;) Ik ben er ook nog steeds niet van bekomen dat Renate dan toch de Mol niet is. En ik was zo zeker van mijn stuk deze keer. Maar dat maakt dit programma juist zo bijzonder. Ik ben eigenlijk ook wel  opgelucht dat het Renate niet is, want dan zou ze een zeer slechte actrice zijn en bovenal een uiterst matige Mol. Inge daarentegen is mijns inziens de beste vrouwelijke Nederlandse Mol ooit. ::ok:: 
Ja, graag! Eten we hem samen. Hij smaakt nog erger dan de tor.

En helemaal mee eens. I LOVE INGE.
Dat ze de mol is.
GENIAAL!
C'est le Fruit!

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #418 Gepost op: 24-02-2007, 10:07:01 »
Vast al 1000 keer gezegd, het valt wel op dat Renate iedere keer andere kleren aanheeft, terwijl je je bagage moest inleveren voor geld in de 1e aflevering....

Maarja...inge is de mol..... Dat kan gewoon niet meer anders, jammer dat we er al achter zijn gekomen, is de finale wel veel minder spannend.......
Maar wel goed gezien van de bedenker(s)!!! (Y)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #419 Gepost op: 24-02-2007, 23:32:40 »
Vast al 1000 keer gezegd, het valt wel op dat Renate iedere keer andere kleren aanheeft, terwijl je je bagage moest inleveren voor geld in de 1e aflevering....

Renate is gewoon een echte vrouw, die willen gewoon niet te lang dezelfde kleren aan ;)