Auteur Topic: WIDM-pool 2007  (gelezen 120805 keer)

Offline Waterscout

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #120 Gepost op: 19-01-2007, 14:08:47 »
Ja, maar als hij er volgende week in het begin toch uit gaat, gaat er aan het eind alsnog niemand uit.

Zou best kunnen dat er dan wel alsnog iemand weg gaat toch? Aan het einde van de aflevering?
Gratis membership, Global One!! www.globaloneteam.nl

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #121 Gepost op: 19-01-2007, 14:27:14 »
Ik vindt de uitslag van deze pool ook wel een punt van discussie. Op de widm.nl site heeft hij een rood profielplaatje. Dat betekent dat hij een afvaller is. In feite is hij ook afgevallen, want hij had de executie van deze keer het slechtst gemaakt. Het antwoord dat Paul de afvaller is, is dan ook juist. Echter hij kon zich revangeren door de boekjes te stelen. Duidelijk is gezegd dat als hij dat voor elkaar kreeg hij mocht blijven. Dus dan is het antwoord 'Niemand'ook goed. Beide antwoorden dienen dus in feite punten te krijgen.  Nu wordt er op de .nl site nog eens extra geheimzinnig gedaan of hij nu werkelijk gaat afvallen of niet. Mocht daar volgende week een antwoord op komen en Paul alsnog naar huis moet, dan vindt ik dat de mensen die nu op Pail gestemd hebben alsnog punten moeten krijgen. ::jaja::

Overigens is dit niet een mooie afleidingsmanoeuvre om ons op het verkeerde been te zetten en is Paul misschien wel de Mol. Discussieer hier maar eens verder over in het topic van Paul!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #122 Gepost op: 19-01-2007, 16:30:46 »
Ik vindt de uitslag van deze pool ook wel een punt van discussie. Op de widm.nl site heeft hij een rood profielplaatje. Dat betekent dat hij een afvaller is. In feite is hij ook afgevallen, want hij had de executie van deze keer het slechtst gemaakt. Het antwoord dat Paul de afvaller is, is dan ook juist. Echter hij kon zich revangeren door de boekjes te stelen. Duidelijk is gezegd dat als hij dat voor elkaar kreeg hij mocht blijven. Dus dan is het antwoord 'Niemand'ook goed. Beide antwoorden dienen dus in feite punten te krijgen.  Nu wordt er op de .nl site nog eens extra geheimzinnig gedaan of hij nu werkelijk gaat afvallen of niet. Mocht daar volgende week een antwoord op komen en Paul alsnog naar huis moet, dan vindt ik dat de mensen die nu op Pail gestemd hebben alsnog punten moeten krijgen. ::jaja::

Overigens is dit niet een mooie afleidingsmanoeuvre om ons op het verkeerde been te zetten en is Paul misschien wel de Mol. Discussieer hier maar eens verder over in het topic van Paul!!!

Maar de vraag in de Pool was: Wie moet deze aflevering de serie verlaten? En Paul heeft de serie NIET verlaten, alleen de groep verlaten! :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #123 Gepost op: 19-01-2007, 16:50:39 »
Maar de vraag in de Pool was: Wie moet deze aflevering de serie verlaten?
DEZE aflevering dus, en zoals eerder ook al gepost, ik heb deze aflevering niemand de serie zien verlaten. Ik snap dat Paulstemmers zich hierin misdeeld voelen, het is helaas niet anders.
The British are not impressed.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #124 Gepost op: 19-01-2007, 18:55:44 »
Ik vindt de uitslag van deze pool ook wel een punt van discussie. Op de widm.nl site heeft hij een rood profielplaatje. Dat betekent dat hij een afvaller is. In feite is hij ook afgevallen, want hij had de executie van deze keer het slechtst gemaakt. Het antwoord dat Paul de afvaller is, is dan ook juist. Echter hij kon zich revangeren door de boekjes te stelen. Duidelijk is gezegd dat als hij dat voor elkaar kreeg hij mocht blijven. Dus dan is het antwoord 'Niemand'ook goed. Beide antwoorden dienen dus in feite punten te krijgen.  Nu wordt er op de .nl site nog eens extra geheimzinnig gedaan of hij nu werkelijk gaat afvallen of niet. Mocht daar volgende week een antwoord op komen en Paul alsnog naar huis moet, dan vindt ik dat de mensen die nu op Paul gestemd hebben alsnog punten moeten krijgen. ::jaja::

Hier kan ik me wel in vinden!  ::jaja::  ::ok::  ::hypocriet::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2007, 19:11:18 »
Zou best kunnen dat er dan wel alsnog iemand weg gaat toch? Aan het einde van de aflevering?
Ja, maar dan was deze hele actie niet nodig geweest. Hij is er niet uitgegaan omdat er anders te weinig mensen overblijven in de finale. Dat is nu opgelost, maar als er ineens 2 mensen uitgaan zijn we weer terug bij af. Maar hij gaat er niet uit, doet volgende week de hele aflevering mee, als je het mij vraagt.
The British are not impressed.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2007, 21:13:10 »
Hij had een rood scherm idd. Maar hij kreeg een opdracht en volbracht die opdracht, dus staat helemaal niet vast of hij afvaller is. Er ging gewoon niemand naar huis... ik heb tenminste niemand naar het vliegveld zien gaan :)

Volgens zijn eigen dagboek is hij dus wel van de groep gescheiden, maar hij zegt niet voor hoe lang...

En wieisdemol.nl kan 'm roodkleuren wat ze willen (beetje slordig trouwens ::) ), het ging om deze aflevering, en daarin ging niemand naar huis, ook Paul niet.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2007, 21:27:51 »
Ik vindt de uitslag van deze pool ook wel een punt van discussie.

Nee hoor  :) .. Ik zie geen enkel punt van discussie! Ik citeer:

Citaat van: Vraag1pool
1. Wie moet deze aflevering de serie verlaten?

Kortweg gezegd houdt dat dus in, wat Megan ook heel mooi beschrijft;  :)
 
Er ging gewoon niemand naar huis... ik heb tenminste niemand naar het vliegveld zien gaan :)

Hij is niet vertrokken uit het programma, volgende week verschijnt hij in ieder geval nog even in de aflevering als kandidaat!  :) ..Er is dus niemand vertrokken en krijgen de mensen die Niemand bij vraag 1 hebben ingevuld de bijbehorende punten, alle andere mensen hebben pech! Volgende ronde beter!  :) ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #128 Gepost op: 19-01-2007, 21:28:49 »
Als Paul der volgende aflevering alsnog uitgaat, en ook een andere kandidaat wordt aant eind geexecuteerd, zijn dan beide antwoorden goed?

Dan zijn beide antwoorden voor Aflevering 4 goed inderdaad! Voor Aflevering 3 is alleen Niemand goed  :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #129 Gepost op: 22-01-2007, 13:19:17 »
Ik heb een nieuwe stem tactiek. De oude is helemaal onderuit gehaald. Ipv mol is Nadja nu de winnares. Ja, bij nader inzien heb ik een andere mol genomen. Ik heb geen zin in nog een keer taferelen zoals vorig jaar met Roderick :P Verder heb ik haar als winnares omdat ze met haar openlijk molgedrag medekandidaten zover te krijgen haar aan te zien als mol. Dat vergroot haar eigen kansen op het vinden van de echte mol. En daarmee dus ook haar kans op het winnen van het spel.

Verder zagen we vorig jaar Karel vaak gekleed in een roze overhemd. En wat zien we nu? Karel in een blauw overhemd. Dat deed me toch wel bevestigen dat ik maar snel af moest stappen van Nadja als mol. En dus heb ik nu Menno als mol. Maar Alex zou het ook kunnen zijn. Aangezien ik de muzikale aanwijzingen wel uitgelegd zie krijgen richting Alex, maar niet naar Menno om de een of andere reden.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #130 Gepost op: 22-01-2007, 20:49:42 »
Ik heb een nieuwe stem tactiek.
ik ook  :D :D, bij wie is de mol,wie wordt winnaar,wie wordt 2é,wie moet er deze aflevering de serie verlaten,vul ik steeds alle namen in,zo kan het niet anders dat ik de juiste ertussen zitten heb  8) 8)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #131 Gepost op: 25-01-2007, 14:54:39 »
Afl 4: 25 Januari 2007:

Mol: Menno Bentveld
Winaar: Eva van der Gucht
Verliezer: Renate Verbaan
Wie moet deze aflevering de serie verlaten?: Alex Klaasen

Ga toch wel een beetje twijvelen over Menno & Renate. Ik denk nog wel dat Menno & Renate bij de laaste 4 zitten,omdat de hand die Renate opsteekt aangeeft dat zij iets wil doen en dat doet me een beetje aan Elise denken toen zij over was met Ron,Chandrika & Rene. Ik denk dat Inge een vrijstelling kan verdienen of jokers voor haar en iemand anders door andere af teschieten van uit een andere wagen. Ik ga er maar ff va uit dat dat Paul is. Eventueel vertrekt Inge niet vandaag,maar volgende week of zij de 4de kanidaat is.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2007, 14:57:16 door Pierce_Brosnan »

Offline Flogging Molly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #132 Gepost op: 25-01-2007, 18:55:44 »
Ik denk nog wel dat Menno & Renate bij de laaste 4 zitten,omdat de hand die Renate opsteekt aangeeft dat zij iets wil doen en dat doet me een beetje aan Elise denken toen zij over was met Ron,Chandrika & Rene.

Ik dacht dit eerst ook, maar het stukje waarin Renate haar hand op steekt komt in de uitzending van vanavond voorbij geloof ik.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #133 Gepost op: 25-01-2007, 19:37:35 »
Deze keer op Renate gestemd als mol.  ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #134 Gepost op: 25-01-2007, 21:26:26 »
Yes, ik had Menno! ;D

Deze keer op Renate gestemd als mol.  ;)

Geen Alex meer? :P

Offline wij2

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #135 Gepost op: 25-01-2007, 21:26:45 »
nou aflevering 4 alweer.. meno ... jaja gelukkig niet mijn mol eraan ;) maarjah vond nadja wel verdacht...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #136 Gepost op: 25-01-2007, 21:34:52 »
;D De vierde tussenstand van de WIDM-Pool  ;D


De vierde tussenstand van de WIDM-pool is bekend! ::ok:: We hebben na aflevering vier, waarin Menno de serie moest verlaten, nog steeds dezelfde leider in de pool!.... Namelijk, de Dikke Controleur! :D ::ok:: ... Wil je zien waar jij geeindigd bent na aflevering 4?, kijk dan HIER! ...

Stemmen voor de nieuwe aflevering is vanaf 0.00 uur vannacht ook weer mogelijk via de Pool-pagina  ;D ::ok::

Succes allemaal  ::ok:: :D

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #137 Gepost op: 25-01-2007, 21:36:43 »
van plaats 2 naar 46 gekelderd..haha gaat lekker

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #138 Gepost op: 25-01-2007, 21:37:51 »
94e. Helaas, ik ga het niet winnen dit jaar.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-pool 2007
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2007, 21:42:24 »
Ben lekker gestegen!  ::ok::